quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik zou wel grijs haar willen. Echt vet.
Maar gaat veel bleken worden met mijn zwarte haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Sommige chicks doen het niet goed/staat het niet bij en dan lijkt het alsof ze legit grijs zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik zou wel grijs haar willen. Echt vet.
Maar gaat veel bleken worden met mijn zwarte haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:
Grijs moet dan ook overlopen van zwart naar grijs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sommige chicks doen het niet goed/staat het niet bij en dan lijkt het alsof ze legit grijs zijn.
En van die pastelkleuren vind ik blauw en groen dan nog het best staan.
Helemaal niets, heb nog nooit mijn haar geverfd. Heb wel zin om daar verandering in te brengen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is er mis met gewoon je eigen haarkleur?
okequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en dan. doe toch iets omdat ik het zelf mooi vind
De main playa partna en pimp, de Long John Silver III triple extendo, de brother from another mother, bro from another ho, mister from another sister, de kuffi smacker, de one eye willy, de #HOH2015 capo, MMGYMCMBquote:
Peroxide om te blonderen en dan zilvergrijs eroverheen..quote:
aangenaamquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De main playa partna en pimp, de Long John Silver III triple extendo, de brother from another mother, bro from another ho, mister from another sister, de kuffi smacker, de one eye willy, de #HOH2015 capo, MMGYMCMB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:58 schreef xcachet het volgende:
heb aids gekregen van haar wenkbrauwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oog aids jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:59 schreef Crip het volgende:
[..]
heb aids gekregen van haar wenkbrauwen
Heb wel wat beters te doen, Che_quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Grapje vnv gaat gwn door
Jij wilde xcachet er niet bij hebben vandaar
Wat gaan we doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Grapje vnv gaat gwn door
Jij wilde xcachet er niet bij hebben vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |