Het is Halloween, dan hoor je griezelig te doen en te zijn. Daar draait dat geweldige gebeuren om geloof ik.quote:
Verkleed gaan als kinderlokkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is Halloween, dan hoor je griezelig te doen en te zijn. Daar draait dat geweldige gebeuren om geloof ik.
Kun je zo'n lange jas aantrekken. Hang je het snoep daarin op en dan kunnen ze het komen halen. Met recht trick-or-treat.quote:
Wat een lol zeg:-)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is Halloween, dan hoor je griezelig te doen en te zijn. Daar draait dat geweldige gebeuren om geloof ik.
Valt ie Überhaupt wel op, of moet je het de hele tijd gaan uitleggen dat het een gast met een micropenis moet voorstellen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef MrSalazar het volgende:
Ik loop met halloween altijd met mn lul uit mn broek.
Ik maak mensen bang met m'n 55 cm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt ie Überhaupt wel op, of moet je het de hele tijd gaan uitleggen dat het een gast met een micropenis moet voorstellen?
Het komt wel erg dichtbij zo.quote:
Ok, dus je moet uitleggen dat je een dwerg met een micropenis moet voorstellen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik maak mensen bang met m'n 55 cm.
Ik hoef niks uit te leggen, mafkees. Mijn 55 cm lange lul hangt uit mijn broek met halloween. Nu duidelijk?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ok, dus je moet uitleggen dat je een dwerg met een micropenis moet voorstellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |