abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157264331
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef gynaika het volgende:
Het is alles bij elkaar genomen weer een vreemd verhaal...
Het is geen vreemd verhaal.
pi_157264477
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, ze ging wandelen. Langs de oever. Maar maak er vooral weer een BNW-cluedoverhaaltje van. Altijd vermakelijk.
Wellicht heb jij gemist dat op Twitter stond dat haar slipje op het pad lag! Geralt gaat toch gelijk krijgen, het was Oemfoefoe in de bibliotheek met de kandelaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 2 november 2015 @ 10:16:05 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157264496
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 10:14 schreef Ludachrist het volgende:

Wellicht heb jij gemist dat op Twitter stond dat haar slipje op het pad lag! Geralt gaat toch gelijk krijgen, het was Oemfoefoe in de bibliotheek met de kandelaar.
Oh ja! Ik ga meteen de ouders van dit meisje opsporen om ze deze aanwijzingen door te spelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157264503
Volgens mij hadden ze daar onlangs een Panamese gelukszoeker aangenomen als gids.
Ja doei.
pi_157264508
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 10:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal slipje gemist. Het land is gevaarlijk.
pi_157264516
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:51 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja maar dat is de Chobe Safari Lodge ;) ligt niet bij Paraa maar meer naar rechts

[ afbeelding ]
Bij Paraa kan je vrij makkelijk bij de rivier komen. Bij de ferry-oversteek maar ook verder langs de oever kan je langs de oever wandelen. Niet slim omdat het vergeven is van de krokodillen en nijlpaarden maar je hebt daar wel een aantal stukken waar niet al te slimme toeristen toch even wat kiekjes willen nemen langs de oever. Ben daar drie jaar terug geweest, viel me nog mee dat het niet vaker mis gaat omdat best veel toeristen daar echt als een kip zonder kop langs de oever lopen met op zeer korte afstand de rivier.

Aan de overkant als je naar Red Chili Camp gaat of komt van de bovenkant van Murchison Falls dezelfde mogelijkheden om langs de oever te lopen met dezelfde risico's..

We zaten zelf in een lodge bij de witte Nijl waar je ook zo naar de oevers kon lopen, vrij veel lodges in Oeganda die direct naast de rivier lopen. Bij het Queen Elizabeth Park stonden de hippo's dan ook 's nachts naast je tent of lodge. Mocht je alleen buiten je tent komen als je eerst een bewaker optrommelde.
pi_157264532
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 10:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja! Ik ga meteen de ouders van dit meisje opsporen om ze deze aanwijzingen door te spelen.
Wellicht kun je ze dan ook wijzen op het feit dat het hun schuld is dat ze hun dochter zo hebben opgevoed dat ze überhaupt naar Afrika wilde. We kunnen niet de hele wereld helpen en het zijn altijd bepaalde types die daarheen gaan. Vergeet ze vooral niet te zeggen dat het waarschijnlijk is dat hun dochter gewoon genomen wilde worden door een grootgeschapen neger met een schotel door zijn lip.

Daarna netjes condoleren, want we hebben wel respect uiteraard.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157264542
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:18 schreef Ericr het volgende:

[..]

Bij Paraa kan je vrij makkelijk bij de rivier komen. Bij de ferry-oversteek maar ook verder langs de oever kan je langs de oever wandelen. Niet slim omdat het vergeven is van de krokodillen en nijlpaarden maar je hebt daar wel een aantal stukken waar niet al te slimme toeristen toch even wat kiekjes willen nemen langs de oever. Ben daar drie jaar terug geweest, viel me nog mee dat het niet vaker mis gaat omdat best veel toeristen daar echt als een kip zonder kop langs de oever lopen met op zeer korte afstand de rivier.

Aan de overkant als je naar Red Chili Camp gaat of komt van de bovenkant van Murchison Falls dezelfde mogelijkheden om langs de oever te lopen met dezelfde risico's..

We zaten zelf in een lodge bij de witte Nijl waar je ook zo naar de oevers kon lopen, vrij veel lodges in Oeganda die direct naast de rivier lopen. Bij het Queen Elizabeth Park stonden de hippo's dan ook 's nachts naast je tent of lodge. Mocht je alleen buiten je tent komen als je eerst een bewaker optrommelde.
Die laatste zin. Je bent niet in new york idd.
  maandag 2 november 2015 @ 10:22:16 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157264556
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 10:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

En vergeet niet, in een andere post was de slip al een string geworden.... dat lijkt me daderkennis.
Ergo: Oemfoefoe zit op FOK! :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157264568
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

En vergeet niet, in een andere post was de slip al een string geworden.... dat lijkt me daderkennis.
Ergo: Oemfoefoe zit op FOK! :o
Dat lijkt mij ook.
pi_157264741
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:18 schreef Ericr het volgende:

[..]

....... omdat best veel toeristen daar echt als een kip zonder kop langs de oever lopen met op zeer korte afstand de rivier.

........
Liepen die toeristen als een kip zonder kop in het donker foto's te maken? Of in daglicht?
pi_157264743
Ik kan nu naar rwunda gaan. Ik zit er niet op te wachten.
pi_157264761
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 08:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Doe normaal.
Je hebt duidelijk dat stuk over haar gevonden onderbroek gemist
pi_157264767
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:25 schreef gynaika het volgende:
Voor een beetje duidelijkheid:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ivier-gevallen.dhtml
quote:
De geneeskundestudente verdween woensdag bij de kolkende rivier, vol agressieve nijlpaarden en krokodillen. ,,Het is er levensgevaarlijk. Langs de rivier wemelt het van de krokodillen. Overdag liggen ze stil, 's avonds gaan ze op zoek naar een prooi. Als ze in het water is beland, had ze geen schijn van kans", vertelde reisjournalist John van der Rest eerder. Hij bezocht het park in 2013.

De waterfles van de vrouw werd de volgende ochtend gevonden langs de oever van de woeste Nijl, 800 meter verderop.
Ik dacht dat Nijlpaarden en krokodillen zich altijd ophielden in rustig water. Is dat mijn misvatting, of heeft een AD-redacteur het lijstje met sensatieverhogende bijvoeglijke naamwoorden er maar weer eens bijgepakt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157264771
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:38 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Liepen die toeristen als een kip zonder kop in het donker foto's te maken? Of in daglicht?
Overdag en toen het ging schemeren. Maar overdag kan je net zo goed gepakt worden natuurlijk, zeker bij nijlpaarden kan je maar beter uit de buurt blijven.
pi_157264772
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:40 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk dat stuk over haar gevonden onderbroek gemist
Ja.
pi_157264779
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat Nijlpaarden en krokodillen zich altijd ophielden in rustig water. Is dat mijn misvatting, of heeft een AD-redacteur het lijstje met sensatieverhogende bijvoeglijke naamwoorden er maar weer eens bijgepakt?
Goed.
  maandag 2 november 2015 @ 10:43:40 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157264810
quote:

Die viel me ook al op. En AD, dus ik gok ook op een lekker smeuïg adjectief.
pi_157264821
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:41 schreef Ericr het volgende:

[..]

Overdag en toen het ging schemeren. Maar overdag kan je net zo goed gepakt worden natuurlijk, zeker bij nijlpaarden kan je maar beter uit de buurt blijven.
Helemaal mee eens dat je overdag beter uit de buurt moet blijven.

Des te meer geldt het voor in het donker. Blijkbaar was ze tegen 7 uur 's avonds richting rivier gaan wandelen. Waarom zou ze dat doen? Goede foto's kun je er dan niet maken. (En ze zei niets over foto's maken?)
  maandag 2 november 2015 @ 10:45:34 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157264828
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Als ze daarentegen alleen maar even aan het skinny-dippen was, heeft ze eerst zelf haar eigen kleren uitgetrokken en dus in hare blote muts te water gegaan. In dat geval zouden haren kleren nog in tact moeten zijn.

Sowieso wordt de string op spermasporen getest, mag ik aannemen.
Natuurlijk doen ze het ondergoed op sperme testen. Het is een bekend gegeven dat vekrachters hem met string en al erin duwen, of in ieder geval graag het stukje ondergoed onderspuiten.

Je bent weer lekker bezig he, dokter?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 2 november 2015 @ 10:45:36 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157264829
quote:

[..]

[..]

Vertel je dat ook ff tegen alle nijlkrokodillen daar, dat ze helemaal op de verkeerde plek zitten?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_157264841
Op het punt waar ze mogelijk gegrepen is het geen kolkende rivier. Dat is alleen bij de watervallen zelf maar het park is vele malen groter dan het stukje waar de watervallen zich bevinden. Bij de ferry-oversteek is de Victorianijl zelfs redelijk tam. Daar kan je gerust in een klein bootje over de rivier varen terwijl bij de watervallen alleen gevaren wordt met grotere rondvaartboten met een motor.
  maandag 2 november 2015 @ 10:46:40 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157264845
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef RapaNui het volgende:

Des te meer geldt het voor in het donker. Blijkbaar was ze tegen 7 uur 's avonds richting rivier gaan wandelen. Waarom zou ze dat doen? Goede foto's kun je er dan niet maken. (En ze zei niets over foto's maken?)
Omdat ze het gevaar onvoldoende serieus had ingeschat, lijkt me. En een wandelingetje maken ontspannend kan zijn, ook zonder camera.
pi_157264866
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die viel me ook al op. En AD, dus ik gok ook op een lekker smeuïg adjectief.
Ik weet het niet, ik hou niet zo van natuur. Misschien denkt zo'n krokodil wel 'ik kan toch 2 jaar zonder eten' laat ik eens lekker wat energie kwijtraken met wildwaterzwemmen, mensen houden tenslotte ook van wildwaterkano-en, altijd dat suffe gewacht bij een rustige drinkplaats voor savannevee, ik sla een maaltijd over. En dan komt er ineens een Nederlanse studente voorbij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')