Ht stond nog bovenaan, ik had hem al.quote:
Toen ik met mijn ouders verhuisde heeft mijn moeder nooit meer spaghetti gemaakt, tot de eetkamertafel niet meer vlakbij de muur stondquote:
Ik klieder nooit met spaghetti.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik met mijn ouders verhuisde heeft mijn moeder nooit meer spaghetti gemaakt, tot de eetkamertafel niet meer vlakbij de muur stond
Ik ook niet (net zoals dat ik verbazingwekkend goed met stokjes kan eten), maar toch durfde ze het niet aanquote:
Ik heb nu wel zin om met spaghetti te gaan gooien, maar het geeft zo'n zooitje en het is ook zonde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet (net zoals dat ik verbazingwekkend goed met stokjes kan eten), maar toch durfde ze het niet aan.
Nee, als je het zelf moet opruimen krijg je er sws spijt van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin om met spaghetti te gaan gooien, maar het geeft zo'n zooitje en het is ook zonde.
Inderdaad, ik eet het wel gewoon lekker op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, als je het zelf moet opruimen krijg je er sws spijt van.
Jij kent NCIS hè, Tobias Fornell bestelde net extra bacon bij zijn extra bacon....ik weet meteen weer waarom hij één van mijn favo personages is in die serie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Inderdaad, ik eet het wel gewoon lekker op.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij kent NCIS hè, Tobias Fornell bestelde net extra bacon bij zijn extra bacon....ik weet meteen weer waarom hij één van mijn favo personages is in die serie.
quote:
Neehoor, dit had ik eerst als TT in gedachten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Zo is het beter.
Inb4 madpanda Fylax.
Haha nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Fylax het volgende:
fylaxfriday.nl luister mee ONZ / [GUTTER-FM] #195
Je hebt deze SC vermoord, lul.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Fylax het volgende:
fylaxfriday.nl luister mee ONZ / [GUTTER-FM] #195
Je had alleen een tafelkleed als kostuum zeker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga met halloween als Marokkaan of turk verkleed. Ik kon niks angstiger bedenken
Naar welk feest ga je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga met halloween als Marokkaan of turk verkleed. Ik kon niks angstiger bedenken
Ben je gelijk door de politie gevisiteerd omdat je mocro imitatie zo goed was?quote:
oh, verkeerde topicquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je gelijk door de politie gevisiteerd omdat je mocro imitatie zo goed was?
*kuch* kutsmoes *kuch*quote:
Toen sliep ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zaten wel wat leuke momentjes in.
Heb alleen dat laatste kwartiertje plus zijn faalhossel gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zaten wel wat leuke momentjes in.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad meer melodie dan de gemiddelde track die jij post.
Vette synthpopplaat van Klyne. Nog Nederlands ook. Maar verrassend on-Nederlands en (dus) verrassend goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
Oh laat maar, dacht dat jij een zwarte poste.
quote:
quote:
Luister jij alleen maar hommosensuele zoetsappige pop?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Zou gewoon moeten werken.
Via SoundCloud dan. Luisteren zul je.![]()
https://soundcloud.com/thisisklyne/closer
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luister jij alleen maar hommosensuele zoetsappige pop?
Wat vind je van deze synthpop Elfje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik vind dit eerder experimentele synthpop.
Klinkt wel oké. Een ruime voldoende. Dit vind ik ook een vette nieuwe track:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van deze synthpop Elfje?
Klinkt lekker. Ik heb dit nummer aangevraagd bij Fylax Friday's, enorm aanstekelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt wel oké. Een ruime voldoende. Dit vind ik ook een vette nieuwe track:
Kende dr niet tot Johannes zei dat jullie daar heen gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van deze synthpop Elfje?
Klinkt inderdaad lekker catchy. Ik heb dat trouwens ook bij dit nieuwe liedje. Zo catchy als een tiet:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik heb dit nummer aangevraagd bij Fylax Friday's, enorm aanstekelijk.
Ja dat wordt ongetwijfeld een topshow, als je mee wilt moet je het maar zeggen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kende dr niet tot Johannes zei dat jullie daar heen gaan
Echt ... wat het jij met hoog zingende mannenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad lekker catchy. Ik heb dat trouwens ook bij dit nieuwe liedje. Zo catchy als een tiet:
Ja man, lekker chillend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad lekker catchy. Ik heb dat trouwens ook bij dit nieuwe liedje. Zo catchy als een tiet:
Niks. Maar ik heb er ook niks op tegen. Een liedje is goed of niet goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt ... wat het jij met hoog zingende mannen
Ah liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat wordt ongetwijfeld een topshow, als je mee wilt moet je het maar zeggen!
Nice.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
Net deze bazenplaat op 7" vinyl besteld
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga volgende week ook naar het concert van de Foo Fighters, dat wordt ook fantastisch natuurlijk.
Dat is wel tof ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga volgende week ook naar het concert van de Foo Fighters, dat wordt ook fantastisch natuurlijk.
Ik ben vorig jaar ook naar QOTSA geweest, hoe jaloers ben jij nu?quote:
Doet me erg hier aan denken:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
Net deze bazenplaat op 7" vinyl besteld
Zeer jaloers. Beste vriend van me ging ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook naar QOTSA geweest, hoe jaloers ben jij nu?
Uptempo 80's synthpop hequote:
Klinkt goed. Wat vind je dan van Seinabo Sey?quote:
Seinabo Sey luister ik heel soms, best leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat vind je dan van Seinabo Sey?
Haar album is nu uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Seinabo Sey luister ik heel soms, best leuk
Er zijn er nog 2 te koopquote:
Oh echt, zal het binnenkort eens luisteren danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haar album is nu uitIk heb het deze week gekocht, absolute aanrader.
Gelukkig voor jou wordt zulke muziek anno 2015 ook nog gemaaktquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uptempo 80's synthpop he
(Push It To The Limit was eerder dan deze overigens)
Ik moest toch lachenquote:
Staat er net zo'n grote hit op als dit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:39 schreef Kauai het volgende:
To Pimp A Butterfly is uit op LP, die moet ik natuurlijk kopen aangezien het mn oude UI was.
Vind het eerder deprimerend klinken, niveautje Mumford & Sons op de zelfmoordschaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou wordt zulke muziek anno 2015 ook nog gemaakt
Speciaal voor jou met hoge mannelijke zangstem
Mijn slechtste woordgrap van de week is toch wel deze: NWS / [SC] Bamquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:45 schreef Specularium het volgende:
Ik moest lachen om een slecht woordgrapje van Dolf Jansen.
Maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen.
Ja joh, ga even reclame maken voor jezelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn slechtste woordgrap van de week is toch wel deze: NWS / [SC] Bam
Nou dat laatste kwartier hakt er altijd wel inquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je al bijgekomen van Fylax Friday?
Gewoon van die stream afgooien de volgende keer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat laatste kwartier hakt er altijd wel in
Dat heb ik nog 10 minuten weten vol te houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat laatste kwartier hakt er altijd wel in
Respect.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik nog 10 minuten weten vol te houden.
Swimming poolsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat er net zo'n grote hit op als dit?
I wave a few bottles, then I watch 'em all flock
All the girls wanna play Baywatch
Ik heb het hele kwartier geluisterd. Ik ben dat nu aan het compenseren met goede muziek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik nog 10 minuten weten vol te houden.
Ik had het uitgezet en ben geswitcht naar mn Spotifyquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het hele kwartier geluisterd. Ik ben dat nu aan het compenseren met goede muziek.
Nja ik ben gewoon andere dingen gaan doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon van die stream afgooien de volgende keer.
Even compenseren inderdaad ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het hele kwartier geluisterd. Ik ben dat nu aan het compenseren met goede muziek.
Ik heb het album van Jamie xx aangezet, maar vind eigenlijk alleen Good Times leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thee zetten zeker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja ik ben gewoon andere dingen gaan doen.
Doei.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:57 schreef Kauai het volgende:
Vind deze wel wat voor Elf
En nu ga ik slapen.
nee kloten met water en een cameraquote:
Nee, wacht...quote:
Beetje verkleind en alles...nu heeft mijn telefoon een nieuwe screensaver:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje verkleind en alles...nu heeft mijn telefoon een nieuwe screensaver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hoor!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje verkleind en alles...nu heeft mijn telefoon een nieuwe screensaver:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog niet.quote:
Die is bij mij kennelijk al behoorlijk verpestquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:33 schreef YokiKater het volgende:
Ah, gezellig! Al ga ik niet lang doorhalen want dat verpest weer mijn hele ritme.
Ik heb net paracetamol met cafeïne ingenomen, dus dat helpt ook niet heel goed bij in slaap vallen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welnee, lig de hele dag stuiterend op bed, en nu klaarwakker natuurlijk.
Maar jij bent toch al zo'n nachtmens. En ik moet mijn ritme vasthouden en morgen ook een beetje op tijd wakker worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is bij mij kennelijk al behoorlijk verpest
Ik een clonazepam en melatonine, kan ik straks in zombiemode .. het is tenslotte halloween.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb net paracetamol met cafeïne ingenomen, dus dat helpt ook niet heel goed bij in slaap vallen.
Ik ga het in elk geval wel proberen nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik een clonazepam en melatonine, kan ik straks in zombiemode .. het is tenslotte halloween.
Trusten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het in elk geval wel proberen nu.
Slaap lekker
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het in elk geval wel proberen nu.
Slaap lekker
Dat lijkt me wel heavy, die kloonquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik een clonazepam en melatonine, kan ik straks in zombiemode .. het is tenslotte halloween.
Slik ik al bijna 4 jaar. Maar ben wel aan het afbouwen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heavy, die kloon
Ik heb oxazepam, werkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Slik ik al bijna 4 jaar. Maar ben wel aan het afbouwen.
Ja, dit is 8 keer sterkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb oxazepam, werkt voor geen meter.
Ik had ook 10mg tabletten, maar daar nam ik om de 2 a 3 uur 2 stuks van in. Dat was in 2011 geloof ik. En toen kreeg ik daarna dus clonazepam, eerst 6mg per dag om af te kicken want ik was nog verslaafd geraakt ook. Nu slik ik 3 x per dag 0,5 mg clonazepam tegen die paniekshit en epilepsie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lol, ik heb maar 10MGEn niet eens dagelijks.
Hoe kwam je aan zoveel dan? Ik kon er met moeite 20 krijgen, maar heb er toch geen reet aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had ook 10mg tabletten, maar daar nam ik om de 2 a 3 uur 2 stuks van in. Dat was in 2011 geloof ik. En toen kreeg ik daarna dus clonazepam, eerst 6mg per dag om af te kicken want ik was nog verslaafd geraakt ook. Nu slik ik 3 x per dag 0,5 mg clonazepam tegen die paniekshit en epilepsie.
Klopt, je moet lorazepam klappen, dat werkt wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb oxazepam, werkt voor geen meter.
Dat is toch vooral om te slapen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, je moet lorazepam klappen, dat werkt wel.
Ik ben een uiterst compliceerd GGZ gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan zoveel dan? Ik kon er met moeite 20 krijgen, maar heb er toch geen reet aan.
Ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is toch vooral om te slapen?
En maar beter, die benzo's zijn wat dat betreft net zo kut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een uiterst compliceerd GGZ gevalEn eerst had ik van die psychiaters die niet zo moeilijk deden met pillen voorschrijven. Nu zit ik stukken beter en dat is te merken ook.
Ik sliep er heerlijk op ja, maar ook gewoon overdag werkte heet goed om lekker te relaxen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is toch vooral om te slapen?
Mwa, slapen is het probleem niet, alleen wel op de juiste tijdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sliep er heerlijk op ja, maar ook gewoon overdag werkte heet goed om lekker te relaxen.
Heb je een verstoord dag en nacht ritme?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, slapen is het probleem niet, alleen wel op de juiste tijden
Ja, daarom wil ik daar eigenlijk ook vanaf. Het is meer voor de agorafobie maar dat moet je op een andere manier aanpakken, en daar krijg ik hulp bij en dat gaat nu supergoed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En maar beter, die benzo's zijn wat dat betreft net zo kut.
Je stem klonk echt heel schattig hoor.quote:
Dat is lief. Maar zijn vragen waren zeer akward.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je stem klonk echt heel schattig hoor.
Benzo's zijn geen lange termijn oplossing inderdaad, dat heb ik ook ondervonden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik daar eigenlijk ook vanaf. Het is meer voor de agorafobie maar dat moet je op een andere manier aanpakken, en daar krijg ik hulp bij en dat gaat nu supergoed.
Wat benzo's betreft heb ik ze echt allemaal al gehad en veel ook, naar de klote gegaan alles.. maar ik wil mijn leven terug. En dat gaat steeds beter.
Ook, maar ook paniekaanvallen en hyperventilatie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je een verstoord dag en nacht ritme?
Goed bezig jongenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik daar eigenlijk ook vanaf. Het is meer voor de agorafobie maar dat moet je op een andere manier aanpakken, en daar krijg ik hulp bij en dat gaat nu supergoed.
Wat benzo's betreft heb ik ze echt allemaal al gehad en veel ook, naar de klote gegaan alles.. maar ik wil mijn leven terug. En dat gaat steeds beter.
Precies. En SSRI's blijf ik al helemaal vanaf.. teringrotzooi. En ze hebben mij toen ook een tijdje op antipsychotica gezet, wat imho volledig onterecht was maar ja protocol .. angst voor doorflippen ofzo, terwijl ik zwaar gedisciplineerd ben. Maarja, als iemand zegt "ik kan zijn bloed wel zuipen" of "ik ruk je kop van je romp" dan is dat normaal, en als ik zeg dat ik de hele teringzooi op ga blazen dan grijpen ze inquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benzo's zijn geen lange termijn oplossing inderdaad, dat heb ik ook ondervonden.
Kan heh, door drankonthouding.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:14 schreef Fokker89 het volgende:
Zoals vandaag zit ik ook wel te denken aan epilepsie
Nee, dat is tijdelijk joh. Ontwenning. Ze hebben mij toendertijd op librium gezet (chloordiazepoxide).quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, moet ik dan de hele dag door gaan zuipen
Nouja, ga van de week wel weer eens naar de huisarts, want kan zo voor geen meter functioneren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat is tijdelijk joh. Ontwenning. Ze hebben mij toendertijd op librium gezet (chloordiazepoxide).
Gewoon doorzetten.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ga van de week wel weer eens naar de huisarts, want kan zo voor geen meter functioneren.
Maar dat is ook wat je hele systeem gewend is heh, dat verander je niet zomaar. Jij bent al lange tijd in de nacht actief, en als je dan overdag wat wilt doen dan ben je helemaal vertieft omdat je in een nachtmens bent. Als je dat wilt omgooien dan kost dat even tijd en moeite.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alleen snachts dan, maarja, daar heb ik weinig aan
Nouja, heb een half jaar overdag gewerkt laatst, maar zie ik nu ook niet meer zitten zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dat is ook wat je hele systeem gewend is heh, dat verander je niet zomaar. Jij bent al lange tijd in de nacht actief, en als je dan overdag wat wilt doen dan ben je helemaal vertieft omdat je in een nachtmens bent. Als je dat wilt omgooien dan kost dat even tijd en moeite.
Tegenwoordig 14 uur als het kanquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoelang slapen jullie eigenlijk? Zelf heb ik al genoeg met 5 uur slaap
Ik weet niet wat je doelen zijn, in principe is er niets mis met een nachtmens zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, heb een half jaar overdag gewerkt laatst, maar zie ik nu ook niet meer zitten zo.
Heb vanaf mijn 16e in de horeca gewerkt, dus ja, ritme is verneukt, doelen heb ik momenteel niet echt. Voel me echt een wrak.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je doelen zijn, in principe is er niets mis met een nachtmens zijn.
Dat had ik vroeger ook, maar ik ben oud gewordenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoelang slapen jullie eigenlijk? Zelf heb ik al genoeg met 5 uur slaap
Hoe oud ben je? Te oud om door te leren/een studie te volgen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb vanaf mijn 16e in de horeca gewerkt, dus ja, ritme is verneukt, doelen heb ik momenteel niet echt. Voel me echt een wrak.
Wrakken kan je uitdeuken en rechttrekkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb vanaf mijn 16e in de horeca gewerkt, dus ja, ritme is verneukt, doelen heb ik momenteel niet echt. Voel me echt een wrak.
Mijn dag begint pas om 8:30quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]Over 2 uurtjes beginnen mensen met het rondbrengen van de ochtendkrant.
I know, maar voordat ik echt een behandeling krijg zijn we weer 3 maanden verder, en dat zie ik niet zo zitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wrakken kan je uitdeuken en rechttrekken. I know that feel, weet je wat het belangrijkste is? Dat je er niet in blijft hangen .. dat heb ik te lang gedaan. Zonde van de tijd. Dus moet je op zoek gaan naar iets wat je graag wilt, beetje denken over toekomstplannen en zo en daar naar toe werken. Omdat je het waard bent
.
Je kan het ook zelf met hulp van de huisarts, heb ik ook gedaan.. en use the force!! The world is yours, carpe diem .. weet ik veel cliché shit but it's true. Yes you can!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
I know, maar voordat ik echt een behandeling krijg zijn we weer 3 maanden verder, en dat zie ik niet zo zitten.
Achja, zit nu gewoon even in een kut periodequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 03:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf met hulp van de huisarts, heb ik ook gedaan.. en use the force!! The world is yours, carpe diem .. weet ik veel cliché shit but it's true. Yes you can!
En als je struggles hebt, gewoon je hart luchten bij mensen waar je dat aan toe vertrouwd. We all stand together! POM POM.
Daar heb ik honden voor, ik ga gewoon een tukkie doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 03:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga maar eens schaapjes tellen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 03:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik honden voor, ik ga gewoon een tukkie doen
Komt goed!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 03:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja, zit nu gewoon even in een kut periode
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:11 schreef Peunage het volgende:
Jongens, het is bijna December. Nog 4 weken.
quote:
Hoe issie deze morgen, ik zie dat het mooi weer is.quote:
Als heel de dag zo heerlijk is als ik heb geslapen, dan wordt dit een fantastische dagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe issie deze morgen, ik zie dat het mooi weer is.
Ik hoop voor mij ook, al is het schoonmaak en boodschappendag. Heb wel lekker een 2e rustig weekend, gelukkig maar want november wordt weer heel druk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als heel de dag zo heerlijk is als ik heb geslapen, dan wordt dit een fantastische dag
Ja jammer dat zulke huishoudelijke dingen ook moeten gebeuren, zou eigenlijk gewoon een schoonmaakster moeten hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop voor mij ook, al is het schoonmaak en boodschappendag. Heb wel lekker een 2e rustig weekend, gelukkig maar want november wordt weer heel druk.
Die heb je toch al?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jammer dat zulke huishoudelijke dingen ook moeten gebeuren, zou eigenlijk gewoon een schoonmaakster moeten hebben
Niet dat ik weet?quote:
Ja, maar ik vind het ook niet zo fijn als andere mensen aan mijn zooi komen. Als mijn moeder hier iets opruimt irriteert het me al.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jammer dat zulke huishoudelijke dingen ook moeten gebeuren, zou eigenlijk gewoon een schoonmaakster moeten hebben
Mja, je moet moet wel iemand hebben die niet je halve huis leegjat inderdaad. Maar alsnog zou ik het wel verdomd handig vinden. Moet er wel zo eentje zijn die ook de badkamer poetst en de ramen lapt, niet zo'n laffe die alleen een beetje stofzuigt en overal een doekje overheen haalt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook niet zo fijn als andere mensen aan mijn zooi komen. Als mijn moeder hier iets opruimt irriteert het me al.
Ja, al vind ik badkamer schoonmaken nooit zo'n drama eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, je moet moet wel iemand hebben die niet je halve huis leegjat inderdaad. Maar alsnog zou ik het wel verdomd handig vinden. Moet er wel zo eentje zijn die ook de badkamer poetst en de ramen lapt, niet zo'n laffe die alleen een beetje stofzuigt en overal een doekje overheen haalt.
Waarom ben jij wakker...je kan ook nooit meer stiekem geciviliseerd doen in dit topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:21 schreef Fokker89 het volgende:
Jezus Uccie en LTKVD, doe eens niet zo aardig tegen elkaar.
Vind dat juist het ergste, meestal gooi ik gewoon alles onder het chloor en spoel het er een uurtje later afquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, al vind ik badkamer schoonmaken nooit zo'n drama eigenlijk.
Daarom, en zeg niet van die gekke woorden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom ben jij wakker...je kan ook nooit meer stiekem geciviliseerd doen in dit topic.
Schoonmaakazijn is beter, Chloor maakt het alleen maar witter, azijn haalt de kalk ook weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat juist het ergste, meestal gooi ik gewoon alles onder het chloor en spoel het er een uurtje later af
Een beetje stelen, een beetje zuipen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:23 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie nog wilde plannen dit weekend?
Ik ga zo mijn koelkast schoonmaken er was namelijk een fles ketchup omgevallen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:23 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie nog wilde plannen dit weekend?
Hahaha hahaha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn koelkast schoonmaken er was namelijk een fles ketchup omgevallen.
Veel succes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn koelkast schoonmaken er was namelijk een fles ketchup omgevallen.
Dat water hier is zo hard van het kalk dat dat weinig nut heeft, na een dag is het toch weer terugquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn is beter, Chloor maakt het alleen maar witter, azijn haalt de kalk ook weg.
#tipsvanomauccie.
Dat klinkt als een normaal weekend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een beetje stelen, een beetje zuipen.
Niet grappig, het is onder mijn groentela gelopen en nu moet ie helemaal leeg.quote:
Maaswater?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat water hier is zo hard van het kalk dat dat weinig nut heeft, na een dag is het toch weer terug
Dat is natuurlijk een kulargument om niet schoon te maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat water hier is zo hard van het kalk dat dat weinig nut heeft, na een dag is het toch weer terug
Nee gewoon eckt Brabants grondwater natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maaswater?
Dat is ook nog eens niet te zuipen ook
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon eckt Brabants grondwater natuurlijkLekkerste water dat er is
Hmm, weet ik niet. Weet wel dat het water hier uit de kleigrond 10x lekkerder is dan uit de zandgrond in het oosten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]Duinwater hier hè, dat wint het echt wel.
Beter voor het milieu ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn is beter, Chloor maakt het alleen maar witter, azijn haalt de kalk ook weg.
#tipsvanomauccie.
Hey yoki.quote:
Ik ga het even aan mijn moeder vragen.quote:
Ik heb pas een 5ltr fles gekocht bij de Wibra, mijn moeder vroeg zich echt af hoeveel jaar ik daarmee ging doenquote:
Niet te vaak natuurlijk, je moet wel een beetje weerstand kunnen kweken.quote:
Keuken 2x per week, WC 1x per dag, rest 1x per week.quote:
Bacillen maken je sterk, helemaal mee eens. Beetje e coli in het etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te vaak natuurlijk, je moet wel een beetje weerstand kunnen kweken.
Wow, wat netjes. Als je het zo consequent bijhoudt ben je ook nooit heel lang bezig zeker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Keuken 2x per week, WC 1x per dag, rest 1x per week.
jawel, want de was stapelt bij mij altijd gigantisch op...of tenminste de was niet, de strijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, wat netjes. Als je het zo consequent bijhoudt ben je ook nooit heel lang bezig zeker?
Dat is alleamaal niet zo ingewikkeld, gewoon eens aan je moeder vragen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet hoe een wasmachine werkt.
Ik wel jaquote:
Oh dan waren het niet die van mij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zag ze net op de NPO, raar tijdstip wel.
quote:
Dan ga je rondjes om de kerk rijdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zin om ergens heen te rijden, maar weet niet waarheen
Van mij wel, alleen kun je dat beter met Fokkertje regelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi uccie mag ik ook een keer radio maken.
Fokker mag ik ook een keer radio maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zag ze net op de NPO, raar tijdstip wel.
Van mij wel, alleen kun je dat beter met Uccie regelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fokker mag ik ook een keer radio maken.
Gefeliciteerd, wij zijn mijn ouders geworden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van mij wel, alleen kun je dat beter met Uccie regelen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van mij wel, alleen kun je dat beter met Uccie regelen.
Gewoon niet strijken joh, alleen maar tijdverspilling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
jawel, want de was stapelt bij mij altijd gigantisch op...of tenminste de was niet, de strijk.
Mwah, het ziet er wel meteen netter uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon niet strijken joh, alleen maar tijdverspilling.
Men vindt mij er ook altijd netjes uitzienquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah, het ziet er wel meteen netter uit.
Maar dan heb jij waarschijnlijk dingen aan die niet zo kreuken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Men vindt mij er ook altijd netjes uitzien
Wat houdt je tegen?quote:
quote:
Je had ze laatst toch vervangen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:20 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben mijn NAS aan het backuppen (ik kreeg nu echt meldingen dat mijn ene nog werkende schijf euthanasie wil plegen), maar dat gaat gewoon 20u duren ofzo
ja, nee ik had nieuwe gekocht inderdaad...die netjes in de verpakking naast het apparaat liggen te wachten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je had ze laatst toch vervangen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, nee ik had nieuwe gekocht inderdaad...die netjes in de verpakking naast het apparaat liggen te wachten.
Ik moest even iets fixen voor die backup en dat deed ik steeds niet.quote:
Ik zit nu schijnbaar ergens bij Arnhemquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan ga je rondjes om de kerk rijden
Ik zou het helemaal gaan slopen als ik jou was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit nu schijnbaar ergens bij Arnhem
Je bent serieus een stuk gaan rijdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan best een behoorlijk rondje om de kerk. Voor het donker thuis zijn gaat je ook niet meer lukken, denk ik...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook om 17.30 al donker ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is dan best een behoorlijk rondje om de kerk. Voor het donker thuis zijn gaat je ook niet meer lukken, denk ik...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een rare smiley, ik bedoelde gewoon dat tongetje
Kun je makkelijk even doorrijden om Fylax op te zoeken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dacht je dat ik een grapje maakte dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent serieus een stuk gaan rijden.
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dacht je dat ik een grapje maakte dan?
Ik maak mooi grapjesquote:
Nu maar hopen dat die schijf dat nog even volhoud dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:20 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben mijn NAS aan het backuppen (ik kreeg nu echt meldingen dat mijn ene nog werkende schijf euthanasie wil plegen), maar dat gaat gewoon 20u duren ofzo
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je makkelijk even doorrijden om Fylax op te zoeken.
Als je niet in Doel bent dan is dat geluktquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak mooi grapjesMet weer als vandaag is het gewoon heerlijk om een doelloos rondje te rijden
Wat een Elfletterig-achtig grapje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je niet in Doel bent dan is dat gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |