Wie? Vertelquote:Op zondag 1 november 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
clumsy_clownMooie avonturen weer
Hopelijk vergaat het je wat beter cachie
hou op moet weer lachenquote:Op zondag 1 november 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
clumsy_clownMooie avonturen weer
Hopelijk vergaat het je wat beter cachie
ze had foto geplaatst van scooter die ze nieuw had gehuurd en even later werd ze van de weg afgereden toen ze op haar scootertje zat.quote:
Je weet toch al van te voren dat de mensen daar debiel rijden, en dan nog voor elkaar krijgen om in je eerste ritje onderuit te gaanquote:Op zondag 1 november 2015 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ze had foto geplaatst van scooter die ze nieuw had gehuurd en even later werd ze van de weg afgereden toen ze op haar scootertje zat.
Tvpquote:Op zondag 1 november 2015 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
En dan een topicwending
Ze doet wel haar naam eer aan
Rot smoes. Je haakte in op een post waarin ik het had over beef/ruzie. Het stond er vrij duidelijk hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet matchen op jouw niveau van halal vagina beef grapjes toch. Lekker vernieuwend
oke je hebt gelijk. je mag weer wieberequote:Op zondag 1 november 2015 21:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Rot smoes. Je haakte in op een post waarin ik het had over beef/ruzie. Het stond er vrij duidelijk hoor.
Valt wel mee eigenlijk. Ze rijden alleen wel hardquote:Op zondag 1 november 2015 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet toch al van te voren dat de mensen daar debiel rijden, en dan nog voor elkaar krijgen om in je eerste ritje onderuit te gaan
Braddie-taferelen
oke is goed krioroquote:Op zondag 1 november 2015 21:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die het een kutland vindt hoor, weenie.
lol zit je weer in je manische depressiequote:
hahaquote:Op zondag 1 november 2015 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet toch al van te voren dat de mensen daar debiel rijden, en dan nog voor elkaar krijgen om in je eerste ritje onderuit te gaan
Braddie-taferelen
groetjesquote:
was gwn een scheetquote:Op zondag 1 november 2015 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie was dat? Dacht dat ik iets hoorde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |