Minimaal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders moeten we hem op z'n neus tikken met een tafel.
Je zit verkeerd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoor ik een sinterklaaslied te horen of zit ik verkeerd?
Ga ook nog wel een ouder nummer aanvragen hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dan wat je ons normaal gesproken aanbeveelt inderdaad.
fylax.nlquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:05 schreef Crip het volgende:
geef eens link ik krijg niet open met vlc
http://109.237.221.192:9990/listen.plsquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:05 schreef Crip het volgende:
geef eens link ik krijg niet open met vlc
jammerquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga ook nog wel een ouder nummer aanvragen hoor.
ja, ff zakgeld gehad en weer wegquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja je oma lekker afgeserveerd zodat je de zolderkamerautist uit kunt hangen zeker
Fallout 4 thoquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
wil niet stoken maar ik kijk net op PSN en deadprez zit gewoon Fallout 4 te spelen
hij vindt een spelletje belangrijker dan jou Fylax, zou niet pikken
hij weet wss niet eens dat er fylax friday isquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
wil niet stoken maar ik kijk net op PSN en deadprez zit gewoon Fallout 4 te spelen
hij vindt een spelletje belangrijker dan jou Fylax, zou niet pikken
eminemquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
jongens hebben jullie liever dat ik taylor swift of eminem request, dat zijn de 2 enige artiesten die ik ken
wat doe je met Remy, dat is al 4 jaar mijn hoerquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef BozeHaas het volgende:
nou negers ik luister ook maar ff mee, Megan en Remy deden wel moeilijk maar ze zijn eindelijk weg
Doe maar Eminem dan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
jongens hebben jullie liever dat ik taylor swift of eminem request, dat zijn de 2 enige artiesten die ik ken
zo zijn vrouwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat doe je met Remy, dat is al 4 jaar mijn hoer
beter dan een paar allemansvrouwen kun jij niet krijgen iddquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:09 schreef BozeHaas het volgende:
nou negers ik luister ook maar ff mee, Megan en Remy deden wel moeilijk maar ze zijn eindelijk weg
Jij bent knap en niet dik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
alles wat Jimmy zegt neem ik het tegenovergestelde van dus de stemmen zijn nu gelijk
kan ik niks aandoen dat ze mij betalen voor seksquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
beter dan een paar allemansvrouwen kun jij niet krijgen idd
Lekker rebelsquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
alles wat Jimmy zegt neem ik het tegenovergestelde van dus de stemmen zijn nu gelijk
Je kan er wel wat aan doen dat je op de aanbieding in gaatquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kan ik niks aandoen dat ze mij betalen voor seks
maar heb je Remy LaCroix gezien? jezus manquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kan er wel wat aan doen dat je op de aanbieding in gaat
jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar heb je Remy LaCroix gezien? jezus man
inb4 meloewaquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ja zeggen ook al had ze een herpeslip
kan ik vanavond weer naar de kfc gaan, gun mequote:Op vrijdag 4 december 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kan er wel wat aan doen dat je op de aanbieding in gaat
Blaas het niet zo op zeg.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:11 schreef Crip het volgende:
hahah eerste keer dat een Marokkaan iets sponsort xD xD hahaha
ja ok nu begrijp ik je keuze toch een stuk beterquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kan ik vanavond weer naar de kfc gaan, gun me
Las "blanke nigvla"quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja ok nu begrijp ik je keuze toch een stuk beter
blanke nigga van me
jatochquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja ok nu begrijp ik je keuze toch een stuk beter
blanke nigga van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |