Nou, het is een misvatting dat vaccins je immuunsysteem aanpassen. Wat een vaccin doet is je lichaam blootstellen aan een kreupel gemaakte ziekteverwekker, zodat het afweersysteem de kans krijgt om zich daar tegen te wapenen. Als het lichaam vervolgens op latere leeftijd in aanraking komt met een werkende ziekteverwekker, dan is het daarop voorbereid en kan het de ziekte beter de baas.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vind het ook wel apart dat men al het immuunsysteem van een pasgeborene gaat zitten aanpassen, terwijl deze nog volop in ontwikkeling is. Lijkt me ook geen goed plan.
Nee, dat is onzin omdat degene die gevaccineerd is niet een werkende ziekteverwekker binnen krijgt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uh de basis van vaccineren klopt niet. En herd immunity is blatante onzin.
Diegene die gevaccineerd zijn zijn de veroorzakers van uitbraken en zijn ook nog het meest vatbaar.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:54 schreef Chewie het volgende:
Als Lambiekje (en zijn bronnen) gelijk zou hebben dan zaten we met de mensheid al lang op of onder het getal van de Georgia Guidestones.
Mooi voorbeeld vind ik Polio: deze komt alleen nog voor in de gebieden waar niet gevaccineerd wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kom nu niet aanzetten met hetzelfde bedriegende riedeltje. Vaccineren heeft geheel niets voor elkaar gekregen.
Ook voor jouw lees beide artikelen.
Ondertussen wordt de mens steeds ouder, worden we sneller volwassen en zijn we langer vitaal dan pak hem beet 100 jaar geleden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]![]()
Punt is, dat vaccinaties slechts 1 van de dingen/wapens is die tegen de bevolking gebruikt worden. Ook zit er nogal veel troep in ons eten en drinken tegenwoordig. Het is bedoeld om de bevolking op allerlei manieren te verzwakken.
Op de stenen staat niet dat ze dat willen gaan realiseren.quote:Weet niet hoe het zit met dat getal op de Georgia Guidestones, maar het is wel een nogal opmerkelijk object wat geheel in lijn staat met de sterren. Men weet niet wie die grote granieten platen daar heeft neergezet. Tevens vraag ik me af hoe ze e.e.a. willen gaan realiseren om tot een bevolkingsaantal van slechts 500.000.000 te komen. Dat betekent een reductie van +- 85% v/d wereldbevolking.
Ja-haaa... tuurlijk. Geloof je dat nou echt? De kanker, diabetes, hart- en vaatziekten zijn rampant tegenwoordig. Maar goed, als er in het Algemeen Dagblad staat 'we worden steeds ouder' dan geloof je het ook meteen he?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ondertussen wordt de mens steeds ouder, worden we sneller volwassen en zijn we langer vitaal dan pak hem beet 100 jaar geleden.
Dus dat beeld klopt gewoon niet.
Mwah... er staan 10 regels op de stenen waarvan met stip op 1: "Maintain humantiy under 500.000.000 in perpeptual balance with nature"quote:[..]
Op de stenen staat niet dat ze dat willen gaan realiseren.
Grappig, dat je altijd met die MSM-drogredenering komt als tegenreactie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja-haaa... tuurlijk. Geloof je dat nou echt? De kanker, diabetes, hart- en vaatziekten zijn rampant tegenwoordig. Maar goed, als er in het Algemeen Dagblad staat 'we worden steeds ouder' dan geloof je het ook meteen he?
Klopt, maar toch staat er niet dat ze dat willen realiseren, wie 'ze' ook mogen zijn.quote:Mwah... er staan 10 regels op de stenen waarvan met stip op 1: "Maintain humantiy under 500.000.000 in perpeptual balance with nature"
[ afbeelding ]
Klinkt nou niet echt vriendelijk, of wel?
Dat is niet het punt, dat is blijkbaar de discussie hier. Over het algemeen kun je stellen dat vaccins een zegen zijn voor de mensheid en dat blijkt ook uit alle cijfers. Met voeding is dat eigenlijk net zo, heb het ook het liefst zo natuurlijk mogelijk maar op de biologische manier is het vooralsnog onmogelijk om de hele planeet te voeden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]![]()
Punt is, dat vaccinaties slechts 1 van de dingen/wapens is die tegen de bevolking gebruikt worden. Ook zit er nogal veel troep in ons eten en drinken tegenwoordig. Het is bedoeld om de bevolking op allerlei manieren te verzwakken
Niet in de MSM... je hoort het OVERAL om je heen van collega's, vrienden, familie en bekenden die allemaal te maken hebben met deze ziektes in de familie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, dat je altijd met die MSM-drogredenering komt als tegenreactie.
Dat kanker, diabetes, hart- en vaatziekten tegenwoordig rampant zouden zijn: staat ook in de MSM...
Meh, het 'monument' werd in 1980 neergezet, maar niemand weet wie het waren die dat ding gefinancierd hebben. Het is een soort van Amerikaanse stonehenge, geschreven in de 8 wereldtalen op elke plaat ingekerfd zijn.quote:[..]
Klopt, maar toch staat er niet dat ze dat willen realiseren, wie 'ze' ook mogen zijn.
Je zou het ook gewoon als advies kunnen zien, zoals al die punten geschreven staan op die steen zie ik het ook meer als advies.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt nou niet echt vriendelijk, of wel?
Het zijn dan ook typische welvaart en ouderdomsziektes en ja daar hadden ze vroeger een stuk minder last van, maar ja toen waren weer veel ziektes die we nu als mild bestempelen dodelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet in de MSM... je hoort het OVERAL om je heen van collega's, vrienden, familie en bekenden die allemaal te maken hebben met deze ziektes in de familie.
Hm.. ik ben van mening dat de planeet nog een stuk meer van ons kan hebben...quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon als advies kunnen zien, zoals al die punten geschreven staan op die steen zie ik het ook meer als advies.
500 miljoen lijkt me nogal een arbitrair getal, denk dat de planeet ook wel 2 miljard van ons aankan.
Op dezelfde wijze kun je heel eenvoudig nagaan hoe oud je familieleden werden die een eeuw geleden zijn gestorven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet in de MSM... je hoort het OVERAL om je heen van collega's, vrienden, familie en bekenden die allemaal te maken hebben met deze ziektes in de familie.
Vind het altijd wel grappig dat je denkt dat ik niet op de hoogte ben.quote:Meh, het 'monument' werd in 1980 neergezet, maar niemand weet wie het waren die dat ding gefinancierd hebben. Het is een soort van Amerikaanse stonehenge, geschreven in de 8 wereldtalen op elke plaat ingekerfd zijn.
Klopt, en we hebben nu veel meer kennis van die ziektes. Vroeger stierven veel mensen aan 'ouderdom', tegenwoordig weten we welke ziekte of aandoening de eigenlijke oorzaak is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zijn dan ook typische welvaart en ouderdomsziektes en ja daar hadden ze vroeger een stuk minder last van, maar ja toen waren weer veel ziektes die we nu als mild bestempelen dodelijk.
Ja dat kan ook wel maar dat vergt een nog grotere industrialisatie van de landbouw en nog meer genetisch gemanipuleerd voedsel. En minder keuzevrijheid aangezien vlees dan helemaal niet meer kan of alleen voor degene die het kunnen betalen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hm.. ik ben van mening dat de planeet nog een stuk meer van ons kan hebben...
Dat zou een hoop veranderen.quote:Stel je eens voor dat er een nieuwe en schone energiebron gevonden wordt, wat dat voor effect zou hebben op het milieu e.d.
Je kunt de hele mensheid kwijt in de staat Texas maar zolang we niet allemaal aan de "soylent green" zitten heb je toch aardig wat meer ruimte per persoon nodig om die te voeden.quote:Hier een mooie video over de "Myth of overpopulation"
Met zoveel zijn we eigenlijk helemaal niet op aarde hoor. Ook al snap ik wel dat je niet naar het oppervlak moet kijken welke een mens in beslag neemt, maar dat je moet kijken naar de 'ecologische vingerafdruk' die ieder mens op aarde in beslag neemt, gezien de resources die per persoon nodig zijn e.d.
Hmja, als je het zo bekijkt... anderzijds, ik denk dat dat GMO food ook geproduceerd wordt door de desbetreffende bedrijven om maximaal rendement te halen uit zo 'min' mogelijk gewassen. Kortom, GMO voedsel is voor hen goedkoper omdat ze tegen onkruid en ziektes bestendig worden gemaakt, mocht er eens een oogst verloren gaan indien ze niet bestendig zijn dan raken ze hun winst kwijt. Denk dat het een goed plan is deze bedrijven regels op te leggen dat ze geen GMO food mogen maken en dan maar rekening te houden hebben met de eventuele verliezen die ze eventueel te verwerken krijgen ipv de bevolking te vergiftigen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat kan ook wel maar dat vergt een nog grotere industrialisatie van de landbouw en nog meer genetisch gemanipuleerd voedsel. En minder keuzevrijheid aangezien vlees dan helemaal niet meer kan of alleen voor degene die het kunnen betalen.
Dat denk ik ook. En ik ben ook van mening dat de olieindustrie/elite nieuwe uitvindingen op dit vlak onderdrukt. In een ander topic had ik al aangegeven dat indien iemand uitvindt dat we water kunnen tanken in onze auto om te rijden, dat zo'n uitvinding in 1 klap de petrodollar onderuit zal halen, de VS en de wereldeconomie daarbij zouden instorten, daar alles draait om de olie momenteel.quote:[..]
Dat zou een hoop veranderen.
Ja precies. Daarom had ik het ook over de "ecological footprint" die per mens op aarde in beslag genomen wordt en die is natuurlijk aanzienlijk groter dan zijn leefruimte allen.quote:[..]
Je kunt de hele mensheid kwijt in de staat Texas maar zolang we niet allemaal aan de "soylent green" zitten heb je toch aardig wat meer ruimte per persoon nodig om die te voeden.
Wil je de aarde delen met de andere soorten op deze planeet en ze ook nog allemaal kunnen voeden dan zitten we al snel op het maximum wat de aarde aan kan en dat vergeten deze documentaires er altijd bij te vermelden.
Wat? Jij gelooft nog dat GMO voedsel slecht voor je is? Weet je niet dat dat volledig ontkracht is?quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hmja, als je het zo bekijkt... anderzijds, ik denk dat dat GMO food ook geproduceerd wordt door de desbetreffende bedrijven om maximaal rendement te halen uit zo 'min' mogelijk gewassen. Kortom, GMO voedsel is voor hen goedkoper omdat ze tegen onkruid en ziektes bestendig worden gemaakt, mocht er eens een oogst verloren gaan indien ze niet bestendig zijn dan raken ze hun winst kwijt. Denk dat het een goed plan is deze bedrijven regels op te leggen dat ze geen GMO food mogen maken en dan maar rekening te houden hebben met de eventuele verliezen die ze eventueel te verwerken krijgen ipv de bevolking te vergiftigen.
Er is maar een land dat, dacht ik, vaccinaties verplicht stelt voor iedereen en dat is Litouwen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:21 schreef Messi_1 het volgende:
Geloven dat Vaccinaties per definitie zeer negatieve bijwerkingen hebben omdat het een groot complot is is waanzin, maar het is ook erg dom om het allemaal zomaar voor lief te nemen.
Wanneer een overheid de burgers bijna gaat verplichten om vaccinaties te nemen, dan is het zeer logisch dat men vraagtekens heeft. Wantrouwen tegen machthebbers lijkt mij erg gezond.
http://www.vaccinationcou(...)appearance-of-polio/quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld vind ik Polio: deze komt alleen nog voor in de gebieden waar niet gevaccineerd wordt.
Ik ken zelf meerdere personen die Polio hebben gehad en met welke gevolgen ze hebben moeten leven, waaronder mijn schoonmoeder.
Op 1 na zijn die allemaal van een generatie ouder dan ik, toen het vaccin nog niet bestond.
Van latere generaties ken ik geen enkele persoon met polio.
Zelfde met kinkhoest: mijn oma heeft verschillende broers en zussen verloren aan deze ziekte. Anno nu kennen de meesten de ziekte alleen nog van naam.
Aan vaccins zullen ongetwijfeld nadelen zitten, maar het is te kort door de bocht om te stellen dat ze helemaal niets doen.
dat is dus blatante onzinquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin omdat degene die gevaccineerd is niet een werkende ziekteverwekker binnen krijgt.
Die sites die je post hebben bronnen die alleen maar naar elkaar wijzen. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.vaccinationcou(...)appearance-of-polio/
https://vactruth.com/2012/04/25/change-names-of-diseases/
Polio vaccin is de foutste van al
Dus dan valt het allemaal best mee met die vaccins.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |