abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157219733
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:33 schreef beantherio het volgende:

[..]

Verkapt columns posten :{w
Hoezo, het was gewoon een positieve gedachte.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_157223097
Op haar facebook bij overige: " When I die I give my friends permission to change my status to is dead". Ouch, maar misschien leeft ze nog..
pi_157223777
De kans is klein dat de vermiste Sophia Koetsier (21) uit Amsterdam nog levend wordt teruggevonden. Gevreesd wordt dat ze in Oegandees wildpark ten prooi is gevallen aan een krokodil.

http://www.parool.nl/paro(...)-Oeganda-klein.dhtml
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157223890
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:51 schreef badluckman het volgende:
Op haar facebook bij overige: " When I die I give my friends permission to change my status to is dead". Ouch, maar misschien leeft ze nog..
Nou zeg, een doodverklaring doet men gelukkig niet als men nog maar 72 uur vermist is...
pi_157224145
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:28 schreef StaceySinger het volgende:
De kans is klein dat de vermiste Sophia Koetsier (21) uit Amsterdam nog levend wordt teruggevonden. Gevreesd wordt dat ze in Oegandees wildpark ten prooi is gevallen aan een krokodil.

Er zijn daar weinig misdrijven bekend en staat op dat gebied als zeer veilig te boek. Gebied ligt nogal afgelegen. Naar wat ik begreep logeerde ze vanaf woensdag in Paraa Safari Lodge. De complete website staat vol met verwijzingen naar de big Five.

Op de foto's zie je vanaf het complex de rivier stromen, in de link van Stacey staat wederom dat ze een stukje is weggelopen om even te bellen. Verschrikkelijk verhaal zeg..

Lodge gezien vanaf de rivieroever.

quote:

De geneeskundestudent keerde woensdagavond niet terug van een avondwandeling in het Murchison Falls National Park waar ze eerder die dag met drie studiegenoten was aangekomen. De vier vrouwen waren sinds begin september in Kampala, de hoofdstad Oeganda, waar ze stage liepen in een ziekenhuis. Ze waren net begonnen aan een rondreis van twee weken door het land.

Telefoongesprek
Kort na aankomst in het wildpark ging Koetsier naar buiten voor een wandeling. Het was toen al bijna donker. Volgens nieuwssite StarAfrica zou ze haar kamer zijn uitgegaan voor een kort telefoongesprek. Maar de studente keerde niet terug.

Haar vriendinnen sloegen meteen alarm, waarna een grootscheepse zoektocht begon. Pas de volgende ochtend werd haar waterfles gevonden langs een oever van de Nijl, zo'n achthonderd meter verderop.

De Oegandese politie heeft naar aanleiding van de vermissing bezoekers van het wildpark opnieuw op het hart gedrukt nooit alleen de natuur in te gaan. Bezoekers mogen alleen onder begeleiding van een gids op pad.

Onbegrijpelijk dat ze alleen richting de rivier is gegaan.

Mocht ze gebeld hebben, hoop ik dat ze zo snel mogelijk weten naar wie of wat om duidelijkheid te krijgen wat er met haar gebeurt is.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:18:17 #281
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_157224673
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Mocht ze gebeld hebben, hoop ik dat ze zo snel mogelijk weten naar wie of wat om duidelijkheid te krijgen wat er met haar gebeurt is.
Dat is niet zo heel lastig, die informatie kan haar provider zo geven.
pi_157224715
hoe weet je dat van de Paraa Safari Lodge ?
dat is nogal een dure nl
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157225710
Die zullen ze niet snel vinden. Parken in Afrika zijn even iets anders dan de Veluwe die ''wij'' al als groot bestempelen.
pi_157225772
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:20 schreef StaceySinger het volgende:
hoe weet je dat van de Paraa Safari Lodge ?
dat is nogal een dure nl
http://acholitimes.com/20(...)hison-national-park/

Para camp

en het alternatief ligt aan de andere kant van de rivier:
http://redchillihideaway.com/photo-gallery/
Goedkoper maar geen Paraa maar Kampala
pi_157225781
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Munchison Falls National Park (eerste pagina van google):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je zou toch zeggen dat je goed op de hoogte bent van de dieren op je vakantiebestemming.
Raar verhaal.
Die Afrikaanse man is waarschijnlijk een stukje sneller dan een blank meisje dat al haar hele leven is verwend door haar ouders en zich nergens ooit zorgen over heeft hoeven maken behalve welke kleur make-up en schoenen ze de volgende dag weer zal kopen om haar kledingcollectie uit te breiden. Zo'n kind alleen zo'n enorme park in laten gaan. :')
pi_157225846
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:19 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Die Afrikaanse man is waarschijnlijk een stukje sneller dan een blank meisje dat al haar hele leven is verwend door haar ouders.
Ik ken haar niet en weet niet of ze verwend is, misschien kampioen hardlopen?
Ik heb geen idee, maar lijkt me nogal een aanname om te stellen dat ze verwend is.
pi_157225849
Waarom zou je naar zo'n raar Afrikaans land gaan om dieren te bekijken? Je kunt ook gewoon naar de dierentuin of Animal Planet opzetten.
pi_157225886
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ken haar niet en weet niet of ze verwend is, misschien kampioen hardlopen?
Ik heb geen idee, maar lijkt me nogal een aanname om te stellen dat ze verwend is.
Ach, houd toch op meisje. Voor Nederlandse maatstaven is de Schilderswijk al onveilig, laat staan een Afrikaanse park. Zo'n kind moet alleen het park in gaan als ze begeleiding heeft van 2 Afrikaanse wild rangers die het park als hun broekzak kennen.
pi_157225896
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je naar zo'n raar Afrikaans land gaan om dieren te bekijken? Je kunt ook gewoon naar de dierentuin of Animal Planet opzetten.
Ze ging er ook heen om te werken, dat werk in die ziekenhuizen daar geeft behoorlijk wat meer vakkennis, levenservaring en werkervaring... Met name op de verloskunde, gaat nogal anders dan hier en stagiaires mogen en kunnen daar veel meer doen.
pi_157226162
Murchison Falls National Park: groter dan de provincie Overijssel. In Zuid-Afrika heb je parken die nog veel en veel groter zijn met allemaal wildlife. Prachtig, maar het blijven wilde beesten en daar moet een donzig wit slank schattig meisje dat alleen maar de veiligheid van Nederland kent en nooit de intuïtie heeft moeten gebruiken om gevaar te herkennen niet alleen naar toe gaan. Begeleiding is een noodzaak en verplicht. Ze is geen bosjesvrouw maar een vrouw die in een ontwikkelde maatschappij is geboren en opgegroeid. Snappie? Een bosjesvrouw zou ook heel veel begeleiding nodig hebben in NL omdat men daar andere kwaliteiten van je verwacht.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:37:30 #291
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_157226168
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:19 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Die Afrikaanse man is waarschijnlijk een stukje sneller dan een blank meisje dat al haar hele leven is verwend door haar ouders en zich nergens ooit zorgen over heeft hoeven maken behalve welke kleur make-up en schoenen ze de volgende dag weer zal kopen om haar kledingcollectie uit te breiden. Zo'n kind alleen zo'n enorme park in laten gaan. :')
Het gaat niet om snelheid. Je rent de meeste dieren er toch niet uit. Die Afrikaanse man weet dat je tegen het invallen van de duisternis niet bij een rivieroever moet zijn. Zelfs kuddes olifanten trekken aan het einde van de middag landinwaards. Ik wil niet de aanname doen dat die meid verwend was, maar dat een olifant zich heel wat beter kan verdedigen dan zij lijkt me niet vergezocht.
pi_157226177
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:37 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Het gaat niet om snelheid. Je rent de meeste dieren er toch niet uit. Die Afrikaanse man weet dat je tegen het invallen van de duisternis niet bij een rivieroever moet zijn. Zelfs kuddes olifanten trekken aan het einde van de middag landinwaards. Ik wil niet de aanname doen dat die meid verwend was, maar dat een olifant zich heel wat beter kan verdedigen dan zij lijkt me niet vergezocht.
Uiteraard.
pi_157226289
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

http://acholitimes.com/20(...)hison-national-park/

Para camp

en het alternatief ligt aan de andere kant van de rivier:
http://redchillihideaway.com/photo-gallery/
Goedkoper maar geen Paraa maar Kampala
ik zie staan student camp at para

dit zijn alle lodge's en Kampen

Murchison Falls National Park

http://www.tripadvisor.nl(...)n_Region-Hotels.html

______________-
At Para staat er maar het dorpje para ligt 1800 m van de rivier af

[ Bericht 4% gewijzigd door StaceySinger op 31-10-2015 17:58:55 ]
pi_157228322
Hmm, hoe komt een jong meisje op een vakantie in Uganda. Dat is niet het eerste waar ik aan denk bij vakantie...

pi_157228376
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef George_Zina het volgende:
Hmm, hoe komt een jong meisje op een vakantie in Uganda. Dat is niet het eerste waar ik aan denk bij vakantie...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Stage, geen vakantie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157228389
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze ging er ook heen om te werken, dat werk in die ziekenhuizen daar geeft behoorlijk wat meer vakkennis, levenservaring en werkervaring... Met name op de verloskunde, gaat nogal anders dan hier en stagiaires mogen en kunnen daar veel meer doen.
Nee, je vergist je. Geralt et al. hebben bewezen dat ze daar alleen heenging om geneukt te worden door Oemfoefoe.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:37:37 #297
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157228799
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:28 schreef StaceySinger het volgende:

Vreemd dat toch telkens weer die jonge meiden van amper 20 lentes de rimboe intrekken. Vorig jaar hebben we het drama meegemaakt met Froon & Kremers die in Panama "goed werk" gingen doen. Je zou toch hopen dat daar enige lessen uit getrokken worden. Maar nee, nu weer zo'n deerne die alleen de wildernis opzoekt.
pi_157228837
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Stage, geen vakantie.
Oké, de vraag blijft staan. Waarom Uganda? Afijn, die krokodil heeft een lekker stukje vlees gehad. Triest voor de ouders. Ze hebben niks om te begraven.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:40:27 #299
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157228899
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:18 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat is niet zo heel lastig, die informatie kan haar provider zo geven.
Dat ze gebeld zou hebben, berust om een misverstand - al eerder hier aangegeven.

De uitdrukking "a short call" moet je vertalen als "een kleine boodschap" doen, oftewel even naar de plee.

http://raftafrica.com/site/all-about-uganda/travellers-tips.html
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:41:16 #300
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_157228918
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat ze gebeld zou hebben, berust om een misverstand - al eerder hier aangegeven.

De uitdrukking "a short call" moet je vertalen als "een kleine boodschap" doen, oftewel even naar de plee.

http://raftafrica.com/site/all-about-uganda/travellers-tips.html
Ja, zag ik op de eerste pagina al voorbij komen. Maar ging meer om die gedachte dat als er al gebeld zou zijn, dit niet heel lastig uit te vogelen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')