Nu gebeurt het in NL volgens mij ook nog steeds dat het mogelijk is dat een vrouwelijke islamitische patient een mannelijke arts weigert.quote:Islamitische Staat heeft alle vrouwenklinieken in het zelfbenoemde kalifaat gesloten. IS heeft het werk van mannelijke gynaecologen stilgelegd, omdat mannen en vrouwen strikt gescheiden moeten blijven, meldt The Independent vandaag op gezag van het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten.
Gynaecologen die in grotere ziekenhuizen werken hebben beperkingen opgelegd gekregen tijdens operaties.
Lees ook: Britse veiligheidsdienst vreest massa-aanval IS
De maatregelen zijn de zoveelste inbreuk op de vrouwenrechten in het kalifaat, waar verkrachtingen en gedwongen kindhuwelijken aan de orde van de dag zijn en uitsluitend IS-strijders toegang hebben tot medicatie.
Volgens het activistennetwerk 'Raqqa Wordt Stilletjes Afgeslacht' worden artsen in het gebied bedreigd. "Veel artsen zijn al vertrokken, vooral gynaecologen, die hun werk niet kunnen uitoefenen en met de dood bedreigd worden", zei oprichter Abu Mohammed.
Het Syrische Observatorium is in Engeland gevestigd en meldt op gezag van getuigen en activisten in Syrië over de toestand daar.
Best een goede. Maar mannelijke artsen willen ze wel een hand geven toch ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:39 schreef -AMG- het volgende:
Ik ben van mening dat als jouw geloof jou zo ver krijgt dat je een arts of zo nog geen hand wilt geven het recht op zorg maar moet stoppen. Met zo'n instelling doe je maar beroep op je god.
zou een mooie bepaling zijn, geheel overeenkomstig wat ook de SGP-aanhangers doen mbt inentingen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:39 schreef -AMG- het volgende:
Ik ben van mening dat als jouw geloof jou zo ver krijgt dat je een arts of zo nog geen hand wilt geven het recht op zorg maar moet stoppen. Met zo'n instelling doe je maar beroep op je god.
Het verschil is dat die SGP-club gewoon afziet van zorg, terwijl de moslima's natuurlijk wél geholpen wil worden, maar of de Nederlandse staat maar eventjes een vrouwelijke arts wil regelen. Even met loeiende sirenes het land doorcrossen omdat wij natuurlijk wel de verantwoordelijkheid voelen voor deze vrouw. De extra eis: vrouwelijke arts vergt gigantische organisatorische en budgettaire consequenties voor onze zorg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:43 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
zou een mooie bepaling zijn, geheel overeenkomstig wat ook de SGP-aanhangers doen mbt inentingen.
Een hand geven wil misschien nog net, maar daarna wil men natuurlijk wel een vrouwelijke arts hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:41 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Best een goede. Maar mannelijke artsen willen ze wel een hand geven toch ofzo?
die krijgen doorgaans gewoon hun inentingen, maar dan stiekem. Het zijn de antroposofen die dat niet doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:43 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
zou een mooie bepaling zijn, geheel overeenkomstig wat ook de SGP-aanhangers doen mbt inentingen.
Precies. Dat moeten we niet willen dus. Derhalve bidden ze maar voor genezing ipv te drukken op de zorgkostenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het verschil is dat die SGP-club gewoon afziet van zorg, terwijl de moslima's natuurlijk wél geholpen wil worden, maar of de Nederlandse staat maar eventjes een vrouwelijke arts wil regelen. Even met loeiende sirenes het land doorcrossen omdat wij natuurlijk wel de verantwoordelijkheid voelen voor deze vrouw. De extra eis: vrouwelijke arts vergt gigantische organisatorische en budgettaire consequenties voor onze zorg.
Je ziet dan ook dat culturen (zoals de Islam) die kiezen voor sexe-gerelateerde artsen voor hun specifieke patienten, vaak armer zijn en een hoger kindersterfte-aantal hebben dat seculiere culturen die deze eis niet hebben.
De vraag is of wij in onze NL cultuur deze weg naar armoe en dood moeten volgen om de lieve vrede met de Islam niet in gevaar te brengen.
Wow goede vergelijking man. Een vrouw mag zelf toch wel kiezen door wie ze behandeld wordt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)lle-vrouwenklinieken
[..]
Nu gebeurt het in NL volgens mij ook nog steeds dat het mogelijk is dat een vrouwelijke islamitische patient een mannelijke arts weigert.
Hoe krijg je het allemaal bij elkaar verzonnen op basis van het nieuwsberichtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Een hand geven wil misschien nog net, maar daarna wil men natuurlijk wel een vrouwelijke arts hebben.
En of de Nederlandse staat maar eventjes een vrouwelijke arts wil regelen. Even met loeiende sirenes het land doorcrossen omdat wij natuurlijk wel de verantwoordelijkheid voelen voor deze vrouw. De extra eis: vrouwelijke arts vergt gigantische organisatorische en budgettaire consequenties voor onze zorg.
Je ziet dan ook dat culturen (zoals de Islam) die kiezen voor sexe-gerelateerde artsen voor hun specifieke patienten, vaak armer zijn en een hoger kindersterfte-aantal hebben dat seculiere culturen die deze eis niet hebben.
De vraag is of wij in onze NL cultuur deze weg naar armoe en dood moeten volgen om de lieve vrede met de Islam niet in gevaar te brengen.
Het gaat om het principe van "een mannelijke arts weigeren".quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Hoe krijg je het allemaal bij elkaar verzonnen op basis van het nieuwsbericht
[/quote]quote:Aan mijn lijf geen vreemde man
Hoe reageren mannelijke artsen als een vrouwelijke moslimpatiënt zich niet wil laten aanraken door een man? Er is een richtlijn, maar die voorkomt niet dat medici soms moeten schipperen....
[quote]tekst STEFFIE KOUTERS illustratie CLAUDIE DE CLEEN 16 februari 2008, 00:00
Na de bevalling op de polikliniek bleek dat de placenta was achtergebleven in het lichaam van de Somalische vrouw. Een mannelijke arts kwam even later de kamer binnen, om de moederkoek eruit te halen. De Somalische schoot samen met haar echtgenoot de gang op; druppels bloed vielen op het linoleum. Wèg wilde het echtpaar – er mocht absoluut geen vreemde man aan haar lichaam komen. Gelukkig liep er net een vrouwelijke arts voorbij, zegt gynaecoloog Jan Lind van het Haagse ziekenhuis MCH Westeinde. Ze was vrij, maar moest nog een administratieve klus doen. ‘Zij was zo aardig om in te springen. En zo gaat het eigenlijk de hele tijd als vrouwelijke patiënten geen mannelijke arts accepteren: we proberen altijd iets te regelen, een oplossing te vinden. Maar wat als die vrouwelijke gynaecoloog daar niet toevallig had rondgelopen? Wat als die Somalische vrouw voor het ziekenhuis in elkaar was gezakt? Dan valt iedereen over je heen.’Jan Lind is jarig vandaag – hij is 53 geworden – maar neemt de tijd om te vertellen, in een spreekkamer op de polikliniek: ‘Het onderwerp gaat me aan het hart.’ Ziekenhuis Westeinde grenst aan de Haagse Schilderswijk, hartje multicultureel Nederland. 70 procent van de vrouwen die hier bevallen, is van buitenlandse afkomst. Op de afdeling gynaecologie (ze hebben het geturfd) zijn al 122 nationaliteiten geholpen. Jan Lind, opgewekt: ‘Dan denk je dat je de Bosatlas kent, maar er zitten toch nog landen tussen waarvan je nog nooit hebt gehoord.’ Ongeveer de helft van zijn patiënten heeft een islamitische achtergrond.
een man hopelijk ook wel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wow goede vergelijking man. Een vrouw mag zelf toch wel kiezen door wie ze behandeld wordt?
Ja vast. Ik vind het een hoop doorgeschoten kul. En lachwekkend dat je je redenering eindigt met de vraag of we de weg naar armoe moeten volgen. Ik ben van mening dat je je kijk op de werkelijkheid een beetje kwijt bent. Probeer het nog eens, maar dan zonder angst en boosheid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het gaat om het principe van "een mannelijke arts weigeren".
Ik heb hierover wel meer "spitwerk" gedaan dan dit IS-bericht.
De werkelijkheid:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja vast. Ik vind het een hoop doorgeschoten kul. En lachwekkend dat je je redenering eindigt met de vraag of we de weg naar armoe moeten volgen. Ik ben van mening dat je je kijk op de werkelijkheid een beetje kwijt bent. Probeer het nog eens, maar dan zonder angst en boosheid.
Feiten zijn toch gewoon dat religieuze regels de grip op de rationaliteit en efficiency verliezen.quote:Aan mijn lijf geen vreemde man
Hoe reageren mannelijke artsen als een vrouwelijke moslimpatiënt zich niet wil laten aanraken door een man? Er is een richtlijn, maar die voorkomt niet dat medici soms moeten schipperen....
[quote]tekst STEFFIE KOUTERS illustratie CLAUDIE DE CLEEN 16 februari 2008, 00:00
Na de bevalling op de polikliniek bleek dat de placenta was achtergebleven in het lichaam van de Somalische vrouw. Een mannelijke arts kwam even later de kamer binnen, om de moederkoek eruit te halen. De Somalische schoot samen met haar echtgenoot de gang op; druppels bloed vielen op het linoleum. Wèg wilde het echtpaar – er mocht absoluut geen vreemde man aan haar lichaam komen. Gelukkig liep er net een vrouwelijke arts voorbij, zegt gynaecoloog Jan Lind van het Haagse ziekenhuis MCH Westeinde. Ze was vrij, maar moest nog een administratieve klus doen. ‘Zij was zo aardig om in te springen. En zo gaat het eigenlijk de hele tijd als vrouwelijke patiënten geen mannelijke arts accepteren: we proberen altijd iets te regelen, een oplossing te vinden. Maar wat als die vrouwelijke gynaecoloog daar niet toevallig had rondgelopen? Wat als die Somalische vrouw voor het ziekenhuis in elkaar was gezakt? Dan valt iedereen over je heen.’Jan Lind is jarig vandaag – hij is 53 geworden – maar neemt de tijd om te vertellen, in een spreekkamer op de polikliniek: ‘Het onderwerp gaat me aan het hart.’ Ziekenhuis Westeinde grenst aan de Haagse Schilderswijk, hartje multicultureel Nederland. 70 procent van de vrouwen die hier bevallen, is van buitenlandse afkomst. Op de afdeling gynaecologie (ze hebben het geturfd) zijn al 122 nationaliteiten geholpen. Jan Lind, opgewekt: ‘Dan denk je dat je de Bosatlas kent, maar er zitten toch nog landen tussen waarvan je nog nooit hebt gehoord.’ Ongeveer de helft van zijn patiënten heeft een islamitische achtergrond.
Leuk maar wat heeft dit allemaal met je OP te maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het verschil is dat die SGP-club gewoon afziet van zorg, terwijl de moslima's natuurlijk wél geholpen wil worden, maar of de Nederlandse staat maar eventjes een vrouwelijke arts wil regelen. Even met loeiende sirenes het land doorcrossen omdat wij natuurlijk wel de verantwoordelijkheid voelen voor deze vrouw. De extra eis: vrouwelijke arts vergt gigantische organisatorische en budgettaire consequenties voor onze zorg.
Leuk maar nogmaals wat heeft dit allemaal met je OP te maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De werkelijkheid:
http://www.volkskrant.nl/(...)vreemde-man~a901173/
[..]
Feiten zijn toch gewoon dat religieuze regels de grip op de rationaliteit en efficiency verliezen.
Politiek correcte lieden willen deze voorbeelden altijd weg-bagatelliseren.
Hierdoor glijden we steeds verder af richting onlogische religieuze regels. We gaan steeds een stapje verder. Noem dat maar "het zicht op de werkelijkheid verliezen".
Om te voorkomen dat ook niet wij Nederlanders naar een IS-staat glijden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk maar nogmaals wat heeft dit allemaal met je OP te maken?
Nogal ver gezocht. Bovendien slaat het als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat ook niet wij Nederlanders naar een IS-staat glijden.
En om een goede tip te geven aan vrouwen die niet door een mannelijke arts willen worden behandeld.
Ga naar jouw paradijs in IS-land. Daar word je op je wenken bediend. Dat is voor ons en voor hén het beste.
Helemaal geen gehuil!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nogal ver gezocht. Bovendien slaat het als een tang op een varken.
Dus nogmaals: wat heeft al dit gehuil met je OP te maken?
Lees mijn voorbeeld uit de Volkskrant(!): Ook bij noodgevallen gaan de moslima's (en hun echtgenoten) op hun strepen staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:05 schreef Meesternadim het volgende:
Ik vind het juist goed dat we nu rekening houden met wat de patiënt wil. Of het nou een man, vrouw, moslim of alien is. Uiteraard is het een andere verhaal als op dat moment onmogelijk aan de wensen van de patiënt kan worden voldaan en het in een noodgeval.
Ben je bang dat het uiteindelijk de zelfde richting gaat als de kalifaat TS? Dat idee krijg ik een beetje als ik je post lees.
Nee want deze moslimas krijgen daar waarschijnlijk helemaal geen zorg en worden verkracht door meerdere mannen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Helemaal geen gehuil!
Ik gun iedereen de zorg die hij/zij graag wil.
Veel moslima's willen geen mannelijke arts.
Welnu: In IS-land wil men een gezondheidszorg opbouwen waar deze moslima's op hun wenken worden bediend.
Dat is dus goed nieuws voor deze vrouwen.
Dat bedoel ik niet negatief.
Ik vind dat je iedere cultuur moet respecteren. En dat doe ik dus!
Als dat waar is, dan is dat juist een reden om de luxe van een "eis voor een mannelijke arts" helemaal te laten varen. Dan mag je blij zijn dat je in NL überhaupt wordt geholpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:09 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Nee want deze moslimas krijgen daar waarschijnlijk helemaal geen zorg en worden verkracht door meerdere mannen.
Het gaat om het principe dat je eisen gaat stellen aan degene die jou uit de ellende helpt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:10 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Je bent goed in onzin uitkramen.,
Jawel, je doet niets anders.quote:
Nee, dat doe je niet. Je hebt namelijk een probleem met moslima's die in Nederland graag een vrouwelijke arts willen.quote:Ik gun iedereen de zorg die hij/zij graag wil.
Definieer veel. 90%? 50%? 10%? 1%?quote:Veel moslima's willen geen mannelijke arts.
Nee, als je je eigen OP eens gelezen had, had je nu geweten dat de gezondheidszorg in IS-land alleen nog maar voor mannelijke strijders is.quote:Welnu: In IS-land wil men een gezondheidszorg opbouwen waar deze moslima's op hun wenken worden bediend.
Hoezo?quote:Dat is dus goed nieuws voor deze vrouwen.
Hoezo niet?quote:Dat bedoel ik niet negatief.
Nope.quote:Ik vind dat je iedere cultuur moet respecteren. En dat doe ik dus!
Leuk, maar voor de zoveelste keer... wat heeft dat met je OP te maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het gaat om het principe dat je eisen gaat stellen aan degene die jou uit de ellende helpt.
En die eisen worden steeds talrijker, naarmate er meer eisen worden ingewilligd.
Heb je ook enig idee waarom ze dat niet willen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik ben het met je erover eens dat ze die eisen niet moeten stellen, maar ik vind het te ver gaan om dan vervolgens te zeggen dat ze dan maar terug naar het kalifaat moeten, of dat we ze een hun lot moeten overlaten. De meerderheid van de moslim's in Nederland komen niet eens uit dat gebied waar de IS heerst, dus je redenatie is sowieso scheef.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:16 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het gaat om het principe dat je eisen gaat stellen aan degene die jou uit de ellende helpt.
En die eisen worden steeds talrijker, naarmate er meer eisen worden ingewilligd.
Om religieuze redenen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee waarom ze dat niet willen?
Nee, dat doe je niet. Mensen kunnen zelf prima bepalen wat ze willen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Helemaal geen gehuil!
Ik gun iedereen de zorg die hij/zij graag wil.
Welnu: In IS-land wil men een gezondheidszorg opbouwen waar deze moslima's op hun wenken worden bediend.
Dat is dus goed nieuws voor deze vrouwen.
Dat bedoel ik niet negatief.
Ik vind dat je iedere cultuur moet respecteren. En dat doe ik dus!
Er staat expliciet in het bericht dat het werk van mannelijke gynaecologen door IS wordt stigelegd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk, maar voor de zoveelste keer... wat heeft dat met je OP te maken?
Dat maken moslima's zelf wel uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Er staat expliciet in het bericht dat het werk van mannelijke gynaecologen door IS wordt stigelegd.
Daaruit concludeer ik dat vrouwelijke gynaecologen nog wel mogen doorgaan met hun werk.
Dus dat is voor moslima's in NL die geen mannelijke arts aan hun lijf willen een ideale plek voor een behandeling.
Natuurlijk kun je zelf bepalen wat je wil.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Mensen kunnen zelf prima bepalen wat ze willen.
Denk jij echt dat vrouwen mogen werken in de IS? Sukkeltje ben je dan zeg! Lees ook:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Er staat expliciet in het bericht dat het werk van mannelijke gynaecologen door IS wordt stigelegd.
Daaruit concludeer ik dat vrouwelijke gynaecologen nog wel mogen doorgaan met hun werk.
Staat gewoon in je eigen OP. Ik snap dat je die niet gelezen hebt want je hebt extreem veel moeite om on-topic te blijven.quote:De maatregelen zijn de zoveelste inbreuk op de vrouwenrechten in het kalifaat, waar verkrachtingen en gedwongen kindhuwelijken aan de orde van de dag zijn en uitsluitend IS-strijders toegang hebben tot medicatie.
Nee, want ze krijgen die behandeling in de IS niet. Nu dat is vastgesteld nog maar een keer de vraag: wat heeft dit gejank allemaal te maken met je OP?quote:Dus dat is voor moslima's in NL die geen mannelijke arts aan hun lijf willen een ideale plek voor een behandeling.
Natuurlijk, maar het lijkt me niet handig dat wij in Nederland voor iedere etnische groep een apart medisch behandelplan moeten samenstellen. Mensen uit Afrika willen wellicht dat een arts/medicijnman is uitgedost met fraaie kleuren en witte strepen op de wang en met een staf zwaait voorzien van de veren van een inheemse vogelsoort.quote:
Omdat IS. En verreweg de meeste moslims daar niet zo'n hoge pet van op hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je zelf bepalen wat je wil.
Ik zeg alleen dat moslima's die geen mannelijke arts willen hun toevlucht zouden kunnen nemen tot de gezondheidszorg in IS-land. Want daar ontslaat men de mannelijke gynaecologen. Er zijn dus alleen maar vrouwelijke gynaecologen over. Dat is dan toch ideaal. Waarom zo negatief?
Dat is ook niet aan de orde. En als daar wel behoefte aan is dan regelt de markt dat zelf wel lijkt me.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het lijkt me niet handig dat wij in Nederland voor iedere etnische groep een apart medisch behandelplan moeten samenstellen.
Nee, en Nederland is dan zo aardig om hen op te vangen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat IS. En verreweg de meeste moslims daar niet zo'n hoge pet van op hebben.
Het is wél een probleem. Zie mijn voorbeeld uit de (linkse!) Volkskrant.quote:
Ja, maar wat heeft dat nou allemaal met je OP te maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nee, en Nederland is dan zo aardig om hen op te vangen.
Maar dan lijkt me het logisch dat we dan de Nederlandse gebruiken in de zorg hanteren.
Zoals: Een arts (man of vrouw) voor een patient (man of vrouw).
Pech. Je hebt twee smaken. Óf je blijft hier in het tolerante Nederland en je hebt godverdomme maar alles te accepteren wat wij zeggen, óf je gaat naar IS en laat je in een of ander hokje voortaan maar opereren door een slecht opgeleide, overwerkte vrouwelijke arts, als je überhaupt nog medische hulp krijgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat IS. En verreweg de meeste moslims daar niet zo'n hoge pet van op hebben.
Als er veel vrouwen behoefte hebben aan andere gebruiken en ziekenhuizen daar op willen inspelen omdat het klanten van hen zijn dan zijn ze daar toch vrij in?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nee, en Nederland is dan zo aardig om hen op te vangen.
Maar dan lijkt me het logisch dat we dan de Nederlandse gebruiken in de zorg hanteren.
Zoals: Een arts (man of vrouw) voor een patient (man of vrouw).
Probleem is alleen dat de IS geen vrouwelijke artsen heeft... hmmmm, ik zie een fout in de denkwijze van TSquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Pech. Je hebt twee smaken. Óf je blijft hier in het tolerante Nederland en je hebt godverdomme maar alles te accepteren wat wij zeggen, óf je gaat naar IS en laat je in een of ander hokje voortaan maar opereren door een slecht opgeleide, overwerkte vrouwelijke arts, als je überhaupt nog medische hulp krijgt.
Er is geen tussenweg, open je ogen.
Helemaal mee eens. Zolang deze keuze maar niet in het basispakket zit. Feit is dus wel dat dit natuurlijk tot extra kosten in de gezondheidszorg leidt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als er veel vrouwen behoefte hebben aan andere gebruiken en ziekenhuizen daar op willen inspelen omdat het klanten van hen zijn dan zijn ze daar toch vrij in?
Hallo, het is vrijdag. Dat doe ik over een uur of 2 wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
Er is geen tussenweg, open je ogen.
Ik zag laatst iemand suggeren dat de PvdA voornemens is om op grote schaal ouderen te gaan vermoorden zodat we meer moslims kunnen binnenhalen en verzorgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zolang deze keuze maar niet in het basispakket zit. Feit is dus wel dat dit natuurlijk tot extra kosten in de gezondheidszorg leidt.
Aangezien veel moslima's hier als vluchteling komen ben ik bang dat zij hun eisen graag terugvinden in het basispakket.
Dus hoe lossen we dit op. Moeten onze bejaarden dan maar een dag langer in hun luier blijven zitten?
Is dat eigenlijk wel zo? Misschien willen ze wel helemaal geen hoofddoek dragen. Misschien willen ze wel gewoon iedereen een hand kunnen geven die ze willen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |