SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond Tomb Raider beter. Gameplay en aktie was strakker, en werd ook meer het "verhaal" in gezogen. Uncharted vind ik cool, maar tis meer Indiana Jones meets Rambo en droge opmerkingen. Leuke serie hoor, maar haalt het absoluut niet bij The Last of Usquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand zowel Tomb Raider als de Uncharted trilogie gespeeld? Is het verhaal bij Uncharted ook een beetje clichématig zo nu en dan (ik vond het verhaal als geheel redelijk hoor) of zijn de plottwists en het verhaal daar wat sterker?
TLoU is ook serieus en Uncharted nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
Vond Tomb Raider beter. Gameplay en aktie was strakker, en werd ook meer het "verhaal" in gezogen. Uncharted vind ik cool, maar tis meer Indiana Jones meets Rambo en droge opmerkingen. Leuke serie hoor, maar haalt het absoluut niet bij The Last of Us
Dacht al, leek op The Simsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout 4 op de PS4, maar de gameplay ziet er beter uit
die is toch nog helemaal niet uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout 4 op de PS4, maar de gameplay ziet er beter uit
Mocht je eindelijk een PS4 kopen?quote:
Alleen als je GTA hebtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
hey maraca accepteer mijn vriendenverzoekje eens
Owh?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zelfs meebetaald
Tomb Raider gespeeld, en Uncharted 1, en nu bezig met Uncharted 2. Uncharted 2 vind ik een soort van interactieve Indiana Jones film waar je zelf mag springen, klimmen en schieten. Ik vind het relaxed vermaak. En dat vond ik van Tomb Raider ook trouwens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand zowel Tomb Raider als de Uncharted trilogie gespeeld? Is het verhaal bij Uncharted ook een beetje clichématig zo nu en dan (ik vond het verhaal als geheel redelijk hoor) of zijn de plottwists en het verhaal daar wat sterker?
Uncharted 2>>>>Tomb Raider=Uncharted 1>>>>>>> Uncharted 3quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb wel interesse ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:19 schreef Drankster het volgende:
Ik heb ook GTA V nog liggen mocht iemand interesse hebben, ruilen kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |