SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond Tomb Raider beter. Gameplay en aktie was strakker, en werd ook meer het "verhaal" in gezogen. Uncharted vind ik cool, maar tis meer Indiana Jones meets Rambo en droge opmerkingen. Leuke serie hoor, maar haalt het absoluut niet bij The Last of Usquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand zowel Tomb Raider als de Uncharted trilogie gespeeld? Is het verhaal bij Uncharted ook een beetje clichématig zo nu en dan (ik vond het verhaal als geheel redelijk hoor) of zijn de plottwists en het verhaal daar wat sterker?
TLoU is ook serieus en Uncharted nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
Vond Tomb Raider beter. Gameplay en aktie was strakker, en werd ook meer het "verhaal" in gezogen. Uncharted vind ik cool, maar tis meer Indiana Jones meets Rambo en droge opmerkingen. Leuke serie hoor, maar haalt het absoluut niet bij The Last of Us
Dacht al, leek op The Simsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout 4 op de PS4, maar de gameplay ziet er beter uit
die is toch nog helemaal niet uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout 4 op de PS4, maar de gameplay ziet er beter uit
Mocht je eindelijk een PS4 kopen?quote:
Alleen als je GTA hebtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
hey maraca accepteer mijn vriendenverzoekje eens
Owh?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zelfs meebetaald
Tomb Raider gespeeld, en Uncharted 1, en nu bezig met Uncharted 2. Uncharted 2 vind ik een soort van interactieve Indiana Jones film waar je zelf mag springen, klimmen en schieten. Ik vind het relaxed vermaak. En dat vond ik van Tomb Raider ook trouwens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand zowel Tomb Raider als de Uncharted trilogie gespeeld? Is het verhaal bij Uncharted ook een beetje clichématig zo nu en dan (ik vond het verhaal als geheel redelijk hoor) of zijn de plottwists en het verhaal daar wat sterker?
Uncharted 2>>>>Tomb Raider=Uncharted 1>>>>>>> Uncharted 3quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb wel interesse ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:19 schreef Drankster het volgende:
Ik heb ook GTA V nog liggen mocht iemand interesse hebben, ruilen kan ook.
Koekenbakker28. Ik help je wel een keerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn er nog mensen die NHL 16 spelen?
Ik kan er helemaal niks van, net zoals met NBA raak ik helemaal gefrustreerd als ik tegen de computer op een hoger niveau dan rookie ga spelen..
Online vernederen ze mij ook helemaal..
Hebben mensen die nooit voetbal kijken ook zo een moeite met PES of Fifa?
Heb zelf Xbox One Thumbsticks in de controllers te koop via miniinthebox.quote:Op zondag 1 november 2015 01:27 schreef maniack28 het volgende:
De thumbsticks van beide controllers beginnen trouwens te scheuren. Ook is er bij een een hapering met r1. Tijd om ze te vervangen dus, want buiten garantie (> 1 jaar). Waar hebben jullie je vervangende onderdelen gekocht en hoe makkelijk was het dit te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Jungle_Jim op 01-11-2015 13:01:43 ]Wie dit leest is hek.
Kan je deze even in een spoiler zetten... Van de week al door gifjes in 1x door mijn databundel heen geschotenquote:
in een spoiler kost een gif ook dataquote:Op zondag 1 november 2015 11:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan je deze even in een spoiler zetten... Van de week al door gifjes in 1x door mijn databundel heen geschoten
of je neemt een fatsoenlijke bundelquote:Op zondag 1 november 2015 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Flikker ze dan weg
Tot mensen ze een fatsoenlijk formaat geven
Natuurlijk erg fijn als je de pagina laadt en je bent al meteen 300 mbs kwijt.quote:Op zondag 1 november 2015 12:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of je neemt een fatsoenlijke bundel
Ik heb 1 gig... En ga maar eens naar het RL topic dan weet je wat ik bedoelquote:Op zondag 1 november 2015 12:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of je neemt een fatsoenlijke bundel
Ogen open doenquote:Op zondag 1 november 2015 13:41 schreef cherrycoke het volgende:
wtf is dit, scherm is in een keer zwart!!
Gewoon thumbsticks kopen voor 2 euro en je hebt dit probleem nooit meer.quote:Op zondag 1 november 2015 01:27 schreef maniack28 het volgende:
De thumbsticks van beide controllers beginnen trouwens te scheuren. Ook is er bij een een hapering met r1. Tijd om ze te vervangen dus, want buiten garantie (> 1 jaar). Waar hebben jullie je vervangende onderdelen gekocht en hoe makkelijk was het dit te doen?
Hoe krijg je die, of staat die standaard op het us account?quote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom is deze thema niet beschikbaar in de Europe store? Mooiste thema imho. Kan hem alleen gebruiken op mijn US account.
Ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2015 19:19 schreef Koopsie het volgende:
Bij Wehkamp ¤49 voor Fallout 4kon het niet laten
Ja en nee. Een beetje. Minder dan men doet vermoeden in ieder geval.quote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef Drankster het volgende:
Hebben keuzes van Walking Dead S01 invloed op S02?
Weinig, de invloed die je hebt op wat er over blijft uit S1 is minimaal. Maar het spel is natuurlijk samengesteld uit kruispunten waar je altijd op uit komt, alleen vanuit welke richting is dan een beetje aan jou zelf. Ik zou wel absoluut eerst S1 spelen. Er zitten vooral referenties in en je bouwt al een band op met karakters. Wat een beleving was het om die twee seizoenen achter elkaar te spelen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:43 schreef Drankster het volgende:
Hebben keuzes van Walking Dead S01 invloed op S02?
Echt veels te duur nogquote:Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
S1 is nu 12,50 op PSN, ik ga hem ook ff kopen zodat ik ze allebei klaar heb staan om te spelen als ik er weer aan toe ben (backlog staat op 25, ik kom er wel )
Heb hem ook maar aangeschaft zonder nadenken verder.quote:Op zondag 1 november 2015 21:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mwah, ik heb geen zin in dat gedoe met de US store. Ik heb wat reacties op budgetgaming doorgelezen en volgens mij is iets van 12e het laagste punt ooit geweest op PSN. Zal allicht binnen nu en een jaar voor iets van 8e te koop zijn. Gelukkig hoef ik niet ineens de spaarrekening aan te wenden voor die 4e.
Ik zal je eens toevoegen komende week.quote:Op zondag 1 november 2015 01:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Koekenbakker28. Ik help je wel een keerspeel al 7 jaar, altijd in de hoogste divisies
neequote:
Ik had zeven jaar terug hetzelfde probleem. Er is veel veranderdquote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zal je eens toevoegen komende week.
De laatste NHL die ik gespeeld heb was 2004 op de PC toen was ik wel goed
Nu is het 10x niks
ik heb zojuist 6 dagen van 0700 tot 0230 aan het werk gehad, laat me even gapen jaquote:
14.gifquote:
Allrighty, heb seizoen 1 al op Steam maar nog nooit gespeeld. Ik dacht stel 1 heeft invloed op 2 dan wil ik beide op hetzelfde platform spelen maar in dit geval speel ik 1 wel op de PC.quote:Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Weinig, de invloed die je hebt op wat er over blijft uit S1 is minimaal. Maar het spel is natuurlijk samengesteld uit kruispunten waar je altijd op uit komt, alleen vanuit welke richting is dan een beetje aan jou zelf. Ik zou wel absoluut eerst S1 spelen. Er zitten vooral referenties in en je bouwt al een band op met karakters. Wat een beleving was het om die twee seizoenen achter elkaar te spelen.
S1 is nu 12,50 op PSN, ik ga hem ook ff kopen zodat ik ze allebei klaar heb staan om te spelen als ik er weer aan toe ben (backlog staat op 25, ik kom er wel)
Moet je wel voor lief nemen dat sommige karakters anders reageren dan ze zouden gedaan hebben als je door zou spelen. Maar je gaat uiteindelijk op hetzelfde punt uitkomenquote:Op maandag 2 november 2015 00:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Allrighty, heb seizoen 1 al op Steam maar nog nooit gespeeld. Ik dacht stel 1 heeft invloed op 2 dan wil ik beide op hetzelfde platform spelen maar in dit geval speel ik 1 wel op de PC.
Ze zijn met een remake van deel twee bezig, die zal dus nog los komenquote:Op maandag 2 november 2015 09:12 schreef satecl het volgende:
Is dit hier al langs gekomen? Lijkt me erg vet. Ik heb sinds mijn PS1 tijd niet meer gespeeld. Alleen erg jammer dat deel 2 en 3 hier niet bij zitten. Is het bekend dat die ook komen?
quote:Op maandag 2 november 2015 09:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ze zijn met een remake van deel twee bezig, die zal dus nog los komen
Uncharted blijft mooi, alleen altijd die monsters en zombies op het eind wordt een beetje cliché .quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat vond ik in deel 1 juist onverwachts leuk! Deel 2 voorspelbaar en 3 nog nooit gespeeld. Ga ik zeker nog een keer spelen.quote:Op maandag 2 november 2015 11:11 schreef Radjan het volgende:
[..]
Uncharted blijft mooi, alleen altijd die monsters en zombies op het eind wordt een beetje cliché .
quote:Op maandag 2 november 2015 11:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat vond ik in deel 1 juist onverwachts leuk! Deel 2 voorspelbaar en 3 nog nooit gespeeld. Ga ik zeker nog een keer spelen.
[ Bericht 11% gewijzigd door Radjan op 02-11-2015 11:58:51 ]PSN: SneakyDutchDude
Mooi dat je de grootste twist meteen even spoilert voor de beste man.quote:Op maandag 2 november 2015 11:11 schreef Radjan het volgende:
[..]
Uncharted blijft mooi, alleen altijd die monsters en zombies op het eind wordt een beetje cliché .
quote:Op maandag 2 november 2015 11:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mooi dat je de grootste twist meteen even spoilert voor de beste man.
Heb getracht het te herstellen maar werkt zo niet.quote:Op maandag 2 november 2015 11:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mooi dat je de grootste twist meteen even spoilert voor de beste man.
En volgende maand een gratis bikepack!quote:Full Details of Game Update 1.24:
» Private Lobbies have been introduced to Multiplayer, to play custom games with your friends online competitively or for fun.
» Private Lobbies include a wide range of customisable options and modifiers for things like; Grid Position, Penalties, Vehicle Collisions, Drafting, Gear Changes, Camera Perspective, and more.
» Introduces a new Multiplayer Accolade. Earn fame rewards for playing online via the event browser or with your friends in Private Lobbies.
» The Club Level cap has been raised from 50 to 55, with a new reward to unlock at level 55.
» ELITE Driver Levels 76-80 have been added, with a new reward to unlock at each level.
» ELITE Driver Level Challenges can now be played directly via a new option in your Driver Profile.
» A new in-game store has been added to make finding add-ons for DRIVECLUB much easier.
» Adds a steering wheel profile for DRIVECLUB Bikes, and reintroduces look left and right on the steering wheel d-pad for cars.
» 2 new Sprint tracks for Glenmorgan (India) and Chungara Lake (Chile).
» An adjustable 'Braking Assist' is now available to aid those less familiar with the tracks, generally helping make the game easier for novice drivers.
» Includes general improvements for game performance, stability and usability.
Ik vrees dat Bol mijn novembermaand gaat verkrachten. Had bij Bol de Pip-Boy Edition gepreordered (ben normaal niet van de CE's maar doe van FA staan allemaal op de kast).quote:Op maandag 2 november 2015 11:13 schreef Radjan het volgende:
Nog 8 daagjes, dan ploft Fallout4 bij mij op de mat en nog 3 dan is het tijd voor NFS
Force feedback voor het gebruik van een stuurwiel voor motorfietsen zou het besturen daarvan wel makkelijker maken.Forcefeedback voor controle pookjes is er jammer genoeg nog niet.quote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe DriveClub update is er.
[..]
En volgende maand een gratis bikepack!
ik speel NHL16quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn er nog mensen die NHL 16 spelen?
Ik kan er helemaal niks van, net zoals met NBA raak ik helemaal gefrustreerd als ik tegen de computer op een hoger niveau dan rookie ga spelen..
Online vernederen ze mij ook helemaal..
Hebben mensen die nooit voetbal kijken ook zo een moeite met PES of Fifa?
Deze? http://www.miniinthebox.c(...)roller_p2306294.htmlquote:Op zondag 1 november 2015 01:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb zelf Xbox One Thumbsticks in de controllers te koop via miniinthebox.
OEM zegt alleen maar dat het niet door Microsoft zelf gemaakt wordt, maar wordt ingekocht en dan weer door wordt verpatst (vaak tegen een hogere prijsquote:Op maandag 2 november 2015 15:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Deze? http://www.miniinthebox.c(...)roller_p2306294.html
Ik las overal dat je de OEM-versies moet kopen.. maar geen idee of dit OEM is.
Vanaf morgen heb je weer PS plus gamesquote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Shit. Dragon Age zegt nu "als je verder gaat met de campaign, begin je aan het einde"
Ik wil heul nog niet! Ik heb nog geen nieuw spel om mijn energie in te steken
Dus ben maar ff draken gaan doden. 5 van de 10 dood.
Die werken goed ja.quote:Op maandag 2 november 2015 15:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Deze? http://www.miniinthebox.c(...)roller_p2306294.html
Ik las overal dat je de OEM-versies moet kopen.. maar geen idee of dit OEM is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |