Hoe kom je daar nou weer bij, zeker krio met z'n muliculturele escapades?quote:Op zondag 1 november 2015 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zij valt mij lastig kas'buba-pik
Het is best leuk voor toeristen. Maar dit is als een pic van de Royal Torarica tuin nemen als representatief beeld voor de Julianatop.quote:Op zondag 1 november 2015 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit. Not sure if er ooit geweest moeten zijn.
WOMP WOMP WOMPquote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga al niet meer hoor
ze doet niet pzc
Provinciale Zeeuwse Courant whutquote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga al niet meer hoor
ze doet niet pzc
sranan woordenboek, ik zocht op kont en toen zag ik diequote:Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, zeker krio met z'n muliculturele escapades?
Eens.quote:Op zondag 1 november 2015 20:22 schreef McNulty het volgende:
Dat hoertje die Dima heeft uitgekozen ziet er wel geil uit. Ik ga niet liegen.
Jij ben ook de uitgewezen persoon om de betekenis van pzc te geven hèquote:
Meer klandizie of meer soa bescherming. Tis maar wat je belangrijker vindt.quote:Op zondag 1 november 2015 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja was er al achter, maar een beetje fatsoenlijke hoer doet dat toch standaard met?
Zelfs als het voor jezelf niet uitmaakt zal je klandizie ook niet blij zij als ze ziektes van je krijgen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meer klandizie of meer soa bescherming. Tis maar wat je belangrijker vindt.
Ik ga niet zomaar pics van Dima's girlfriend (experience) doorsturen. Vraag aan hem.quote:
Denk dat veel mannen wel bereid zijn om dat risico te nemen (mij gebeurt toch niets joh). Ze zullen er niet om weglopen in ieder geval.quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs als het voor jezelf niet uitmaakt zal je klandizie ook niet blij zij als ze ziektes van je krijgen.
Tenzij je drugshoer bent natuurlijk, dan is dat risico al ingecalculeerd door je klanten.
is optie b geiler dan optie a?quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil gewoon echt ervaren hoe het voelt om de warmte van meisjes mond te voelen
ik heb nog optie b zo'n blond studentje
is goedkoper en doet pzc en net zo lekker
Met de gemiddelde clubslet heb je vast meer kans op enge ziektes.quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs als het voor jezelf niet uitmaakt zal je klandizie ook niet blij zij als ze ziektes van je krijgen.
Tenzij je drugshoer bent natuurlijk, dan is dat risico al ingecalculeerd door je klanten.
quote:Op zondag 1 november 2015 20:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij ben ook de uitgewezen persoon om de betekenis van pzc te geven hè
Als je netjes en hygiënisch bent doen ze ook vaak zonder hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja was er al achter, maar een beetje fatsoenlijke hoer doet dat toch standaard met?
quote:Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Denk dat veel mannen wel bereid zijn om dat risico te nemen (mij gebeurt toch niets joh). Ze zullen er niet om weglopen in ieder geval.
Told yaquote:Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef niels0 het volgende:
Als je netjes en hygiënisch bent doen ze ook vaak zonder hoor.
Ik regel echt nooit een foto vantevoren. Ik ga gewoon naar een bordeel / go-go-bar en kies dan gewoon een vrouw.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb nog 8 andere soortgelijke meisjes
Van die zoektermen die je veel eerder had moeten Google Imagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inb4 tranny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |