abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157203983
quote:
_O-

Maar goede nieuwslink!

quote:
Nederlandse toerist, Sofia Isabella Federika Missing In Oeganda: zou kunnen geweest zijn opgegeten door krokodillen
Toegevoegd door Bello Reekado op 30 oktober, 2015.
Opgeslagen onder bestemmingen, Oost-Afrika, Headline, Nieuws, Oeganda Tags: Uganda
14
KrokodilToerisme Politie en Uganda Wildlife Authority (UWA) officieren hebben een zoektocht naar een Nederlandse staatsburger die vermist in Murchison Falls National Park deel van Nwoya District op woensdagavond bevestigd.

Mevrouw Sofia Isabella Federika wordt gezegd dat verteld hebben vrienden dat ze ging voor een korte oproep alleen te dwalen van het Studenten Education Centre aan de oever van de rivier de Nijl. Toerisme politie commandant Wilson Omoding zeiden dat ze hebben niet verloren hoop en de zoektocht naar Ms Federika is aan de gang. "We hebben haar nog niet gevonden, maar alle pogingen om haar te zoeken zijn nog steeds op," Mr Omoding zei gisteren.

Ms Federika is vrijwilliger bij Rubaga Hospital.

UWA ambtenaren zocht voor haar zodra ze geleerd dat ze vermist was, maar hun inspanningen werden gehinderd door de duisternis en riep hen uit tot donderdag.

"Vroeg in de ochtend (donderdag) het team ontdekte een fles ze had houden, door de Victoria Nijl oever van de rivier, wordt gevraagd de angst dat ze op dit punt zou hebben gelopen," UWA verklaring te lezen in deel.

Rivier de Nijl is vergeven van de krokodillen en nijlpaarden waarvan bekend is dat de mens aan te vallen. Vorige incidenten

Sinds het incident 1999 waarin buitenlandse toeristen werden gedood door rebellen in Bwindi National Park, zijn gevallen van vermiste toeristen zeldzaam.

In 2011, een vrouwelijke toerist vermist in Kibaale National Park, maar ze werd dagen later gevonden na een massale zoektocht.

Na het incident, de politie moest een Toerisme politie-eenheid om de veiligheid van toeristische bezienswaardigheden en bezoekers te garanderen vanuit Oeganda en buiten het land te vestigen.
pi_157203991

Vera van Winkelen
KAMPALA -

De 21-jarige Nederlandse die vermist is in Oeganda, blijkt studente Sophia Koetsier te zijn. De Amsterdamse is al twee dagen zoek.

Koetsier reisde samen met drie andere Nederlandse studenten (Jasmijn, Liselot en Heleen) naar Kampala, de hoofdstad van het Afrikaanse land. De meiden doen een geneeskundestage en zouden daarna een rondreis gaan maken. Reisgenootjes van Sophia zijn aangeslagen en willen geen contact hebben met de pers.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken wil de naam nog niet bevestigen. Volgens een woordvoerster van het ministerie zijn de lokale autoriteiten met man en macht op zoek naar de studente. Er is ook een helikopter ingezet.

Medewerkers van de Nederlandse ambassade zijn afgereisd naar het gebied waar ze als laatste werd gezien om te helpen en de familie bij te staan. Sophia's moeder was al in Oeganda om haar dochter te bezoeken.

Volgens lokale media verbleef het meisje in de buurt van de rivier de Nijl, in het Nationaal park Murchison Falls. In dit park leven veel wilde dieren. Ze zou het studentenkamp rond half zeven 's avonds hebben verlaten. Haar vriendinnen vonden langs de rivierbedding naar verluidt alleen nog een bidon.

http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:24:51 #128
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157204011
quote:
En wie is het? De tweede van rechts niet, vermoed ik.
pi_157204022
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:23 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]

Vera van Winkelen
KAMPALA -

De 21-jarige Nederlandse die vermist is in Oeganda, blijkt studente Sophia Koetsier te zijn. De Amsterdamse is al twee dagen zoek.

Koetsier reisde samen met drie andere Nederlandse studenten (Jasmijn, Liselot en Heleen) naar Kampala, de hoofdstad van het Afrikaanse land. De meiden doen een geneeskundestage en zouden daarna een rondreis gaan maken. Reisgenootjes van Sophia zijn aangeslagen en willen geen contact hebben met de pers.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken wil de naam nog niet bevestigen. Volgens een woordvoerster van het ministerie zijn de lokale autoriteiten met man en macht op zoek naar de studente. Er is ook een helikopter ingezet.

Medewerkers van de Nederlandse ambassade zijn afgereisd naar het gebied waar ze als laatste werd gezien om te helpen en de familie bij te staan. Sophia's moeder was al in Oeganda om haar dochter te bezoeken.

Volgens lokale media verbleef het meisje in de buurt van de rivier de Nijl, in het Nationaal park Murchison Falls. In dit park leven veel wilde dieren. Ze zou het studentenkamp rond half zeven 's avonds hebben verlaten. Haar vriendinnen vonden langs de rivierbedding naar verluidt alleen nog een bidon.

Kijk, hier hebben we wat aan!

Ik denk die linker
pi_157204038
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:23 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]

Vera van Winkelen
KAMPALA -

Dat taalgebruik: "De reisgenootjes van Sophia zijn aangeslagen [..]" De reisgenootjes joh. :').
I´m back.
pi_157204047
haar naam is Sophia Koetsier en niet > The 21 year-old medical student identified as Sophia Isabella Fredrick with passport number -

[ Bericht 4% gewijzigd door Specularium op 30-10-2015 14:36:09 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157204050
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kijk, hier hebben we wat aan!
Dubbel mup, paar reacties boven je.
pi_157204060
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nou zeg, de wildeman die haar vermoord heeft staat gewoon op de foto.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157204079
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:26 schreef StaceySinger het volgende:
haar naam is Sophia Koetsier en niet > The 21 year-old medical student identified as Sophia Isabella Fredrick with passport number xxxxx
"Isabella Frederica" kunnen best haar andere doopnamen zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157204085
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou zeg, de wildeman die haar vermoord heeft staat gewoon op de foto.
Nee, dat is Dr. Oemfoefoe wrs.
I´m back.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:29:51 #136
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157204095
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:26 schreef StaceySinger het volgende:
haar naam is Sophia Koetsier en niet > The 21 year-old medical student identified as Sophia Isabella Fredrick with passport number -
Dat hoeft niet per se met elkaar in tegenspraak te zijn. Het zouden doopnamen kunnen zijn, dus volledig:

Sophia I. F. Koetsier, oftewel Sophia Isabelle Frederika Koetsier.

Of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 30-10-2015 14:36:25 ]
pi_157204145
-Geen privegegevens-

[ Bericht 88% gewijzigd door Specularium op 30-10-2015 14:34:29 ]
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:33:44 #138
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157204159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

_O- _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_157204182
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se met elkaar in tegenspraak te zijn. Het zouden doopnamen kunnen zijn, dus volledig:

Sophia I. F. Koetsier, oftewel Sophia Isabelle Frederika Koetsier.

Of niet.
Lijkt me wel.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_157204214
Niet alle gegevens van dat meisje hoeven hier gepost te worden.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:38:54 #141
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157204246
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Niet alle gegevens van dat meisje hoeven hier gepost te worden.
Dat kan toch nuttig zijn voor het opsporingsonderzoek. Zo hebben we vorig jaar ook voor een doorbraak gezorgd in de zaak Froon - Kremers.
pi_157204271
:')_!
Ja doei.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:41:26 #143
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157204279
quote:
Ik denk die zonnebril.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:44:26 #144
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_157204327
Ik ben een paar jaar geleden in datzelfde wildpark geweest, maar inderdaad, die rivier daar is bezaaid met nijlpaarden en krokodillen... En niet eentje, maar vele tientallen. Zeker rond dat tijdstip dat ze is verdwenen, dan is het binnen een half uur pikkedonker daar (aangezien Oeganda op de evenaar ligt is het binnen een half uur donker). In dat gebied wonen overigens zeer weinig locals. Ik denk dat ze een beetje te naïef aan de waterkant is gaan wandelen in haar eentje. Het is Afrika, daar moet je altijd op je hoede zijn voor wilde beesten, die kunnen ineens voor je staan zonder dat je het in de gaten hebt.
Don't let my username fool you...
pi_157204357
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:08 schreef Geralt het volgende:
Sorry dat ik mijn mening ventileerde op een forum. :')

Komop zeg, het is toch zo dat dit soort meiden een bepaald slag volk is om het zo maar even uit te drukken.

Heel erg allemaal voor vrienden en familie enzo en vooral ook heel erg onnodig. Je kunt dat gare continent niet helpen in je eentje. Probeer het dan ook niet. Dan had ze nu nog gewoon geleefd.

Verder betuig ik netjes mijn respect door de nabestaanden te condoleren en alles, dus wat is jullie probleem precies?
Een dom verzonnen verhaaltje ophangen is iets anders dan je mening geven...
pi_157204360
The dangers of filming rhinos - Wild and Dangerous - BBC
pi_157204394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik denk die zonnebril.
pi_157204396
pi_157204406
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:44 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden in datzelfde wildpark geweest, maar inderdaad, die rivier daar is bezaaid met nijlpaarden en krokodillen... En niet eentje, maar vele tientallen. Zeker rond dat tijdstip dat ze is verdwenen, dan is het binnen een half uur pikkedonker daar (aangezien Oeganda op de evenaar ligt is het binnen een half uur donker). In dat gebied wonen overigens zeer weinig locals. Ik denk dat ze een beetje te naïef aan de waterkant is gaan wandelen in haar eentje. Het is Afrika, daar moet je altijd op je hoede zijn voor wilde beesten, die kunnen ineens voor je staan zonder dat je het in de gaten hebt.
Is het enigsinds normaal om dat park in je eentje in te wandelen?
Of staan er allerlei waarschuwingsborden dat je niet zonder een guide moet gaan?
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
pi_157204417
Nou, ze draagt iniedergeval geen slippers, dus helemaal onvoorbereid was ze niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')