nee sry zero fucks todayquote:Op zondag 1 november 2015 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chloro, je bent echt saai vandaag. Misschien dat Crip verder wil happen.
Krijgen we nu dit riedeltje weer?quote:Op zondag 1 november 2015 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Chloro, je bent echt saai vandaag. Misschien dat Crip verder wil happen.
quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe noem je een Marokkaan in een rolstoel?
IS LAM HAHUHAUHAHA
quote:Op zondag 1 november 2015 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijgen we nu dit riedeltje weer?
Saai, ga ga
Nee. Backpacken heb ik nooit gedaan. Ik reis met een koffer en verblijf in redelijke hotels. Treinreizen doe ik ook maar weinig. Ik neem meestal vliegtuigen en taxis. Of ik huur een scooter. Maar scooterrijden durf ik niet aan in megasteden omdat het verkeer vaak nogal chaotisch is. Scooters zijn wel ideaal voor eilandjes.quote:Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
heb je ook lekker jezelf ontdekt door te gaan backpacken in Australië?
HAHAHAHA shiiiiiiiit man. Schoot in de lach.quote:Op zondag 1 november 2015 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso zero fucks, eerst trouwen. Ain't that a bitch.
Ja dus. Typisch.quote:
Weet je nog wat toe te voegen of blijf je onder Niels niveau hangen vandaag?quote:Op zondag 1 november 2015 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso zero fucks, eerst trouwen. Ain't that a bitch.
Ooit klaar zijn met Veer.quote:Op zondag 1 november 2015 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als jij klaar bent met Veer hè, mag ik d'r dan weer? Om in de trant van de TT te blijven.
uiteindelijk is je real doll toch wel een keer aan vervanging toe tochquote:
Jij weet toch genoeg plekjes online te vinden waar er wel in sluimerende beefs word doorgezet?quote:Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef McNulty het volgende:
Jammer man van die sluimerende beefs die net niet helemaal doorzetten.
Haha ja togquote:Op zondag 1 november 2015 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij weet toch genoeg plekjes online te vinden waar er wel in sluimerende beefs word doorgezet?
Een van de knappere meids hier op fokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |