abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157201379
quote:
In Uganda wordt een Nederlandse medische student vermist. De 21-jarige vrouw was woensdagavond met enkele medestudenten naar een wildpark langs de Nijl gegaan en was volgens de politie vooruit gelopen naar de oever.

Toen de andere studenten bij de rivier aankwamen, was ze verdwenen. Volgens de politie werd verderop een waterfles van haar gevonden, meer niet.

De autoriteiten vermoeden dat de Nederlandse vrouw aan de oever is gegrepen door een krokodil of nijlpaard. Er wordt nog steeds met een helikopter naar sporen van haar gezocht.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag bevestigt de vermissing. Twee medewerkers van de ambassade zijn naar het Murchison Falls Game Park gegaan om de moeder van de studente bij te staan. Die is meteen na de berichten over de vermissing naar Uganda gevlogen.
http://nos.nl/artikel/206(...)ildpark-vermist.html
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157201423
Aiaiaiai.
Niet zo'n leuk vermoeden.
pi_157201449
:X Arme meid.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157201467
Klinkt niet erg hoopvol idd.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:01:36 #5
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201468
quote:
Een Nederlandse studente Geneeskunde (21) is sinds twee dagen vermist in Oeganda. Lokale autoriteiten zijn samen met het leger een grootschalige zoekactie gestart om de vrouw zo snel mogelijk te vinden. Er is onder meer een helikopter ingezet.
De studente, wier naam om privacyredenen niet wordt vrijgegeven door het ministerie van Buitenlandse Zaken, was in Oeganda om stage te lopen. Na haar stage was ze van plan om samen met studiegenoten rond te trekken in het land en zou haar moeder, die op het moment ook in Oeganda is, haar op komen zoeken. De vader van de jonge vrouw is op het moment nog in Nederland en staat in contact met Buitenlandse Zaken.

In buitenlandse media dook een verhaal op dat het meisje vermist zou zijn geraakt in de buurt van de rivier de Nijl, in het Nationaal park Murchison Falls. Een woordvoerster van het ministerie kon dit echter niet bevestigen. Medewerkers van de Nederlandse ambassade zijn afgereisd naar het gebied waar ze als laatste werd gezien om te helpen en de familie bij te staan.

Het gebied in Oeganda is een nationaal park waar veel wilde dieren voorkomen, zoals nijlpaarden, krokodillen, buffels en olifanten en kent een oppervlakte van ruim 3800 vierkante kilometer.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ist-in-Oeganda.dhtml
pi_157201479
Weer zo een wereldverbeteraartypje zeker. Paar maandjes zieke hongernegertjes helpen en alles en zich ondertussen laten uitwonen door Oemfoefoe, want hey als je dan toch 3 maanden in zo een gaar aidsland zit dan kan je een verzetje wel gebruiken natuurlijk.

Zo zie je maar, het is niet allemaal pais en vree in dat soort landen.

RIP aan de nabestaanden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157201496
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Geralt het volgende:
Weer zo een wereldverbeteraartypje zeker. Paar maandjes zieke hongernegertjes helpen en alles en zich ondertussen laten uitwonen door Oemfoefoe, want hey als je dan toch 3 maanden in zo een gaar aidsland zit dan kan je een verzetje wel gebruiken natuurlijk.

RIP aan de nabestaanden.
:')!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:04:16 #8
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201517
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:00 schreef Rezania het volgende:
:X Arme meid.
Arm betwijfel ik. Dom wel.
pi_157201534
quote:

RIP aan de nabestaanden.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_157201546
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Idioot.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:07:52 #11
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201581
quote:
The 21 year-old medical student identified as Sophia Isabella Fredrick with passport number NXJ 86TD7D9 is suspected to have encountered crocodiles, hippopotamus or other park wild animals on Wednesday evening.
Bron: http://www.newvision.co.u(...)ng-in-murchison.html
pi_157201584
Sorry dat ik mijn mening ventileerde op een forum. :')

Komop zeg, het is toch zo dat dit soort meiden een bepaald slag volk is om het zo maar even uit te drukken.

Heel erg allemaal voor vrienden en familie enzo en vooral ook heel erg onnodig. Je kunt dat gare continent niet helpen in je eentje. Probeer het dan ook niet. Dan had ze nu nog gewoon geleefd.

Verder betuig ik netjes mijn respect door de nabestaanden te condoleren en alles, dus wat is jullie probleem precies?
pi_157201601
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:08 schreef Geralt het volgende:

Komop zeg, het is toch zo dat dit soort meiden een bepaald slag volk is om het zo maar even uit te drukken.

Heel erg allemaal voor vrienden en familie enzo en vooral ook heel erg onnodig. Je kunt dat gare continent niet helpen in je eentje. Probeer het dan ook niet. Dan had ze nu nog gewoon geleefd.

Verder betuig ik netjes mijn respect door de nabestaanden te condoleren en alles, dus wat is jullie probleem precies?
Je doet het er gewoon om he?
pi_157201605
quote:
Jouw post was geen mening, maar was een aanname. En volkomen overbodig.
pi_157201613
Aanname, mening, post whatever. Dat is wat ik er van vind in elk geval.
pi_157201625
Volgens mij hebben ze in dat soort wildparken altijd gidsen/begeleiders waar je bij moet blijven.

quote:
en was volgens de politie vooruit gelopen naar de oever.
Dus dat vind ik dan wel een beetje raar/naïef.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:11:15 #17
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157201636
quote:

Helpen van andere mensen in een ander land is niet per se fout.

Maar waarom in je eentje langs een rivier met krokodillen en nijlpaarden gaan wandelen? Dat begrijp ik minder goed.
pi_157201649
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:10 schreef LompeHork het volgende:
Dus dat vind ik dan wel een beetje raar/naïef.
Dat "alleen" is niet heel erg slim idd. Ik zou het iig niet doen.
pi_157201656
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Voorspelbare reactie is voorspelbaar.
Feyenoord Rotterdam
pi_157201662
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Maar waarom in je eentje langs een rivier met krokodillen en nijlpaarden gaan wandelen? Dat begrijp ik minder goed.
Nou heb ik gelukkig aardig wat mooie stukken natuur op de wereld mogen bezoeken, maar je komt nogal eens toeristen tegen die denken dat het er in de echte natuur net zo aan toe gaat als het in Vondelpark.
pi_157201692
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nou heb ik gelukkig aardig wat mooie stukken natuur op de wereld mogen bezoeken, maar je komt nogal eens toeristen tegen die denken dat het er in de echte natuur net zo aan toe gaat als het in Vondelpark.
Klopt ook wel... eendjes voeren in t vondelpark. Krokodilletjes voeren in t Oegandese wildpark..
Scheren is voor schapen!
pi_157201710
quote:

RIP aan de nabestaanden.
Reactie van de dag

Oemfoefoe _O-
pi_157201721
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Klopt ook wel... eendjes voeren in t vondelpark. Krokodilletjes voeren in t Oegandese wildpark..
En dan draai je je om en ziet een kudde buffels of een neushoorn staan. Oeps.
pi_157201725
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:15 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ja, of van die dingen als: Waarom zou je 5 liter water meenemen? Een klein flesje is toch ook genoeg? Of, Stevige schoenen? Gewoon slippers, bedoelen ze!
pi_157201741
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En dan draai je je om en ziet een kudde buffels of een neushoorn staan. Oeps.
In t vondelpark zou je dat kunnen invullen met een horde Marokkanen.
Scheren is voor schapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')