Lekker.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij mag me noemen hoe je wilt, Badder.
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.quote:Op woensdag 4 november 2015 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat je al niet kan bereiken als je gewoon eens een wedstrijd níét achterin staat te schutteren!
Serieus, het was natuurlijk een wedstrijd van niks, weinig creëren, maar ook niks cadeau geven achterin. Dan ben je dus gewoon ook in Europa moeilijk te verslaan.Met nog een paar onachtzaamheden bij de tegenstander sta je dan gewoon na 4 wedstrijden op een positie waar je alles nog zelf in de hand hebt (al is dat wel wat wishful thinking natuurlijk
) .
Jij bent wel echt zuur zegquote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.
Ik heb Hoesen ook eens zien scoren tegen Barcelona.quote:Op woensdag 4 november 2015 06:23 schreef tja77 het volgende:
Wel grapig dat afgelopen maandag de snor nog zat te verkondigen dat het belachelijk was dat de Jong bij de selectie zat van het Nederlands elftal. Omdat de Jong internationaal gewoon te kort komt, en een half fitte van Persie nog steeds veel beter is dan een fitte de Jong.
Dag erna gewoon een doelpunt en een assist maken.
Streed Hoesen ook om de topscorerstitel in de eredivisie? De Jong speelde gewoon goed.quote:Op woensdag 4 november 2015 07:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Hoesen ook eens zien scoren tegen Barcelona.
Hij was gewoon goed gisteren hoor. Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken?quote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.
Afgedwongenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:57 schreef Lemming22 het volgende:
Lekker hoor, gewoon dik verdiend winnen van de nummer 2 van Duitsland![]()
Die waren wel echt slecht trouwens...
Ja dat is gewoon zo. Van Persie, Dost en Huntelaar zijn gewoon beter. Het is niet voor niets dat PSV zijn top is, waar helemaal niks mis mee is.quote:Op woensdag 4 november 2015 06:23 schreef tja77 het volgende:
Wel grapig dat afgelopen maandag de snor nog zat te verkondigen dat het belachelijk was dat de Jong bij de selectie zat van het Nederlands elftal. Omdat de Jong internationaal gewoon te kort komt, en een half fitte van Persie nog steeds veel beter is dan een fitte de Jong.
Dag erna gewoon een doelpunt en een assist maken.
Doe normaal manquote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En al zeker niet 'gewoon'.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zo. Van Persie, Dost en Huntelaar zijn gewoon beter. Het is niet voor niets dat PSV zijn top is, waar helemaal niks mis mee is.
Was een vermakelijke wedstrijd met goed spel van PSV. Een wedstrijd van niks vind ik dan ook erg denigrerend klinken. De spelers zaten er bovenop en hebben alles gegeven.quote:Op woensdag 4 november 2015 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Serieus, het was natuurlijk een wedstrijd van niks, weinig creëren, maar ook niks cadeau geven achterin. Dan ben je dus gewoon ook in Europa moeilijk te verslaan.Met nog een paar onachtzaamheden bij de tegenstander sta je dan gewoon na 4 wedstrijden op een positie waar je alles nog zelf in de hand hebt (al is dat wel wat wishful thinking natuurlijk
) .
En zuurpruim, al wat positiever ?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je jezelf 25 minuten in de tweede helft helemaal het snot voor de ogen laat spelen door fucking De Graafschap dan kan er niet genoeg negativiteit zijn.
Hebben we 2 vaste CL plekken nu ?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:10 schreef H.FR het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Mooi weer wat puntjes voor de NL ranking erbij.
Ik vond Bruma gisteren echt eens verrassend goed.quote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit soort resultaten helpen in ieder geval voor behoud van die ene plek.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben we 2 vaste CL plekken nu ?
Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit soort resultaten helpen in ieder geval voor behoud van die ene plek.
Voor het Nederlandse voetbal is dat gewoon wel beter.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.
Deze week moeten Ajax en Groningen ' gewoon ' ook winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |