Volgens mij ben je een grotere slet dan ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet mooi maar moet veel geprobeerd hebben in het leven toch.
Net zoals jij alle bestaande soa's verzamelt bij je Thaise hoertjes. Dat sla ik dan weer over.
een echte killer die nielsquote:
;squote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:57 schreef Che_ het volgende:
Wat is dat online gekibbel altijd. Spreek af en sla elkaar of neuk elkaar
s/o naar Panzerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:57 schreef Che_ het volgende:
Alleen Niels is daar gewoon mee, hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lees hele tijd thaise hoeren dit thaise hoeren dat
Vnv massage met happy ending
Hij had Dwc uitgedaagd voor een fittie.quote:
Hoiquote:
ICT kan alles zien. Maar livin on the edge tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:16 schreef MAHL het volgende:
Ik zit op kantoor, het is pauze en niemand kan op mijn scherm kijken. Zal ik gewoon een incognito tabje opzetten en chaturbate aandoen? Of kan ik dan ontslagen worden.
Iemand ervaringen hiermee?
Djedje heeft veel mooiere neus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:16 schreef McNulty het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt ze op dje dje?
[ afbeelding ]
Zoals wij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:57 schreef Che_ het volgende:
dacht ik ook evenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:16 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
hij was toch speciaal naar damsko gegaan voor haar?quote:
geen idee, maar volgens mij zei cy de laatste keer dat ze hier was, dat ze single was. maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij was toch speciaal naar damsko gegaan voor haar?
Hmm, dan toch maar niet. Van die ICT smeerpijpen die dan zelf ook vieze filmpjes gaan kijken, bah.quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 30 oktober 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ICT kan alles zien. Maar livin on the edge toch
Wel een beetje ja. Even aan Der_Mann vragen, hij heeft haar gedaan.quote:vrijdag 30 oktober 2015 12:16 schreef McNulty het volgende:[/b]
[ afbeelding ]
Dat is correct.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, maar volgens mij zei cy de laatste keer dat ze hier was, dat ze single was. maar dat weet ik niet meer zeker
Smeerpijpen, vieze filmpjes.... je hebt het nu over jezelf ook hequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, dan toch maar niet. Van die ICT smeerpijpen die dan zelf ook vieze filmpjes gaan kijken, bah.
Heul niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smeerpijpen, vieze filmpjes.... je hebt het nu over jezelf ook he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |