Nee, sommige bands zijn extra gay!quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Copycat het volgende:
Oké.
En die gayness geldt voor elke type band?
Zijn dat dildo's?quote:Op zondag 1 november 2015 18:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
orkesten![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nederlandse sambaballenquote:
ja als je ergens een mening over hebt die iemand anders niet bevaltquote:Op zondag 1 november 2015 19:08 schreef Geelman het volgende:
Orkesten zijn onwijs gaaf, zeker als ze een dikke kopersectie hebben. Maar ts is waarschijnlijk onzeker over zichzelf, en probeert zijn onzekerheid te projecteren op mensen die wel plezier maken.
Zeg dan gewoon dat het jouw hobby niet is, in plaats van met termen te gaan strooien als ´gay en depressief´. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en dat weet je zelf ook wel. In ieder geval, je komt gefrustreerd en onzeker over.quote:Op zondag 1 november 2015 19:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja als je ergens een mening over hebt die iemand anders niet bevalt
ben je onzeker
![]()
![]()
![]()
ben ik ookquote:Op zondag 1 november 2015 19:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het jouw hobby niet is, in plaats van met termen te gaan strooien als ´gay en depressief´. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en dat weet je zelf ook wel. In ieder geval, je komt gefrustreerd en onzeker over.
Neuh, ik speel liever in een bandje.quote:Op zondag 1 november 2015 19:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ben ik ook
zullen we samen een hulpgroep beginnen
stumperdquote:Op zondag 1 november 2015 19:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Neuh, ik speel liever in een bandje.
Kom met wat beters.quote:
om vervolgens op facebook te flikkerenquote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef luckass het volgende:
en dan op een of ander uitgestorven dorpsplein teringherrie gaan staan maken
het ergste van die kutorkesten is nog wel dat de "muzikanten" denken dat ze passanten er een plezier mee doenquote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
om vervolgens op facebook te flikkeren
Heerlijk. Nog leuker is het om wanneer de terrassen vol zitten, met de voltallige trompetsectie er een solo dubbel fortissimo uit te knallen!quote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef luckass het volgende:
en dan op een of ander uitgestorven dorpsplein teringherrie gaan staan maken
Naief zijn en denken dat jan op de hoek dit soort muziek maakt met zijn debielenorkest.quote:Op zondag 1 november 2015 19:18 schreef Wintar het volgende:
Mensen belachelijk maken die dit soort bazenmuziek maken.
Wat deed jij toen je die leeftijd had?
Dit is KLB. Verzamelpunt van nihilistische kneuzen voor wie de intromuziek van Fifa 16 het culturele hoogtepunt van het jaar is...quote:Op zondag 1 november 2015 19:18 schreef Wintar het volgende:
Mensen belachelijk maken die dit soort bazenmuziek maken.
Wat deed jij toen je die leeftijd had?
dus nu zeg je zelf een nihilistische kneus te zijn met het intro van fifa als culturele hoogtepunt van het jaar?quote:Op zondag 1 november 2015 19:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit is KLB. Verzamelpunt van nihilistische kneuzen voor wie de intromuziek van Fifa 16 het culturele hoogtepunt van het jaar is...We kunnen het ze amper kwalijk nemen.
Ik maak zelf cultuur.quote:Op zondag 1 november 2015 19:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dus nu zeg je zelf een nihilistische kneus te zijn met het intro van fifa als culturele hoogtepunt van het jaar?
quote:
Een Domus jubileum 230; dat houdt de hobby betaalbaar. Ik zou graag een mooi Hauptwerksysteem willen, maar heb geen 10.000 euro liggenquote:Op zondag 1 november 2015 19:44 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ah, Bach?![]()
Wat voor orgel heb je staan?
kunnen jullie even oprotten uit mijn kwaliteitstopic met jullie jostiband gelulquote:Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Een Domus jubileum 230; dat houdt de hobby betaalbaar. Ik zou graag een mooi Hauptwerksysteem willen, maar heb geen 10.000 euro liggen
wees blij dat je als cultureel onderontwikkelde baviaan zomaar dankzij dit topic in aanraking bent gekomen met koning J S Bach.quote:Op zondag 1 november 2015 20:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kunnen jullie even oprotten uit mijn kwaliteitstopic met jullie jostiband gelul
Even gegoogled. Mooi ding man!quote:Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Een Domus jubileum 230; dat houdt de hobby betaalbaar. Ik zou graag een mooi Hauptwerksysteem willen, maar heb geen 10.000 euro liggen
Het begint nu een kwaliteitstopic te worden.quote:Op zondag 1 november 2015 20:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kunnen jullie even oprotten uit mijn kwaliteitstopic met jullie jostiband gelul
Dit is werkelijk, ... werkelijk... klaarkomen!quote:
Je kan wel minachtend dit soort plaatjes posten, maar mensen in de Josti-band komen intelligenter op mij over dan jij met je domme kuttopics.quote:Op zondag 1 november 2015 18:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
orkesten![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dorpsharmonie is de hoeksteen van de lokale samenleving!quote:Op zondag 1 november 2015 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind zo'n dorps harmonie-orkest toch ook niet zo flitsend hoor. Gewone orkesten wel.
Mijn opa kan dat dus niet meer vanwege die fucking hersenbloeding, En het doet me zo zeer om te zien dat ie nooit meer muziek kan maken. Hij zit trouwens ook niet op FB hij vind dat verspilling.quote:Op zondag 1 november 2015 19:01 schreef Wintar het volgende:
Onterechte klacht. Liever mensen die hun ziel en zaligheid leggen in iets creatiefs of muzikaals dan zombies die niets anders doen dan facebooken en gamen.
Daar heeft je opa gelijk in.quote:Op zondag 1 november 2015 22:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij zit trouwens ook niet op FB hij vind dat verspilling.
Die heeft door zijn hersenbloeding genoeg gekken over de vloer die ineens wel langs komen, ulgh vind het jammer dat hij gewoon bijna niks meer kan.quote:
Iemand zien vervallen is altijd triest, helaas hoort het bij het leven.quote:Op zondag 1 november 2015 22:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die heeft door zijn hersenbloeding genoeg gekken over de vloer die ineens wel langs komen, ulgh vind het jammer dat hij gewoon bijna niks meer kan.
Ja, klopt hij is nu er wel weer bovenop, alleen hij kan zn hand niet gebruiken, dagelijks zorg. Het was heel raar om hem in een rolstoel te zien zeg maar. Hij krijg die hersenbloeding ook op de dag van mijn operatie dat was dus ook raar. Want ik dacht deels dat t mijn schuld was.quote:Op zondag 1 november 2015 22:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Iemand zien vervallen is altijd triest, helaas hoort het bij het leven.
Daarin zie ik geen causaal verband, maar mijn grootouders zijn allemaal al jaren dood. Wel jammer soms, het kan soms nuttig zijn om jezelf af te spiegelen tegenover de voorgaande generaties.quote:Op zondag 1 november 2015 22:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij krijg die hersenbloeding ook op de dag van mijn operatie dat was dus ook raar. Want ik dacht deels dat t mijn schuld was.
Dit waren helaas geen echte grootouders, wel vrienden van mijn ouders die ik als opa en oma zie, Opa en Oma van mijn moeders kant willen mijn moeder niet hebben, Opa van mijn vaders kant overleed toen mijn vader 15 was en mijn oma is 10 jaar geleden overleden.quote:Op zondag 1 november 2015 22:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daarin zie ik geen causaal verband, maar mijn grootouders zijn allemaal al jaren dood. Wel jammer soms, het kan soms nuttig zijn om jezelf af te spiegelen tegenover de voorgaande generaties.
Een zure en nihilistische kijk op zaken, zoals het halen van plezier uit het kleineren van mensen die wel een steentje willen bijdragen aan een collectief. En dat van een user wiens grootste dagelijkse prestatie waarschijnlijk het mikken van zijn plas in de toiletpot is.quote:Op zondag 1 november 2015 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hmmm...
Ja, Roces' input is het onzalige resultaat van het huwelijk tussen 'Fortuynisme' en zogenoemde Hans-Teeuwen-Lolligheid... Dertien in één dozijn, derhalve.
Dit is KLB, geen R&Pquote:Op zondag 1 november 2015 19:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het jouw hobby niet is, in plaats van met termen te gaan strooien als ´gay en depressief´. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en dat weet je zelf ook wel. In ieder geval, je komt gefrustreerd en onzeker over.
Boeiend, zo'n kutuser als ts mag best geholpen worden bij het creeren van wat zelfinzicht.quote:
Je meet met twee maten. Zelf scheld je ook, terwijl je dat TS ook verwijt. Je komt zelf nogal zurig over.quote:Op zondag 1 november 2015 23:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Boeiend, zo'n kutuser als ts mag best geholpen worden bij het creeren van wat zelfinzicht.
Dit is KLB, geen R&P!quote:Op zondag 1 november 2015 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je meet met twee maten. Zelf scheld je ook, terwijl je dat TS ook verwijt. Je komt zelf nogal zurig over.
En ik vind dat ik volledig gelijk heb!quote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 1 november 2015 23:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
En ik vind dat ik volledig gelijk heb!
Braddie in concert!quote:Op zondag 1 november 2015 23:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Niet in een toffe band als deze spelen:
Nee, tussen allemaal zure apen als jij zitten worden we vrolijk van.quote:Op zondag 1 november 2015 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hmmm...
Ja, Roces' input is het onzalige resultaat van het huwelijk tussen 'Fortuynisme' en zogenoemde Hans-Teeuwen-Lolligheid... Dertien in één dozijn, derhalve.
Ik kleineer mensen niet. Ik verpak mijn mening in een grapje. Dat is heel wat anders. En je doet alsof die beroepsidioten een steentje bijdragen aan een collectief? Welk collectief? Herrie maken? En mijn grootste prestatie elke dag is zelf mijn billetjes afvegen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een zure en nihilistische kijk op zaken, zoals het halen van plezier uit het kleineren van mensen die wel een steentje willen bijdragen aan een collectief. En dat van een user wiens grootste dagelijkse prestatie waarschijnlijk het mikken van zijn plas in de toiletpot is.
Zo'n user is echt voor niemand leuk.
Deze band?quote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef spierbal het volgende:
Vroeger als kind speelde ik ook in een band. Vrij grote ook vaak. Stonden wij boven op een heuvel en de menigte beneden naar ons kijken.
Ja dat waren nog eens tijden. In een traktorband zitten en de heuvel afrollen.
Bepaal ik wel.quote:Op maandag 2 november 2015 15:14 schreef schrijfveer het volgende:
Niks mis met bandjes. Kan erg gezellig zijn.
ja want als je gitaar kan spelen heb je talent?quote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef Pajanus het volgende:
Zeiksnor dat je bent. Dat jij nou talentloos en azijnzeiker bent kunnen die bandjes toch niks aan doen? Ga gitaar leren spelen ofzo. Dan waardeer je t waarschijnlijk wel.
Goed gitaarspelen (écht goed) is een kwestie van talent. (En anders laat t doorzettingsvermogen zien) dat jij dat niet kan waarderen zegt wel wat over jezelf.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja want als je gitaar kan spelen heb je talent?
is gewoon een kwestie van oefenen dom varken
ja dat ik geen homo benquote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Goed gitaarspelen (écht goed) is een kwestie van talent. (En anders laat t doorzettingsvermogen zien) dat jij dat niet kan waarderen zegt wel wat over jezelf.
Dan is het wel jammer dat het niet erg grappig is...quote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik kleineer mensen niet. Ik verpak mijn mening in een grapje.
ja ieder zijn smaak enz zullen we maar zeggenquote:Op maandag 2 november 2015 17:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan is het wel jammer dat het niet erg grappig is...
Een draaiorgel. Kom op, zoiets banaals hoor je gewoon te weten.quote:Op maandag 2 november 2015 17:38 schreef Slip het volgende:
hoe noem je ook al weer zo'n kar die muziek afspeelt van zo'n draaiende wals met uitstekende stukjes, die mogen allemaal kapot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |