Wil een goede camera maar die dingen zijn zo duur he. Fucked up.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:11 schreef Che_ het volgende:
Ik koop 4k camera en make-up wat je nodig hebt.
Binnen een jaar wil ik ¤150.000 terug. Dan heb ik net aan kleine winst.
Doe effe normaal man.quote:
Nou was gezellig, veel plezier en geen dingen doen die ik ook niet zou doenquote:
Cripcent van Gogh whuahah ;pquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Kloddertje hier, kloddertje daar. IYKWIM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kifesh deze shi schilderij.
Welkom terug Cripje.
full stops and exclamation marks
Niet om je af te schrikken maar je weet dat barcelona verkrachtingsstad nr1 is in spanje? En 2de qua criminaliteitquote:
Dat subtiel uitstekende stukje boob onder die sjaal, I bet she packin' ayy.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Kloddertje hier, kloddertje daar. IYKWIM.
Welkom terug Cripje.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou was gezellig, veel plezier en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
[..]
Cripcent van Gogh whuahah ;p
Thanks xoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Kloddertje hier, kloddertje daar. IYKWIM.
Welkom terug Cripje.
Hoe ga je geld maken hier op..hoe gaat dat via fb? Gwn reclame maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil een goede camera maar die dingen zijn zo duur he. Fucked up.
jaquote:
Dankjewelquote:
Is er iets wat jij niet zou doen dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou was gezellig, veel plezier en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
oke hansquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet om je af te schrikken maar je weet dat barcelona verkrachtingsstad nr1 is in spanje? En 2de qua criminaliteit
Begin eerst met fb en als ik daar beetje groot publiek heb wil ik door naar Youtube. En terwijl ik spaar voor een goede cameraquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe ga je geld maken hier op..hoe gaat dat via fb? Gwn reclame maken?
Je ziet niet eens 's watquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat subtiel uitstekende stukje boob onder die sjaal, I bet she packin' ayy.
Doe die doek af. Dan heb je meer bereikquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:04 schreef Crip het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/MakeupWizardd/
Doe ook instaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Begin eerst met fb en als ik daar beetje groot publiek heb wil ik door naar Youtube. En terwijl ik spaar voor een goede camera
Mohiem wat is mijn roi als ik die cam koop?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Begin eerst met fb en als ik daar beetje groot publiek heb wil ik door naar Youtube. En terwijl ik spaar voor een goede camera
Andere chicksquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:14 schreef xcachet het volgende:
Is er iets wat jij niet zou doen dan?
Thnx
Niet snappen dat daar een inclined parabolic antenna onder verborgen zit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe die doek af. Dan heb je meer bereik
Die dubbel D aan het eind van haar artiestennaam is niet voor niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat subtiel uitstekende stukje boob onder die sjaal, I bet she packin' ayy.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Hey een fan van de insane clown posseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kifesh deze shi schilderij.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |