Zo lang geleden was dat ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet
De meneer van de Unox en de Sunquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En die wat kale dikkerd die met zo'n ding op z'n rug door de straten rende:
[ afbeelding ]
Zo goed zit ik er nog niet in.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah ok.. En wie is dat in het echt?
Stiekem geloof ik zelf nog en ben ik heul niet oudquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo lang geleden was dat ook niet hoor
Americo is kwijt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:27 schreef Anne het volgende:
Shit. Ik schakel nu pas in, aangezien ik een lekkage in de keuken had.
Nog iets spannends gebeurd, wat ik MOET weten?
Wat makkelijker te vinden voor de camera's en verslaggevers... ze lijken ook zo op elkaar dat soort volkquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. de tv-pieten hebben een witte kraag en de rest geel?
Het paard van Sinterklaas kan allesquote:
Iets spannends gebeurd? Ik heb verdomme al 4 keer in mijn broek staan zeiken van de spanningen! Sinterklaas heeft de mistwolk overleefd en heeft zojuist voet aan wal gezet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:27 schreef Anne het volgende:
Hij kan ook over smalle daken lopen, dus water is een eitje voor het paard.quote:
De witte wieven (ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:27 schreef Anne het volgende:
Ternauwernood, welteverstaan!quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Iets spannends gebeurt? Ik heb verdomme al 4 keer in mijn broek staan zeiken van de spanningen! Sinterklaas heeft de mistwolk overleefd en heeft zojuist voet aan wal gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |