quote:First Round Draw & Tournament Bracket
Michael van Gerwen (1) v Jeffrey de Zwaan
Cristo Reyes v Max Hopp
Ian White (8) v Stephen Bunting
Mensur Suljovic v Dave Chisnall
Robert Thornton (5) v John Henderson
Christian Kist v Rowby-John Rodriguez
Peter Wright (4) v Alan Norris
Kim Huybrechts v Mervyn King
Gary Anderson (2) v Brendan Dolan
Simon Whitlock v Magnus Caris
James Wade (7) v Terry Jenkins
Jelle Klaasen v Raymond van Barneveld
Adrian Lewis (6) v Benito van de Pas
Justin Pipe v Dirk van Duijvenbode
Phil Taylor (3) v Vincent van der Voort
Michael Smith v Gerwyn Price
Schedule of Play
Friday October 30
Afternoon Session (1.45pm-6pm local time, 12.45pm-5pm UK time)
Cristo Reyes 6-2 Max Hopp
Christian Kist 4-6 Rowby-John Rodriguez
Simon Whitlock 6-2 Magnus Caris
Justin Pipe 6-2 Dirk van Duijvenbode
Michael Smith 6-4 Gerwyn Price
Ian White 5-6 Stephen Bunting
Robert Thornton 4-6 John Henderson
Peter Wright 6-3 Alan Norris
Evening Session (8pm-12am local time, 7pm-11pm UK time)
Adrian Lewis v Benito van de Pas
Mensur Suljovic v Dave Chisnall
James Wade v Terry Jenkins
Gary Anderson v Brendan Dolan
Jelle Klaasen v Raymond van Barneveld
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Michael van Gerwen v Jeffrey de Zwaan
Kim Huybrechts v Mervyn King
Saturday October 31
John Henderson v Rowby-John Rodriguez
Stephen Bunting v Suljovic/Chisnall
Lewis/van de Pas v Justin Pipe
Anderson/Dolan v Simon Whitlock
Peter Wright v Huybrechts/King
Taylor/van der Voort v Michael Smith
van Gerwen/de Zwaan v Cristo Reyes
Wade/Jenkins v Klaasen/van Barneveld
Sunday November 1
Quarter-Finals
Order of play TBC
Semi-Finals & Final
Format
First Round - Best of 11 legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 19 legs
Semi-Finals - Best of 21 legs
Final - Best of 21 legs
Prize Fund
Winner £65,000
Runner-Up £35,000
Semi-Finalists £17,000
Quarter-Finalists £11,500
Second Round Losers £7,000
First Round Losers £4,000
Total £300,000
Top 16 Order of Merit doet sowieso mee, wat het een EK maakt is dat er daarnaast ook nog extra mensen van de Pro Tour en vooral ook European Pro Tour worden uitgenodigd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Noobvraag;
Wat doet Whitlock op het EK
Chris Mason weet daar wel raad mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrouwmensch presenteert de show bij ITV. Cultuurshock.
Gisteren nog even genoten van zijn show tegen Adams in 1999.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chris Mason weet daar wel raad mee.
Nou nou nou, dat valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:06 schreef Monolith het volgende:
Price leek even hoopvol, maar presteert toch ook niet veel meer.
De trillende hand.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren nog even genoten van zijn show tegen Adams in 1999.
Dan let je niet echt goed op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:06 schreef Monolith het volgende:
Price leek even hoopvol, maar presteert toch ook niet veel meer.
Baxter - Fordham staat er ook net op uit 1999. Binnen no time 4-0 wat 5-2 werdquote:
Hij gooit in ieder geval geen enorme boutwedstrijden op TV. Telkens heeft zijn tegenstander het heel lastig met 'm. 31 duizend pond voor hem is ook best prima. Hij is zelfs al bijna in de top 32. Vrij indrukwekkende opmars wmb.quote:
In pas zijn tweede volle tourjaar alweer enorme progressie geboekt in de rankings, ik weet niet of jij verwacht dat hij gelijk de top 10 induikt ofzo, maar als je hem vanmiddag weer ziet gooien zie je gewoon een topper.quote:
Die heeft nog een excuus met jicht. Vraag maar aan Hafcfan. Die ziet Kist wel regelmatig gooien in de streek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken over een Christian Kist, wat was dat een enorme bagger zeg.
Zelfs Jeffrey de Graaf lachte hem toen uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Benito Kapsalon is bij winst vandaag de nieuwe nummer 23 van de wereld.
Ook reteknap in zijn tweede jaar. Ik stond hem nog gruwelijk hard uit te lachen bij Lakeside 2014. #neverforget
Niet eerder gezien dan de World Grand Prix.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Sinds wanneer trekt Benito zijn pijl zo raar opzij voordat hij gooit? Het maakt zijn worp alleen nog maar vreemder.
En dat terwijl ik meer fan van Price ben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs Jeffrey de Graaf lachte hem toen uit.
Heb je die pot van Barney tegen Wallace nou al gekeken? Dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baxter - Fordham staat er ook net op uit 1999. Binnen no time 4-0 wat 5-2 werd.
Scholten - Stompe heb ik gisteren helemaal gekeken. Stompe stond 2-1 & 2-1 voor, geeft het alsnog weg. #genot.
Ik had inderdaad iets meer progressie verwacht. Dat was ook wel enigszins gebaseerd op het idee dat hij in tegenstelling tot veel darters ook echt een topsportmentaliteit heeft en ook wat gedisciplineerder zou zijn dan veel van zijn tegenstrevers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In pas zijn tweede volle tourjaar alweer enorme progressie geboekt in de rankings, ik weet niet of jij verwacht dat hij gelijk de top 10 induikt ofzo, maar als je hem vanmiddag weer ziet gooien zie je gewoon een topper.
Nee, ik heb eerst een collectie wedstrijden van Scholten gekeken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die pot van Barney tegen Wallace nou al gekeken? Dat was echt fantastisch.
Smith lijkt ook iets meer een natuurtalent dan Price, ik heb in ieder geval goede hoop dat het helemaal goed gaat komen met die jongen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had inderdaad iets meer progressie verwacht. Dat was ook wel enigszins gebaseerd op het idee dat hij in tegenstelling tot veel darters ook echt een topsportmentaliteit heeft en ook wat gedisciplineerder zou zijn dan veel van zijn tegenstrevers.
Dan doet een Michael Smith het bijvoorbeeld stukken beter al draait die iets langer mee.
Dat doet hij al een tijdje. Wel van het ene toernooi op het andere.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet eerder gezien dan de World Grand Prix.
Zegt wel genoeg dat Lewis nog alle moeite heeft om hem van zich af te schudden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Benito veel te wisselvallig, soms schieten die pijlen ook weer alle kanten op.
Gooide zichzelf nog bijna kapot daar.quote:
Dat zou de avond al goed maken welquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is Chisnall dus ik houd hoop tot de GSM.
Chisnall is wel bezig aan een bagger jaar. Staat 16e op de wereldranglijst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou de avond al goed maken wel
Heeft voor zover ik me het goed herinner eigenlijk ook maar een periode echt goed staan gooienquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chisnall is wel bezig aan een bagger jaar. Staat 16e op de wereldranglijst.
Dit zou je je grootste vijand nog niet aandoen en jij doet het gewoon.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerst een collectie wedstrijden van Scholten gekeken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit zou je je grootste vijand nog niet aandoen en jij doet het gewoon.
Die kijk je voor Co, niet voor het statief.quote:
Ik ben nu al fanquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Die met donkere bril en pinkringen heeft zich overigens geplaatst voor het WK. Die rechtse ziet er als een grotere baas uit overigens.
Mocht ie niet slagen, kan ie altijd nog in een Guy Ritchie film spelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Die met donkere bril en pinkringen heeft zich overigens geplaatst voor het WK. Die rechtse ziet er als een grotere baas uit overigens.
Wat een baas. Kon zo bij een frituur werkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft de afgelopen drie vloertoernooien drie keer de laatste 16 gehaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe gaat het met Febo god Ray van Barneveld? Beetje in vorm ?
Mentaal geknakt door Ted.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
Whitlock een grote naam noemen. Die man presteert al jaren niets meer.
Van Barneveld is sowieso kansloos tegen Wade.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk toch 6-3 Klaassen dadelijk
#teampedo
Ik doe het gewoon in the open. Iedereen begrijpt ook meteen waarom je tranen met tuiten huilt.quote:
Ik las, tranen met Tuitert huilt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon in the open. Iedereen begrijpt ook meteen waarom je tranen met tuiten huilt.
De Wrat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De WDF World Cup Finale gaat tussen Jim Williams en Ross Montgomery.
Wat een flopshow.
En de jeugd heeft aardig hard geshined.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Wrat.
Wesley Harms gooide daar wel een 9-darter las ik.
Gun het ze allebei wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Voor wie zijn jullie ?
#teamfebo of #teampedo ?
Ja ik ook, maar als Barney hooligan van het allereerste uur moet ik toch juichen voor Ray.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gun het ze allebei wel eigenlijk.
Als Van Barneveld maar niet tegen De Bunt moet op het WK.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als Barney hooligan van het allereerste uur moet ik toch juichen voor Ray.
Niet als hij tegen Chisnall moet zeg jij, zonder ironie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Van Barneveld maar niet tegen De Bunt moet op het WK.
Lekker tegen King of Huybrechts of zo. Dan sta ik op de barricades voor Raybar. Niet als hij tegen Buntgod of Chisnall moet.
Tuitert is een lul. Met z'n fluke in Vancouver en z'n boekje dat het allemaal zo gepland was en z'n toetreden tot de incrowd van dwdd.quote:
Ik ben bloedserieus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet als hij tegen Chisnall moet zeg jij, zonder ironie.
Tuitert heeft een vakantiewoning in Wenen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tuitert is een lul. Met z'n fluke in Vancouver en z'n boekje dat het allemaal zo gepland was en z'n toetreden tot de incrowd van dwdd.
Maar juich jij voor Dekker als hij tegen Van Barneveld moet in Ally Pally?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet als hij tegen Chisnall moet zeg jij, zonder ironie.
Maar waarom juich jij dan voor die walgelijke Chisnall?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus.
10 Simon Whitlock Australia 220,500
11 Terry Jenkins England 217,750
12 Vincent van der Voort Netherlands 207,500
13 Mervyn King England 207,250
14 Kim Huybrechts Belgium 206,250
15 Stephen Bunting England 205,250
16 Dave Chisnall England 202,500
17 Brendan Dolan Northern Ireland 186,500
18 Raymond van Barneveld Netherlands 181,000
Ik juich zelfs voor De Jas als hij tegen Hankey moet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar juich jij voor Dekker als hij tegen Van Barneveld moet in Ally Pally?
Sinds zijn coup op het WK waar Hamilton als een debiel stond te beuken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar waarom juich jij dan voor die walgelijke Chisnall?
Ray krijgt gewoon steeds meer haar, net als Dickie Advocaat. Wellicht een bijwerking van de pleisters met rustgevende vloeistof van een jaar of 15 geleden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag 2 weken geleden met die kortgeschoren kop een enorm haarttransplantatielitteken op het achterhoofd van Raybar. Dat je jezelf dat aandoet zeg.
Toch wel een teleurstelling dat Wilson en Petersen ten koste van Darren Webster (quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik juich zelfs voor De Jas als hij tegen Hankey moet.
Joe Cullen is geweldig op dreef, die pot dat hij Raybar versloeg was echt fantastisch, dus die gun ik het wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel een teleurstelling dat Wilson en Petersen ten koste van Darren Webster () en Joe Cullen (
) het WK niet gehaald hebben.
Joe Cullen is al jaren een figuur dat al mijn helden op de vloer eruit gooit om vervolgens standaard in elke eerste ronde van een TV toernooi gestrekt te gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joe Cullen is geweldig op dreef, die pot dat hij Raybar versloeg was echt fantastisch, dus die gun ik het wel.
Kijk deze pot even terug, echt niet normaal hoe hij stond te gooien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joe Cullen is al jaren een figuur dat al mijn helden op de vloer eruit gooit om vervolgens standaard in elke eerste ronde van een TV toernooi gestrekt te gaan.
Antigenotsdarter.
Ja dat zal allemaal wel maar hij doet het al jaren leuk op de vloer om niks te laten zien op TV.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk deze pot even terug, echt niet normaal hoe hij stond te gooien.
Ja, en nu laat hij het ook op tv zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel maar hij doet het al jaren leuk op de vloer om niks te laten zien op TV.
quote:Michael Smith (2) v Jamie Caven (31)
Mensur Suljovic (15) v Mervyn King (18)
Ian White (7) v Raymond van Barneveld (26)
Jelle Klaasen (10) v Gerwyn Price (23)
Adrian Lewis (6) v John Henderson (27)
Terry Jenkins (11) v Alan Norris (22)
Peter Wright (3) v Steve Beaton (30)
Brendan Dolan (14) v Simon Whitlock (19)
Dat is niet 'de TV'.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en nu laat hij het ook op tv zien.
Het is gewoon op een podium met een grote zaal, niet echt interessant of het nou op tv is of niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet 'de TV'.
Moet ik even de resultaten van de meest recente WK's oprakelen?
Blijft dubbel. Kellett (kent u die nog) haalde ook op basis van een event, zo'n Euro Tour, het WK om geen fluit te laten zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is gewoon op een podium met een grote zaal, niet echt interessant of het nou op tv is of niet.
Joe Cullen is me voor die pot nog nooit echt positief opgevallen, dus het is in ieder geval een positief signaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft dubbel. Kellett (kent u die nog) haalde ook op basis van een event, zo'n Euro Tour, het WK om geen fluit te laten zien.
Deed een beetje vervelend tegen Van Gerwen op het WK, had zomaar 2-2 kunnen worden in de eerste ronde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joe Cullen is me voor die pot nog nooit echt positief opgevallen, dus het is in ieder geval een positief signaal.
quote:10 Simon Whitlock Australia 220,500
11 Terry Jenkins England 217,750
12 Vincent van der Voort Netherlands 207,500
13 Mervyn King England 207,250
14 Kim Huybrechts Belgium 206,250
15 Stephen Bunting England 205,250
16 Dave Chisnall England 202,500
17 Brendan Dolan Northern Ireland 186,500
18 Raymond van Barneveld Netherlands 181,000
19 Justin Pipe England 161,250
20 Jelle Klaasen Netherlands 157,000
21 Mensur Suljovic Austria 137,750
22 Jamie Caven England 124,500
Ja, al hebben Kist en Duijvenbode het helemaal zelf laten liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:58 schreef Gambetta het volgende:
Wat een kutloting toch ook voor de Nederlanders he, allejezus
Klopt, maar vdVoort heeft gewoon pech, en twee Nederlanders tegen elkaar vind ik ook maar niks en dat zien we nu ook twee keer helaas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, al hebben Kist en Duijvenbode het helemaal zelf laten liggen.
Ergens is dat ook wel een beetje het gevolg van het feit dat er zoveel Nederlanders meedoen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:00 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Klopt, maar vdVoort heeft gewoon pech, en twee Nederlanders tegen elkaar vind ik ook maar niks en dat zien we nu ook twee keer helaas.
Man wat maakt het uit met De Zwaan. Die is nog te licht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:00 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Klopt, maar vdVoort heeft gewoon pech, en twee Nederlanders tegen elkaar vind ik ook maar niks en dat zien we nu ook twee keer helaas.
Hahaha, te licht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man wat maakt het uit met De Zwaan. Die is nog te licht.
Ach, er zijn genoeg spelers waar De Zwaan in ieder geval nog een kans tegen had gemaakt. Los daarvan had ik Van Gerwen ook liever tegen een zwaardere tegenstander zien spelen. De Zwaan verslaan, tsja. Word ik niet opgewonden van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man wat maakt het uit met De Zwaan. Die is nog te licht.
Tegen figuren van het begin van de middag misschien. Maar op de Euro Tours zie je wel dat hij nog veel te licht is. Vaak moet hij meteen gaan zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:02 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg spelers waar De Zwaan in ieder geval nog een kans tegen had gemaakt. Los daarvan had ik Van Gerwen ook liever tegen een zwaardere tegenstander zien spelen. De Zwaan verslaan, tsja. Word ik niet opgewonden van.
Die was toch een magere slungel, beetje a la Van Gerwen in zijn jongere jarenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jeffrey is op een ouderwets Febo dieet gezet, wat een dikke pad is dat ook weer geworden zeg.
Als Gerwyn Price die transformatie doormaakt ga ik serieus huilen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die was toch een magere slungel, beetje a la Van Gerwen in zijn jongere jaren
Steve Beaton is de volgende.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend WK het eerste WK zonder Ronnie Baxter en Andy Smith. Een moment van stilte lijkt me gepast.
Steve Beaton bungelt al jaren in het rechterrijtje van de top 32. Dat houdt hij de komende jaren nog wel even vol.quote:
ZEKER WEL JALALALALALALALALALAquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Hij gaat hem toch niet nog een keer pakken
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
De Taart in betere tijden.
[ afbeelding ]
Dan moet hij wel dubbels gooienquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is VDV de nieuwe dark horse voor Taylor...
MSquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael Smith lacht hier om. Die mag morgen tegen de winnaar van deze pot.
Die eerste 2 pogingen bij 1-0 zaten gewoon bijna in de triple 16 en triple 8.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
Die dubbels van vdv.
Missen is één ding, maar hij zit er vaak gewoon 5 cm naast.
Er zit dan ook een verschil tussen vaak en altijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die eerste 2 pogingen bij 1-0 zaten gewoon bijna in de triple 16 en triple 8.
Zware botten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geniet altijd van de term 'aanleg voor dikheid hebben'.
Als hij dat altijd zou dan zou hij hier niet staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit dan ook een verschil tussen vaak en altijd.
Ook die pijl op de dubbel zestien zat weer niet bepaald tegen het ijzer aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als hij dat altijd zou dan zou hij hier niet staan natuurlijk.
Vrouwendartsen in 1993, ik denk niet dat ik hier op ga klikken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze mastercaller doet ook aan overacting (op 54:20 bijvoorbeeld)
Of hij gooit, of hij analyseert. Dat wordt dus lastigquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil die van der Voort nooit meer op TV zien.
Ja, dan neemt hij het plekje van De Trijpod in. Vreselijk. Hij mag ook Michael zeggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of hij gooit, of hij analyseert. Dat wordt dus lastig
Ik zou toch graag willen horen dat dat spelletje van ons darters vooral om het mentale gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, dan neemt hij het plekje van De Trijpod in. Vreselijk. Hij mag ook Michael zeggen.
Ik verwijs gewoon keurig naar een mannenpartij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwendartsen in 1993, ik denk niet dat ik hier op ga klikken.
Bob Taylor met mat, Caris met Scandinavische Afro. Genot.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwijs gewoon keurig naar een mannenpartij.
Maar je kunt ook voor deze gaan:
Elke speler die hier in voorkomt ziet er als een pedoseksueel uit:
[ afbeelding ]
Groep C en H zijn een topshow.quote:Finder Masters Groups // Ook wel Zuiderduin Masters
Group A: Harms, Williams, Hurrell
Group B: Hughes, Dawson, Fordham
Group C: Durrant, Waites, Razma
Group D: De Graaf, Phillips, Blackwell
Group E: Mitchell, Noppert, Harmsen
Group F: Fitton, Montgomery, Labanaukas
Group G: De Vos, Van Eijden, O'Shea
Group H: Adams , Robson, Veenstra
Bijbehorend toernooibracketquote:Afternoon Session (1.45pm-6pm local time, 12.45pm-5pm UK time)
Stephen Bunting v Dave Chisnall
Adrian Lewis v Justin Pipe
Gary Anderson v Simon Whitlock
Peter Wright v Huybrechts/King
Phil Taylor v Michael Smith
Michael van Gerwen v Cristo Reyes
James Wade v Jelle Klaasen
quote:Michael van Gerwen (1) v Cristo Reyes
Stephen Bunting v Dave Chisnall
Peter Wright (4) v Huybrechts/King
Gary Anderson (2) v Simon Whitlock
James Wade (7) v Jelle Klaasen
Adrian Lewis (6) v Justin Pipe
Phil Taylor (3) v Michael Smith
Zeg dat, mag blij zijn dat hij die laatste leg nog paktequote:
Winst voor Henderson = +4,500quote:29 Dean Winstanley England 103,500
30 Kevin Painter England 96,750
31 Jamie Lewis Wales 91,750
32 John Henderson Scotland 81,250
--------------------------------------------------------------
33 Gerwyn Price Wales 79,750
Ach, ze zijn in ieder geval nog om 5 uur bezig in dit tempoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:51 schreef icloud het volgende:
Zijn de wedstrijden omgedraaid? Unibet blijft stug volhouden dat lewis-pipr pas om 17:00 uur begint
Het is echt te hopen dat Lewis dit wint. Dit soort wedstrijden zijn echt niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, ze zijn in ieder geval nog om 5 uur bezig in dit tempo
Ik ben niet eens tegen Pipe, ik hoop alleen altijd dat de wedstrijd die hij speelt niet teveel gelijk op gaat. Krijg je ditquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is echt te hopen dat Lewis dit wint. Dit soort wedstrijden zijn echt niet om aan te zien.
Pipe speelt een fantastische wedstrijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben niet eens tegen Pipe, ik hoop alleen altijd dat de wedstrijd die hij speelt niet teveel gelijk op gaat. Krijg je dit
Gooit wanneer het moet inderdaad, toch maar een gemiddelde van 90. Vind het toch jammer dat het tempo zo laag ligtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Pipe speelt een fantastische wedstrijd
Pipe zou wel sneller willen spelen....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gooit wanneer het moet inderdaad, toch maar een gemiddelde van 90. Vind het toch jammer dat het tempo zo laag ligt
Weet ik, neemt niet weg dat ik het niet fijn vind om naar te kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:35 schreef icloud het volgende:
[..]
Pipe zou wel sneller willen spelen....
Hij heeft genoeg maatregelen genomen....
Jacqui Oatley?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:45 schreef icloud het volgende:
Wie is dat lieve meisje wat de tijd tussen de partijen mag vollullen? Het is niet laure die werkt exclusief voor sky
WK of het zoveelste dartstoernooi. Nog een helft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat doet RTL7 dit toernooi ruk,
De hele tijd dat rugby-gedoe..
Tja.. WK Cricket en het WK IJshockey ook maar aankopen dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
WK of het zoveelste dartstoernooi. Nog een helft.
Ze zijn toch vanaf 19:30 live? Met uitzondering van het wk zend rtl nooit middagpartijen live uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat doet RTL7 dit toernooi ruk,
De hele tijd dat rugby-gedoe..
Als het WK IJshockey in onze tijdzone is zeg ik doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Tja.. WK Cricket en het WK IJshockey ook maar aankopen dan?
Hij ziet er weer geweldig uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Wright weet het van gekheid ook niet meer he
Ja, zijn hoofd ziet er echt heel ongezond dik uit, alsof hij zich voor elke wedstrijd injecteert met prednison.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef Monolith het volgende:
Lijkt wel of Smith een allergische reactie heeft ofzo.
Sukkelquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:11 schreef Nober het volgende:
Hoop op Taylor - Lewis maar ik zie Reyes het Van Gerwen nog wel moeilijk maken.
Jelle L kennende wordt dit een flopshow.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:35 schreef luckass het volgende:
hopelijk wordt wade-pedofiel een mooi showtje
Je bedoelt Jelle K?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jelle L kennende wordt dit een flopshow.
Dan is het gemiddelde 1503 / 11.67. Zo ongeveer 130 dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef polderturk het volgende:
Wat is het gemiddelde van de laatste sessie van Mvg tegen Reyes? Een 10 darter, 11 darter en 14 darter volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |