Ja kom op, dit gaat wel heel ver. Ik dacht: dit moet één van Cavaliers' satirische buien zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je geloofde me dus in eerste instantie niet? Dit is een grote klap in onze vriendschap.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is nog niet goed gesteld met je
Mij ook al weken niet :Squote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is Sked weer gemeen vandaag. Verrassend genoeg heeft hij mij nog niet echt aangepakt vandaag.
al was ze nog levend zou dit niet het geval zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
En jouw moeder is een hoer.
Haha, dat rijmt.
Sorry.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is Sked weer gemeen vandaag. Verrassend genoeg heeft hij mij nog niet echt aangepakt vandaag.
Wat een specifiek onderwerp aangaat bedoelde ik uiteraardquote:
R.i.p.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
al was ze nog levend zou dit niet het geval zijn
Nou. Niet inzien dat je in het algemeen door de bank genaaid WORDTquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is nog niet goed gesteld met je
Ach dat komt vast ooit nog wel eens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een specifiek onderwerp aangaat bedoelde ik uiteraard
Misschien is ie gewoon een laatbloeierquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
22 en het enige waar je in bent geweest is een matras. Gelachen.
Tuurlijk, ben ik van overtuigdquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat komt vast ooit nog wel eens.
het is nog niet de 80e minuutquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey Philip, er zit een speler op je bank met de naam GASTON PEREIRO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |