Jij kan niet bukken?quote:Op zondag 1 november 2015 17:40 schreef Donaldduck400 het volgende:
Meisjes kunnen naar mijn idee jongens ook sneller geil maken. Meisjes kunnen sexy lingerie kopen en dragen. Express bukken zodat we hun lingerie zien. Jongens kunnen dat niet over het algemeen
Misschien moet jij ook eens mind over body gaan proberen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Donaldduck400 het volgende:
Hai iedereen,
Ik ben een jongen van 20 jaar en heb nu bijna 2 jaar met een meisje van 19.
Alles in onze relatie is naar ons gevoel goed. We zien elkaar 3 keer in de week.
Nu is het zo dat ik als ik met haar ben ik altijd zin heb in seks. 'S ochtend' , 's middags , 's avonds , 's nachts maakt niet uit! Ze hoeft me maar te strelen of over m'n buik met haar lange nagels en ik word al geil. Ik heb dan ook voorvocht.
M'n vriendin wordt alleen niet snel geil. Ze zegt dat ze geil kan worden wanneer ze wilt. Mind over body zegt ze altijd. Nu wil ik alleen minder snel geil worden. En haar geil maken. Alleen als ik het soms
probeer dan werkt het niet omdat ze dan dus mind over body heeft. Als ik geen seks krijg omdat ik dan dus geil ben, ben ik vaak beetje teleurgesteld. Totaal niet boos maar ik vind het jammer dat ik dan geen seks heb.
2 dingen dus:
- hoe word ik minder snel geil, minder hard als ze me aanraakt
- hoe geil ik een meisje goed op?
De zgn bouwvakkersdecollete is niet sexy.quote:
Dat dus. Waar mannen meer visueel zijn ingesteld, moet je bij een vrouw meer dr brein weten te prikkelen. Niet iedereen heeft die gave van nature heb ik gemerkt, maar wellicht valt het aan te leren.quote:Op zondag 1 november 2015 19:28 schreef netchip het volgende:
En nog een dingetje, je hebt zojuist zelf de oplossing gegeven. Als zij zegt 'mind over body', dan moet jij het dus psychologischer aanpakken.
Heb je ook een meid van 19 ?quote:Op zondag 1 november 2015 17:08 schreef Geerd het volgende:
Ik ben 24/7 geil of ik nou 3 of 6 keer perdag ruk maakt geen kloten uit
Dat je wel aan haar kan gaan friemelen, maar dat dat niet zoveel zin heeft, omdat ze opgewonden raakt door gevoelens/woorden/whatever.quote:Op zondag 1 november 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
Ik snap niet zo goed wat ze bedoeld met mind over body?
1. Dat kan niet zomaar, dat vereist zelfbeheersing en dicipline.quote:2 dingen dus:
- hoe word ik minder snel geil, minder hard als ze me aanraakt
Ik vind het een beetje een rare uitspraak voor in een relatie. Zoiets zeg je misschien als je net in zee gaat met een jongen en je hem toch niet leuk genoeg vindt om de lakens mee te delen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:14 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat je wel aan haar kan gaan friemelen, maar dat dat niet zoveel zin heeft, omdat ze opgewonden raakt door gevoelens/woorden/whatever.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:04 schreef DemonRage het volgende:
Als ik geil ben dan maak ik altijd topics op fok.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:56 schreef Letstalk het volgende:
Als je merkt dat je geil wordt gewoon je zelf even goed in de ballen slaan, werkt gegarandeerd! Succes, TS!
quote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Donaldduck400 het volgende:
Hai iedereen,
Ik ben een jongen van 20 jaar en heb nu bijna 2 jaar met een meisje van 19.
Sorry, maar als je na 2 jaar nog niet weet hoe jij je vriendin "botah geil" krijgt, des ondanks een laag(/wat lager) libido, denk ik dat het tijd wordt om er maar gewoon mee te stoppen en de rest van je leven te blijven zitten op je FOK-zoldertje terwijl je je pretpaal eens in de zoveel tijd maar gewoon even door de hand jaagt.quote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Donaldduck400 het volgende:
Of je laat even, als de guru die je bent, weten hoe die het wel kan doen dan maar weer te zeggen dat hij er mee moet stoppenquote:Op zondag 20 december 2015 06:58 schreef JackDaniel het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar als je na 2 jaar nog niet weet hoe jij je vriendin "botah geil" krijgt, des ondanks een laag(/wat lager) libido, denk ik dat het tijd wordt om er maar gewoon mee te stoppen en de rest van je leven te blijven zitten op je FOK-zoldertje terwijl je je pretpaal eens in de zoveel tijd maar gewoon even door de hand jaagt.
Ze is al twee jaar negentien?quote:Op zondag 1 november 2015 17:02 schreef Donaldduck400 het volgende:
heb nu bijna 2 jaar met een meisje van 19
Telkens als ze 20 wordt ruilt ze hem in voor een ander meisje?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze is al twee jaar negentien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |