Ik praat normaal. Waarom doen de meeste homo's dat niet, want een deel doet dat wel?quote:
Nog zo'n latente homoseksueelquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:41 schreef redboyke het volgende:
omdat ze omgaan met vrouwen en andere homo's
Wil jij soms ook een lange harde staaf in je reet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
Omdat ze genieten van seks met hetzelfde geslacht. Alles wat ze doen is dus per definitie "gay" en daar is helemaal niks mis mee.
Helaas laat je wel iedere keer zien dat je een infantiele bosmakreel bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat irritant. Homo okee, maar ik laat toch ook niet de hele dag zo nadrukkelijk merken dat ik hetero ben?
*Newsflash* de meeste homo's praten helemaal niet zo. Het is maar een relatief kleine groep die dat wel doet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik praat normaal. Waarom doen de meeste homo's dat niet, want een deel doet dat wel?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
maar ik laat toch ook niet de hele dag zo nadrukkelijk merken dat ik hetero ben?
Nee dat doen ze niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het komt gewoon door hormoontjes en zo. En waarschijnlijk omdat ze vanaf kind al andere rolmodellen volgen; vrouwen vaker dan mannen, waar hetero's zich juist weer aan spiegelen.
Oorzaak: homohersenen lijken qua structuur meer op vrouwelijke heterohersenen.
Dat moeten ze dan ook vooral zelf weten...maar accepteer dan ook dat sommige mensen jou niet accepteren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het komt gewoon door hormoontjes en zo. En waarschijnlijk omdat ze vanaf kind al andere rolmodellen volgen; vrouwen vaker dan mannen, waar hetero's zich juist weer aan spiegelen.
Oorzaak: homohersenen lijken qua structuur meer op vrouwelijke heterohersenen.
Volledig mee eens uiteraard. De groep die je hier beschrijft, bedoelde ik overigens niet. Die lui die je hier beschrijft doen het er volgens mij ook gewoon om.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef smeerpijp. het volgende:
Dat moeten ze dan ook vooral zelf weten...maar accepteer dan ook dat sommige mensen jou niet accepteren.
Zelfde als iemand heel overdreven hiphop/gangsta of kakker doet.
Beetje hetzelfde alsof iemand heel overdreven straattaal of hiphop probeert te doen, of heel overdreven kakker.
As je een beetje verwijfd bent oke, maar sommige homo's zijn zo overdreven gay dat je er niet eens meer eens meer een normaal gesprek mee kan voeren zonder dat hun "gayheid}" compleet de overhand moet voeren. Zeg maar dat het feit dat ze gay zijn de hele setting van communicatie bepaald.
Kan je zeggen wat je wilt maar dat heeft niks meer te maken met het wel of niet accepteren van homo's maar meer dat je dat overdreven gedoe gewoon geen prettige manier van omgang vindt.
Doe je wel door te praten hoe je praat. Op een hetero manier dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind dat irritant. Homo okee, maar ik laat toch ook niet de hele dag zo nadrukkelijk merken dat ik hetero ben?
Dit. Als er een homomanier van praten is, is er blijkbaar ook een heteromanier van praten. Maar hoe verrassend: de 'hetero'manier noemt TS de 'normale' manier. Want 'hetero' is 'normaal' en al het andere dienen we niet te accepteren mensen.quote:Op zondag 1 november 2015 10:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Doe je wel door te praten hoe je praat. Op een hetero manier dus.
Goed gezegd.quote:Op zondag 1 november 2015 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit. Als er een homomanier van praten is, is er blijkbaar ook een heteromanier van praten. Maar hoe verrassend: de 'hetero'manier noemt TS de 'normale' manier. Want 'hetero' is 'normaal' en al het andere dienen we niet te accepteren mensen.
"Maar niets tegen flikkers hoor."
Flikker toch op TS met je domme gelul.
Je snapt dat dat flikkertoontje aangeleerd en geïmiteerd groepsgedrag is? Ze hoeven het niet te doen, ze kiezen er zelf voor. Om hun flikkerigheid maar zoveel mogelijk te onderstrepen. Waarbij ze zichzelf buitenspel zetten, afwijkend gedrag gaan vertonen en dan acceptatie daarvan gaan eisen.quote:Op zondag 1 november 2015 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit. Als er een homomanier van praten is, is er blijkbaar ook een heteromanier van praten. Maar hoe verrassend: de 'hetero'manier noemt TS de 'normale' manier. Want 'hetero' is 'normaal' en al het andere dienen we niet te accepteren mensen.
"Maar niets tegen flikkers hoor."
Flikker toch op TS met je domme gelul.
Ingebakerd? Alsof ze vroeger ook al zo praatten. Dat krijg je grotendeels aangeleerd in het gezin, en tenzij je vader ook een enorm verwijfde flikker was, praatte je dus normaal.quote:Op zondag 1 november 2015 12:09 schreef Myrr het volgende:
Je denkt dat jongens die nog in de kast zitten opzettelijk zo praten, terwijl ze willen verbergen (of zelf nog niet eens weten) dat ze homo zijn? Die gasten worden jaren getreiterd dat ze gay zijn door hoe ze praten terwijl ze volhouden hetero te zijn. Als het opzettelijk was, zouden ze wel als 'hetero's' praten en hun mannelijkheid bewaken.
Het is net als dat mensen een bepaalde motoriek hebben gewoon hun manier van spraak die in het brein zit ingebakerd.
Neuken?quote:Op zondag 1 november 2015 16:49 schreef Copycat het volgende:
Latente nicht, dit hooggevooisd vogeltje.
Nee.quote:
Waar heb jij die voor nodig? Jij bent toch een matig geslaagde shemale?quote:Op zondag 1 november 2015 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik hou er niet van high-pitched jongetjes met een voorbinddildo te neuken. Sorry.
Pics zien?quote:Op zondag 1 november 2015 17:00 schreef Copycat het volgende:
Voor jouw uiteengereten anus is mijn lul inderdaad veel te klein.
Rot eens op met dat vieze heterogedrag joh.quote:
Dat is krampachtige overcompensatie. Zo doorzichtig.quote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Villas__Rubin het volgende:
Rot eens op met dat vieze heterogedrag joh.
Pic van mijn uiteengereten anus ge-pm'd.quote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Rot eens op met dat vieze heterogedrag joh.
Ik heb het over overdreven voorkeurbenadrukkend gedrag, of het nou bij homo's is of niet. Alleen doen homo's het wel heel vaak.quote:
Je mag mij nemen met een strapon of je lul en hard ook, ik zou alles voor je doen. Mijn godin met ballen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:00 schreef Copycat het volgende:
Voor jouw uiteengereten anus is mijn lul inderdaad veel te klein.
Hou eens op met dat transgendervoorkeur gedrag joh.quote:Op zondag 1 november 2015 18:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je mag mij nemen met een strapon of je lul en hard ook, ik zou alles voor je doen. Mijn godin met ballen.
Ik wil gewoon anaal vernederd worden door iets feministisch, laat me!quote:Op zondag 1 november 2015 18:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hou eens op met dat transgendervoorkeur gedrag joh.
Heb dit vijf keer moeten lezen, en kan er nu eindelijk chocolade van maken.quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Homos die echt nichterig zijn zijn ook de grootste perverselingen die er zijn.
Het allerergste is dat als ze uitgescholden worden zeggen ze altijd o ze zijn stiekem zelf homo eh dat zijn ze niet sommige mensen haten ze gewoon en als een groepje van 10 of 20 man een homo in elkaar slaat zijn ze allemaal homo dan eh noo
Echt he.quote:Op zondag 1 november 2015 17:18 schreef Copycat het volgende:
Dat is krampachtige overcompensatie. Zo doorzichtig.
Die zijn het ook niet waard om homo genoemd te worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:58 schreef smeerpijp. het volgende:
Niks tegen homo's zolang ze maar niet laten merken dat ze hommo zijn jaaa..... Zo denken sommige mensen dus echt
Ennn oke, dat overdreven flikker gedrag is inderdaad zwaar irritant, prima dat je homo bent en dat je dat kan merken maar dat overdreven gedoe is echt om te kotsen... Niet omdat het nou toevallig om homo's gaat maar gewoon omdat overdreven gedrag per definitie irritant is. Maar die noem ik ook liever flikkers ipv homo
Anaalchocolade?quote:Op zondag 1 november 2015 19:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb dit vijf keer moeten lezen, en kan er nu eindelijk chocolade van maken.
Gr gr Sjakie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |