Die sleutels onder de mat!!!! Dat kan niet goed gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Iets spannends gebeurd? Ik heb verdomme al 4 keer in mijn broek staan zeiken van de spanningen! Sinterklaas heeft de mistwolk overleefd en heeft zojuist voet aan wal gezet.
Is actie tegen de zwartepietendiscussiequote:Op zaterdag 14 november 2015 12:30 schreef just me het volgende:
waren de gerbera's in de aanbieding ?
Dat kan gewoon in Drenthe hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Die sleutels onder de mat!!!! Dat kan niet goed gaan
Gelukkig houdt de koptelefoon het op z'n plek.quote:
Viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:30 schreef Anne het volgende:
De hulppietjes zijn wel een beetje ongeïnteresseerd in de kindjes heur.
Handje pepernoten geven en de andere kant op kijken.
DAT KAN LEUKER EN ENTHOUSIASTER!
Oh?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Is actie tegen de zwartepietendiscussie
Dat zijn hondenbrokken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:30 schreef Anne het volgende:
Die kijken om zich heen naar KOZP aanhangers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:30 schreef Anne het volgende:
twitter:SintNicolaas twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 12:30:56De slecht geschminckte pieten zijn stagières hoor lieve mensen. Komt goed. reageer retweet
Hoe is dat een actie?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:31 schreef Ole het volgende:
[..]
niet meegekregenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:31 schreef Ole het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |