Negenhonderd negenennegentigquote:
Dat is algemeen bekend.quote:
ahwhaahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHQquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Negenhonderd negenennegentig
ik hoorde dat jij al sliepquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Negenhonderd negenennegentig
Duurde zo lang voordat ik het snaptequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ahwhaahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHQ!!!
Fylax houdt me wakkerquote:
Wij kunnen dat veel beter tochquote:
Fylax is zo blauw als een smurfquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
doe nou niet of dat alleen vandaag gebeurt fylax
Ik kan dat best denk ik....zo giechelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij kunnen sws een beter gesprek te voeren dan de gemiddelde giechelkutjes die Fylax belt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij kunnen sws een beter gesprek te voeren dan de gemiddelde giechelkutjes die Fylax belt.
Nee, dat is exclusief voor Fokkieeee.quote:
Vind wel leuk als jij altijd aan een stuk door rateltquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan dat best denk ik....zo giechelen.
Dat komt omdat er dan geen plaatje klaarstaat en dan doe ik alsof ik iets te melden heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind wel leuk als jij altijd aan een stuk door ratelt
Is een robot, net als Daft Punk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wist niet dat Sam Smith een persoon was
Dat gevoel ken ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat komt omdat er dan geen plaatje klaarstaat en dan doe ik alsof ik iets te melden heb.
Had ik ook liever niet geweten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wist niet dat Sam Smith een persoon was
niet zo aanvallendquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ze post in dit fucking topic joh
Maar jij kan dat ook gewoon echt, is nooit saai of zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat komt omdat er dan geen plaatje klaarstaat en dan doe ik alsof ik iets te melden heb.
Het gaal al een stuk beter.....in het begin ging ik dan vertellen hoe ik door mijn mapjes heen ging klikken om het liedje te vindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik.
Uh ja en dat en dat ja en ook dat. OH KIJK NOU EENS PLAATJE LATEN WE LUISTEREN
en nasheedsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
Ik ga binnenkort ook weer draaien, kan ik #cripsgangsterstories segment weer doen.
Ik kan op zich irl ook gewoon 6 kwartier in een uur lullen, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar jij kan dat ook gewoon echt, is nooit saai of zo.
niet mijn thema, maar ga luisterenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
Ik ga binnenkort ook weer draaien, kan ik #cripsgangsterstories segment weer doen.
Ik bel dan wel in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan op zich irl ook gewoon 6 kwartier in een uur lullen, dat is het probleem niet.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het gaal al een stuk beter.....in het begin ging ik dan vertellen hoe ik door mijn mapjes heen ging klikken om het liedje te vinden
Ja en dan doe ik weer een show die alle kanten opgaat omdat ik niet zo goed aan een thema kan houden....of nouja het thema gewoon halverwege de show 2x veranderd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
Jouw stem maakt alles goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dan doe ik weer een show die alle kanten opgaat omdat ik niet zo goed aan een thema kan houden....of nouja het thema gewoon halverwege de show 2x veranderd.
ik heb ook noooooit een thema. Ik draai ene moment NWA en dan ga ik over naar AC/DCquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dan doe ik weer een show die alle kanten opgaat omdat ik niet zo goed aan een thema kan houden....of nouja het thema gewoon halverwege de show 2x veranderd.
Dan ga ik wel een telefoonboek voorlezen, scheelt een hoop gedoe met bestanden en instellingen.quote:
Uiteindelijk wordt het bij mij toch altijd 80's en slechte happy hardcorequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb ook noooooit een thema. Ik draai ene moment NWA en dan ga ik over naar AC/DC
nee sryquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je een MC Hermann single afspelen?
voor ps4?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga Black Ops 3 halen omdat het kan
dit valt me echt tegen van jouquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga Black Ops 3 halen omdat het kan
Wild Horsesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
Doe dan Brown Sugar of Honky Tonk Woman.
Klinkt subliemquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het bij mij toch altijd 80's en slechte happy hardcore
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het bij mij toch altijd 80's en slechte happy hardcore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |