abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157247698
Hey allemaal,

Onze inbouw koelkast heeft het bijna begeven. Op zoek naar een nieuwe blijkt dat veel koelkasten (inbouwmaat 122cm hoog) een sleepdeur systeem hebben. Onze koelkast is deur op deur. Kun je een sleepdeur systeem eenvoudig ombouwen tot een deur op deur systeem? We willen namelijk heel graag de bestaande deur behouden en ik las al dat deur op deur naar sleepdeur heel lastig was...
pi_157248242
Bij deur op deur zitten de scharnieren op de koelkast. Bij sleep zitten de scharnieren op de keukenkast. Is dus een kwestie van scharnieren kopen.
pi_157248649
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 16:42 schreef Wintar het volgende:
Bij deur op deur zitten de scharnieren op de koelkast. Bij sleep zitten de scharnieren op de keukenkast. Is dus een kwestie van scharnieren kopen.
Of de bestaande scharnieren hergebruiken? Die zijn nog prima. Is dat mogelijk, dat jij weet? Of heeft elk merk koelkast eigen scharniermaten enz?
  zondag 1 november 2015 @ 17:06:19 #4
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_157248889
Sleep naar DoD is goed te doen.
DoD naar sleep is een drama. Scharnieren aanschaffen (easy) grondplaatjes plaatsen (te doen), en scharnieren inboren (als je bovenstaande moet vragen gaat hem dat niet worden gok ik).

Koop gewoon weer een DoD... Scheelt je een hoop gedoe (122 is prima te krijgen als DoD)
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
pi_157249750
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 16:58 schreef lhk het volgende:

[..]

Of de bestaande scharnieren hergebruiken? Die zijn nog prima. Is dat mogelijk, dat jij weet? Of heeft elk merk koelkast eigen scharniermaten enz?
Dat is een ander soort scharnier. Scharnieren van een apparaat zijn anders dan scharnieren van je keukenkasten,

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:06 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Sleep naar DoD is goed te doen.
DoD naar sleep is een drama. Scharnieren aanschaffen (easy) grondplaatjes plaatsen (te doen), en scharnieren inboren (als je bovenstaande moet vragen gaat hem dat niet worden gok ik).

Koop gewoon weer een DoD... Scheelt je een hoop gedoe (122 is prima te krijgen als DoD)
Eens. Daarbij is deur op deur ook een beter systeem als je het mij vraagt.
pi_157617508
Hi allemaal,

ik heb gewoon weer een DoD gekocht. Leek me inderdaad beter en er kwam toevallig een mooie aanbieding voorbij. Dank voor jullie advies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')