eerder iemand die word gekieteld terwijl hij choked op dickquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
lol fylax die lach
klinkt alsof er een dolfijn wordt verkracht man
Ooh, dat was leukquote:
jij hebt daar ervaring mee?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
eerder iemand die word gekieteld terwijl hij choked op dick
Klinkt toch super schattigquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
lol fylax die lach
klinkt alsof er een dolfijn wordt verkracht man
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu is het ook niet echt meer leuk.
word liever anaal genomen door nielsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
kun je beter mijn vocaroo afspelen waarin Taylor Swift zing
Dat was niks, beter mijn Superbass.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
kun je beter mijn vocaroo afspelen waarin ik Taylor Swift zing
be carefull what you wish forquote:
jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:50 schreef Crip het volgende:
is dit muse?
klinkt wel zo door de kreunende manier van zingen
Dat herken je toch meteen al aan het begin?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:50 schreef Crip het volgende:
is dit muse?
klinkt wel zo door de kreunende manier van zingen
Ja weet ik veel, heb Muse al verbannen uit mijn leven nadat ik mijn emo alternatieve tienerkutjes fase achter me had gelaten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat herken je toch meteen al aan het begin?
stel je voor dat je had geoefend op een goed nummerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
Uren en uren op dit nummer zitten oefenen op de gitaar.
Die was zo geweldig, die moet echt hier gedraaid wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
kun je beter mijn vocaroo afspelen waarin ik Taylor Swift zing
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, heb Muse al verbannen uit mijn leven nadat ik mijn emo alternatieve tienerkutjes fase achter me had gelaten.
het was maar een grapjequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Die was zo geweldig, die moet echt hier gedraaid worden![]()
![]()
![]()
Bijv Black Label Societyquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je had geoefend op een goed nummer
Wel fucking uitdaging dit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je had geoefend op een goed nummer
Gewoon in de fase dat ik van alles wel waardeer. Maar bepaalde bands enzo die ik vroeger beluisterde kan ik echt niet meer aanhoren.quote:
cripquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik ben net terug van pissen
wie wordt er gebeld?
kaileigh die 13 is ....quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik ben net terug van pissen
wie wordt er gebeld?
Alles kan kapotquote:
Heb genoten van die vocaroo hoorquote:
Zou betastenquote:
moet je wel erbij vermelden dat ze moet bekerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:57 schreef jamesdeen het volgende:
vraag haar of ze nmr wil van jamesdeen
Ziek groot is ook beetje overdrevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat niet ziek groot?
ben hommo dus geen verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |