Het onderling resultaat is idd gwn 2-2.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk ook op doelsaldo gelijk zouden eindigen hebben ze volgens mij geen voordeel.
Die voorspellingen zijn wel degelijk ergens op gebaseerd, namelijk de indruk die ik van de ploegen heb. Al moet ik inderdaad bekennen dat die niet al te accuraat zullen zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ook nergens op gebaseerd is en dus getrappel in het luchtledige is.
Kezman doelpoentjes makenquote:Op woensdag 4 november 2015 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kezman
Door hem en Robben ben ik PSV'er geworden
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:57 schreef Lemming22 het volgende:
Lekker hoor, gewoon dik verdiend winnen van de nummer 2 van Duitsland![]()
Die waren wel echt slecht trouwens...
De bal is rond. Het is elf tegen elf. Er worden nog heel veel minuten gespeeld.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?
Natuurlijk, overige teams zijn nog slechter buiten de top 3.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?
Nou, Leverkusen, BMG en Schalke kunnen zo hoger eindigen dan Wolfsburg hoor.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Natuurlijk, overige teams zijn nog slechter buiten de top 3.
Dat komt wel goed, CSKA speelt thuis en ze hebben heel erg hard de punten nodig na vandaag van Manchester te hebben verloren.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:07 schreef Morendo het volgende:
Nu maar hopen dat Wolfsburg niet wint in Moskou.
Ik zie Wolfsburg niet winnen in Moskou. Ik zie PSV ook niet thuis winnen van CSKA om eerlijk te zijn. Dat is een vervelendere ploeg in uitwedstrijden dan Wolfsburg.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, CSKA speelt thuis en ze hebben heel erg hard de punten nodig na vandaag van Manchester te hebben verloren.
Het is mogelijk ja, het seizoen is nog niet lang bezig. Je kan nou niet zeggen dat Wolfsburg na vandaag (gisteren gr gr) tering slecht is hoor, thuis zijn ze nog steeds erg goed. PSV heeft uiteraard terecht gewonnen. Nog gefeliciteerd daarmee.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, Leverkusen, BMG en Schalke kunnen zo hoger eindigen dan Wolfsburg hoor.
Beetje vertrouwen Badder.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:23 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi resultaat, zal dit weekend dus wel weer puntverlies worden door een blunder van Bruma in de laatste minuut.
Doe dat 'Fons Spooren-gedoe' ergens anders.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen Badder.
Mag ik je Badder noemen?
Nou ja, ik zie een patroon.quote:
Natuurlijk Ramboe. Mag ik je Ramboe noemen?quote:Mag ik je Badder noemen?
Jij mag me noemen hoe je wilt, Badder.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie een patroon.
[..]
Natuurlijk Ramboe. Mag ik je Ramboe noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |