abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157309410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
Hebben jullie je ook zo geïrriteerd aan dat "Duitse spel" van Wolfsburg en dan doel ik eigenlijk meer op de Schwalbes en gele kaarten gewoon letterlijk aan naaien (De Jong en Andres). Vooral die Arnold was me er eentje :r echt de nieuwe Lothar!
Gelukkig is het prima afgestraft uiteindelijk... ^O^
Was gewoon super slim van Wolfsburg. Ze kwamen leek het wel voor een punt.
Veel tijd rekken, schwalbes etc. Ze deden alles om PSV uit hun spel te halen.
Pas toen het 1-0 werd begonnen ze te voetballen.

Die Arnold is normaal gesproken echt een goede voetballer (eigen jeugd), maar gisteren als PSV supporter zo verschrikkelijk irritant.
U MAD?
pi_157309413
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.
Deze week moeten Ajax en Groningen ' gewoon ' ook winnen.
Ajax moet inderdaad winnen (sowieso om nog door te gaan :D ) en het zou heel mooi zijn als Groningen dat ook doet, maar daar heb ik een hard hoofd in. Retteketet AZ weet je ook maar nooit, Europees doen die het vaak toch heel aardig. De overwinning van PSV is in ieder geval een goed begin.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157309424
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef nils7 het volgende:

[..]

Voor het Nederlandse voetbal is dat gewoon wel beter.
Niemand heeft er wat aan af te glijden naar een Mickey Mouse competitie...
Inderdaad. Maar we moeten niet euforisch worden na een overwinning.
U MAD?
  woensdag 4 november 2015 @ 10:37:18 #279
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_157309435
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Was gewoon super slim van Wolfsburg. Ze kwamen leek het wel voor een punt.
Veel tijd rekken, schwalbes etc. Ze deden alles om PSV uit hun spel te halen.
Pas toen het 1-0 werd begonnen ze te voetballen.

Die Arnold is normaal gesproken echt een goede voetballer (eigen jeugd), maar gisteren als PSV supporter zo verschrikkelijk irritant.
Ja, Wolfsburg kwam puur voor een puntje. Ging nergens over hoe slecht die waren. Zonde om zo te spelen met dat materiaal. Maar er zaten ook wat goeie gewoon op de bank zag ik
  woensdag 4 november 2015 @ 10:39:24 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157309457
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:37 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ja, Wolfsburg kwam puur voor een puntje. Ging nergens over hoe slecht die waren. Zonde om zo te spelen met dat materiaal. Maar er zaten ook wat goeie gewoon op de bank zag ik
Ik vond ze die wedstrijd in Duitsland eigenlijk ook al zo matig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157309474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:37 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Schurrle bakte er gisteren net als heel het seizoen weinig van. Komen ze even aan met een wissel van 35 miljoen (Draxler) die er vervolgens ook weinig van kon.
U MAD?
pi_157309485
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede overwinning.

Als PSV zo speelt als gisteravond moet je ook in Manchester een resultaat kunnen boeken.
Thuis en uit is totaal niet te vergelijken. Zeker bij dit PSV niet. Moskou thuis winnen lijkt het maximale.
pi_157309498
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vond ze die wedstrijd in Duitsland eigenlijk ook al zo matig.
Er loopt ook geen enkele wereldtopper in.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:47:17 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157309555
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Er loopt ook geen enkele wereldtopper in.
Nee maar dat is bij PSV ook niet het geval, vond het vooral voetballend erg matig voor de nummer 3 van Duitsland die toch een stuk meer te besteden hebben dan PSV.

Al kan je daarvoor ook de credits aan PSV geven uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157309730
Dit PSV weet me het meest te verbazen dan alle andere seizoenen die ik ooit in mijn leven heb gezien. Dit PSV wint van Manchester United en Wolfsburg, tikt Ajax en Feyenoord compleet van de mat. Maar faalt tegen Excelsior, ADO en Heracles.

Ook tegen CSKA Moskou was de eerste en tweede helft als dag en nacht... Er is genoeg kwaliteit maar in de koppies zit het niet goed. Ze kunnen het blijkbaar niet opbrengen om 100% te geven als het niet een aansprekende tegenstander is.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:05:43 #286
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157309803
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Schurrle bakte er gisteren net als heel het seizoen weinig van. Komen ze even aan met een wissel van 35 miljoen (Draxler) die er vervolgens ook weinig van kon.
Laten we nu niet gaat doen alsof Wolfsburgs selectie geen kut voorstelt. Die hebben gewoon 15 spelers in de selectie die bij elke Eredivisieploeg onbetwist basisspeler zouden zijn. Als je de beste spelers uit de Eredivisie in een team gooit, en dat team 20x tegen Wolfsburg laat spelen op neutraal terrein, dan wint Wolfsburg minimaal 15x.

Gewoon een topprestatie van PSV dit. Natuurlijk is Wolfsburg ook maar Europese subtop, maar het optreden van PSV in de CL dit jaar geeft wel wat hoop. In beide uitwedstrijden had PSV gewoon kans op een punt, en in Moskou waren ze de tweede helft gewoon heer en meester.
pi_157309820
Mooiste is nog wel dat die Dost een partij op z'n janksmoel heeft gekregen.
Dit, dus.
pi_157309836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Laten we nu niet gaat doen alsof Wolfsburgs selectie geen kut voorstelt. Die hebben gewoon 15 spelers in de selectie die bij elke Eredivisieploeg onbetwist basisspeler zouden zijn. Als je de beste spelers uit de Eredivisie in een team gooit, en dat team 20x tegen Wolfsburg laat spelen op neutraal terrein, dan wint Wolfsburg minimaal 15x.

Waar zeg ik ergens dat Wolfsburg geen ' kut ' voorstelt ? Ik geef alleen aan dat Schurrle en Draxler er als miljoenenaankopen weinig van bakken tot nu toe.
Bijvoorbeeld Caliguri en Arnold vind ik echt twee topspelers uit hun selectie.
U MAD?
pi_157309838
_O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_157309843
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:06 schreef Buitendam het volgende:
Mooiste is nog wel dat die Dost een partij op z'n janksmoel heeft gekregen.
Vieze huilert dat het is. Ook continu bij de scheids mekkeren, wat een kutjong.
U MAD?
  woensdag 4 november 2015 @ 11:11:07 #291
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157309879
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waar zeg ik ergens dat Wolfsburg geen ' kut ' voorstelt ? Ik geef alleen aan dat Schurrle en Draxler er als miljoenenaankopen weinig van bakken tot nu toe.
Bijvoorbeeld Caliguri en Arnold vind ik echt twee topspelers uit hun selectie.
Was niet specifiek naar jou. Maar er wordt wel wat makkelijk gezegd dat zij er niets van konden, terwijl PSV dat ook gewoon afdwingt. Ook bij Draxler en Schurrle. En Bendtner, Arnold en Caliguri.
pi_157309882
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee maar dat is bij PSV ook niet het geval, vond het vooral voetballend erg matig voor de nummer 3 van Duitsland die toch een stuk meer te besteden hebben dan PSV.

Al kan je daarvoor ook de credits aan PSV geven uiteraard.
Die Mexicaan blijft toch een genie hoor.
pi_157309890
Rik geblesseerd.

RikElfrink twitterde op woensdag 04-11-2015 om 02:04:27 Elfrink waarschijnijk tot de winterstop uitgeschakeld. Gebroken heup. Volg @bart_hoffman voorlopig voor PSV-updates. reageer retweet
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:14:15 #294
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157309917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vond hem, zeker in zijn verdedigende taken, toch erg matig een paar keer. Veel risicovolle balletjes die fout gingen. Aanvallend beslist hij de wedstrijd en hij verzet bulten met werk, dat wel.

Ik vond het eigenlijk weer een mooi voorbeeld van hoe hij gewoon op de plek van Maher hoort, al zie ik ook wel dat in dit soort wedstrijden 90 minuten Hendrix misschien nog te vroeg is voor hem.
pi_157309923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
Rik geblesseerd.

RikElfrink twitterde op woensdag 04-11-2015 om 02:04:27 Elfrink waarschijnijk tot de winterstop uitgeschakeld. Gebroken heup. Volg @bart_hoffman voorlopig voor PSV-updates. reageer retweet
Aderlating. Doelstelling aanpassen; 8 uit 6
U MAD?
pi_157309933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vond hem, zeker in zijn verdedigende taken, toch erg matig een paar keer. Veel risicovolle balletjes die fout gingen. Aanvallend beslist hij de wedstrijd en hij verzet bulten met werk, dat wel.

Ik vond het eigenlijk weer een mooi voorbeeld van hoe hij gewoon op de plek van Maher hoort, al zie ik ook wel dat in dit soort wedstrijden 90 minuten Hendrix misschien nog te vroeg is voor hem.
Die Maher blijft toch walgelijk slecht. Onbegrijpelijk dat die wekelijks mag starten. Als het lastig wordt is hij telkens de 1e die verzuimt. De Jong was gisteren wel _O_ _O_ Vooral dat balletje op Locadia was geniaal
  woensdag 4 november 2015 @ 11:18:26 #297
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157309983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die Maher blijft toch walgelijk slecht. Onbegrijpelijk dat die wekelijks mag starten. Als het lastig wordt is hij telkens de 1e die verzuimt. De Jong was gisteren wel _O_ _O_
De Jong met een goal en een assist. Super in de CL, natuurlijk. Maher had een paar redelijke momenten in het eerste half uur, maar had natuurlijk moeten scoren en lijdt ongelooflijk veel balverlies omdat hij gewoon te klein en smal is en niet snel en slim genoeg om uit de duels te blijven.

Ze moeten die gozer echt verkopen ofzo, dan maar met verlies. Zet Pereiro maar op die plek neer, desnoods.

Ik vond Narsingh trouwens ook niet tegenvallen, veel dreiging, houdt constant twee man bezig.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:19:27 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157309997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Maar absoluut geen wereldtopper.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157310071
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt, maar niks minder dan wat er bij Wolfsburg staat. Zelfde geldt voor Moreno, De Jong en misschien nog wel wat spelers.
pi_157310159
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, dan was hij wel naar Real of Barcelona gegaan he.

Die Schurrle was trouwens wel heel erg slecht, beloofde toch een goede speler te worden voor zijn overgang naar Chelsea.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')