Jammer. Liever een ander liedje.quote:
Ja daar is ze net niet strak genoeg voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:18 schreef Starlie het volgende:
Ow... dat naveltruitje, staat een beetje viezig!
inderdaad. Zou deze 2 juist graag een ballad horen zingen. Zonder geschreeuw graag.quote:
Echt dramatisch ja...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
Die styliste heeft echt haar kleding op de Wallen gehaald
En de jaren '80 retrowinkelquote:
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Jennie Lena en Brace horen wel bij mijn favorieten.
De klank van die rechter, niet mijn ding
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:22 schreef MissJ het volgende:
Zeker weten dat ze Jennie Lena door laat gaan, want Perez Hilton heeft gezegd dat hij haar fantastisch vindt.
bij de blind auditons zag ze er ook al zo geweldig uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
De styling doet er alles aan om Pinkie niet door te laten gaan
http://www.nu.nl/muziek/4(...)at-jennie-lena-.htmlquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]echt, ja dan gaat die door. Behalve als dat eerder is opgenomen.
En ondertussen zingt ze 95% van the voice eruitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
20 jaar achtergrondkoor, maar je staat er hoor meid
Ja aan de voice.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:25 schreef Blue_note het volgende:
Heeft die vriend ook niet eens ergens aan meegedaan?
Ze heeft geen performance. Dat is wel jammer als je artiest wil zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
20 jaar achtergrondkoor, maar je staat er hoor meid
ze moeten ergens op bezuinigen, anders kunnen ze die waanzinnige kleding niet kopen voor de kandidatenquote:
Kan, maar laten we wel wezen, als het echt wat was geweest, had ze allang een carriere gehad. Dat geld eveneens voor Osjien, Leona en vele andere tweedehandsjes. Brace vind ik echt een ander verhaal omdat 'ie een geheel andere carriere had gekozen, zeg maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ondertussen zingt ze 95% van the voice eruit
Mwah, manier om de sterksten wel tegen elkaar te laten battelen maar dan wel de kans te geven dat de besten alsnog allemaal doorgaan.quote:
Precies, en Marco beweerde van wel. Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze heeft geen performance. Dat is wel jammer als je artiest wil zijn.
Ja de battles volgens mij wel hoor, de voorrondes niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt het niet op volgorde uitgezonden?
Dus dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan, maar laten we wel wezen, als het echt wat was geweest, had ze allang een carriere gehad. Dat geld eveneens voor Osjien, Leona en vele andere tweedehandsjes. Brace vind ik echt een ander verhaal omdat 'ie een geheel andere carriere had gekozen, zeg maar
vorig jaar hadden ze bij de laatste battles geen steals meer overquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja de battles volgens mij wel hoor, de voorrondes niet.
Volgens mij niet, alleen de liveshows kunnen ze niet mee rommelen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt het niet op volgorde uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |