Ze doet t voor je geld!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien ik in Bulgarije woon zal het wel gewoon zo'n Bulgaarse golddiggershoer zijn![]()
![]()
Ik wist hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ze doet t voor je geld!
Maar serieus, mensen moeten eens eerst leren zichzelf te accepteren en van daaruit verder te gaan. Elk weekend bij elke vrouw wanhopige pogingen afvuren heeft 0.0 zin.
Dat kan maar dat is natuurlijk wat minder waarschijnlijk, omdat je niet opniemand afstapt die geen toffe uitstraling heeft als vrouw zijnde, want die hebben het voor het uitzoeken. Daarnaast zijn de mannen ene beetje de jagers, zo is t nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wist het
Anyway, je kan ook gewoon wachten tot een vrouw op jou afstapt natuurlijk
Ik heb zelf nog nooit in m´n leven een vrouw bewust versierd. Maar misschien is dat ook wel een manier van versieren..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan maar dat is natuurlijk wat minder waarschijnlijk, omdat je niet opniemand afstapt die geen toffe uitstraling heeft als vrouw zijnde, want die hebben het voor het uitzoeken. Daarnaast zijn de mannen ene beetje de jagers, zo is t nou eenmaal.
Mijn vriendin heeft dus wel op mij gejaagdal hoefde ze niet heel veel te jagen
TS, doet me denken aan dit stukje van Mavericktraveler.com die de wereld rondreist en vrouwtjes prikt waar die komt:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat de fout hem al een beetje zit dat je het over 'gladde praters' hebt. Verder is het helemaal nergens om extravert te zijn.
Dat hele extravert/introvert is ook weer zo zwart/wit gedacht. Er zijn maar weinig mensen helemaal extravert of helemaal introvert. Het is een schaal en een zoveelste excuus waarom het niet voor iemand weggelegd zou zijn om een vrouw te versieren. Helemaal met alcohol in het spel kan een muurbloempje nog veranderen in een prater.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat de fout hem al een beetje zit dat je het over 'gladde praters' hebt. Verder is het helemaal nergens om extravert te zijn.
En dit, vanaf een jaar of 30 dan. Dat moet je of geluk hebben, of enorm uit je comfortzone gaan stappen om er misschien wat van te maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:07 schreef Dven het volgende:
Laten we het er op houden dat mensen die op die leeftijd nog maagd zijn het gewoon aan zichzelf te danken hebben en misschien gewoon niet geschikt zijn voor het spelletje.
Kan gebeuren.
Ik kan me weinig mensen inbeelden die meer introvert zijn dan dat ik ben. Al kan dat ook zijn omdat die altijd op de zolder zitten (quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hele extravert/introvert is ook weer zo zwart/wit gedacht. Er zijn maar weinig mensen helemaal extravert of helemaal introvert. Het is een schaal en een zoveelste excuus waarom het niet voor iemand weggelegd zou zijn om een vrouw te versieren. Helemaal met alcohol in het spel kan een muurbloempje nog veranderen in een prater.
Absoluut waar, in mijn ervaring. Voel zelden een klik met hele extraverte personen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me weinig mensen inbeelden die meer introvert zijn dan dat ik ben. Al kan dat ook zijn omdat die altijd op de zolder zitten (). Goed, het is in ieder geval geen of in ieder geval een heel matig excuus. Zeker omdat je als introvert figuur meer succes bij introverte meisjes zal hebben dan een extravert figuur.
Daarom. Cliche maar op ieder potje past een deksel. Je moet alleen niet naar een dekseltje van een inktpotje zoeken wanneer je zelf een soeppan bent. Ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Absoluut waar, in mijn ervaring. Voel zelden een klik met hele extraverte personen.
Dat is wat je er zelf van maakt natuurlijk, een perceptiedingetje. Je kan ook blij zijn dat je niet zo een judgemental little bitch bent of er eentje aan de haak hebt geslagen, waar je pas na enige tijd en energie achterkomt dat ze dit soort denkbeelden er op na houdt. Net zoals de vrouwen die nice guys niet waarderen en zich op klootzakken richten, kun jij er ook voor kiezen dat je wel wat beters te doen hebt, niet waar..quote:
Ehh, het gaat een beetje langs me heen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wat je er zelf van maakt natuurlijk, een perceptiedingetje. Je kan ook blij zijn dat je niet zo een judgemental little bitch bent of er eentje aan de haak hebt geslagen, waar je pas na enige tijd en energie achterkomt dat ze dit soort denkbeelden er op na houdt. Net zoals de vrouwen die nice guys niet waarderen en zich op klootzakken richten, kun jij er ook voor kiezen dat je wel wat beters te doen hebt, niet waar..
Dit klopt. Ik ken heel veel introverte koppels. Sterker nog, ik ken zelfs extreem introverte mensen die de hoofd van een vereniging waren, dat is wat ik ook TS kan aanraden: wil je neuken, ga sociaal doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me weinig mensen inbeelden die meer introvert zijn dan dat ik ben. Al kan dat ook zijn omdat die altijd op de zolder zitten (). Goed, het is in ieder geval geen of in ieder geval een heel matig excuus. Zeker omdat je als introvert figuur meer succes bij introverte meisjes zal hebben dan een extravert figuur.
Mja, dat hele nice guy vs klootzak verhaaltje is een verhaaltje wat vaak door de mensen in de categorie nice guy geroepen wordt. Ik ben nl van mening dat die zogenaamde klootzakken geen klootzakken zijn (uitzonderingen daargelaten) maar mannen met zelfvertrouwen die een vrouw t gewoon zeggen als ze geen zin hebben in shit van hun, oftewel, die niet blij zijn dat ze de zelfde lucht in mogen ademen als hun vriendin en hun op een voetstuk plaatsen, en uit angst dat ze gaat rennen alles maar slikken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wat je er zelf van maakt natuurlijk, een perceptiedingetje. Je kan ook blij zijn dat je niet zo een judgemental little bitch bent of er eentje aan de haak hebt geslagen, waar je pas na enige tijd en energie achterkomt dat ze dit soort denkbeelden er op na houdt. Net zoals de vrouwen die nice guys niet waarderen en zich op klootzakken richten, kun jij er ook voor kiezen dat je wel wat beters te doen hebt, niet waar..
Maar jij praat puur over uiterlijke aantrekkelijkheid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:26 schreef Westerling het volgende:
[..]
Gast. Zeg dat mijn eerste keus pakkembeet Shakira is. Gaat dus niet lukken. Moet ik dan mn leven vrijgezel blijven? Omdat ik het anders iemand aandoe tweede keus te zijn?
Of mezelf voor de gek gaan houden en net doen alsof zij niet mn eerste keus is?
Wat ik met aantrekkelijkheid bedoel is: gewildheid. Dat leek me ook vrij duidelijk aangezien je 'eerste keus' degene is die je het liefste als partner zou hebben. Dus als ik dan een 'ranglijst' maak gaat die daarover.
Wat het ook is, je kan een keuze maken dat bepaalde lui simpelweg niet tot je doelgroep behoren en verder gaan op je eigen weg. Als vrouwen zulke oppervlakkige en opportunistische kutwijven zouden zijn en scorende mannen totale klootzakken, waarom zou je daar dan nog iets mee willen? Dat begrijp ik niet. Wel dat het naar is als je nog geen partner hebt gevonden die je waardeert voor wie je bent en je intimiteit mist enzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, dat hele nice guy vs klootzak verhaaltje is een verhaaltje wat vaak door de mensen in de categorie nice guy geroepen wordt. Ik ben nl van mening dat die zogenaamde klootzakken geen klootzakken zijn (uitzonderingen daargelaten) maar mannen met zelfvertrouwen die een vrouw t gewoon zeggen als ze geen zin hebben in shit van hun, oftewel, die niet blij zijn dat ze de zelfde lucht in mogen ademen als hun vriendin en hun op een voetstuk plaatsen, en uit angst dat ze gaat rennen alles maar slikken.
Nee, dat doe ik niet ik zei zelfs letterlijk dat ik het over algehele aantrekkelijkheid had. Later om het nog duidelijker te maken aangeduid met 'gewildheid'.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar jij praat puur over uiterlijke aantrekkelijkheid.
Dus een mooi plaatje. Jij kunt wel op Shakira vallen, maar dat is ook enkel uiterlijk, want je kent haar niet. Misschien zou je helemaal niet op haar vallen als je haar zou kennen.
Dit zijn echt goede tips. Vooral ook die laatste. Maak je leven leuk, zonder constant bezig te zijn met het vinden van een vrouw, voor seks dan wel een relatie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:49 schreef Spanky78 het volgende:
Een paar tips waarvan ik denk dat ze wel kunnen werken.
1. Zorg dat je meisjes/vrouwen ontmoet. Liefst ergens waar zij wat minder op hun hoede zijn... Want eerlijk is eerlijk meestal hebben ze alle schilden omhoog...
2. Wees aardig en heb humor. Wees in haar geïnteresseerd en laat zodra je haar spreekt haar praten over zichzelf. Ze zal vanzelf over jou beginnen...
3. Wees niet al te beschikbaar. Ga niet meteen stalken, laat merken dat je genoeg te doen hebt. Dat is aantrekkelijk. Een wanhopige man is zeer onaantrekkelijk. Dus wees dat niet.
4. Ga doen wat je leuk vindt samen met anderen. Dan kom je ook vrouwen tegen die dat leuk vinden en isner common ground. Wie weet wat daaruit voortvloeit.
De grootste kans dat er iets gebeurt is als jij geenntijd hebt om je wanhopig te voelen en zij niet op haar goede is. Dan kan de vonk ineens overslaan.
Dat kan natuurlijk, maar de meeste mensen die hier reageren vinden zelf al dat ze in een klein(ere) vijver vissen en elke vrouw die hun niet zien staan om welke reden dan ook is wat hun betreft de schuld van die betreffende vrouw en wordt dus ook uit de doelgroep geworpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat het ook is, je kan een keuze maken dat bepaalde lui simpelweg niet tot je doelgroep behoren en verder gaan op je eigen weg. Als vrouwen zulke oppervlakkige en opportunistische kutwijven zouden zijn en scorende mannen totale klootzakken, waarom zou je daar dan nog iets mee willen? Dat begrijp ik niet. Wel dat het naar is als je nog geen partner hebt gevonden die je waardeert voor wie je bent en je intimiteit mist enzo.
Bazenpost.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit zijn echt goede tips. Vooral ook die laatste. Maak je leven leuk, zonder constant bezig te zijn met het vinden van een vrouw, voor seks dan wel een relatie.
Laten we wel wezen, er zijn twee opties: of je loopt nog eens tegen een vrouw aan, hebt seks en misschien een relatie of erna heel veel seks met heel veel vrouwen, of dat gebeurt niet. In het laatste geval kun je je hele leven vergooien en bezig blijven met zoeken en schelden en je zielig voelen of je kunt gewoon je leven leuk maken en zien wat er dan van komt. Als je niet meer zo zielig en boos en wanhopig bent, ben je vast een leukere vent om kennis mee te maken....en dat is toch het eerste wat ze moeten willen.
Daarom juist, want waarom bezig blijven met vrouwen die je niet willen? Waarom zou je dat soort vrouwen willen? Minder potentieel beschikbare vrouwen hoeft geen kut te zeggen over de slagingskans, maar dan je moet je wel gaan richten op die kwalitatieve doelgroep en niet de kansloze kwantiteit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar de meeste mensen die hier reageren vinden zelf al dat ze in een klein(ere) vijver vissen en elke vrouw die hun niet zien staan om welke reden dan ook is wat hun betreft de schuld van die betreffende vrouw en wordt dus ook uit de doelgroep geworpen.
Zonder te willen ontkennen dat er ook wel een kern van waarheid zit in het geklaag, gaat het inderdaad niet alleen om wat de ander wel of niet doet. Het gaat om een dynamiek en klagen over de mensen die je niet of niet voor de juiste reden willen geeft minder ruimte voor wat en/of wie je wel zou willen (zijn)..quote:De vijver wordt daarmee alleen nog maar kleiner, tot je dan op Fok topics gaat openen omdat het allemaal niet lukt en je vooral heel hard probeert om de schuld buiten jezelf te leggen. Die mensen gaan gene relatie krijgen zolang ze niet erkennen dat ze zelf het probleem zijn, en niet de vrouwen.
Waarom uberhaupt bezig zijn met of vrouwen je willen of niet? Waarom niet gewoon bezig zijn met jezelf waarbij het doel niet vrouwen is? Want lets face it, de mannen die hier reageren zijn met hun hele doen en laten bezig met als doel vrouwen regelen, en vrouwen ruiken dat en hebben in dat wanhopige gedoe geen trek. En terecht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daarom juist, want waarom bezig blijven met vrouwen die je niet willen? Waarom zou je dat soort vrouwen willen? Minder potentieel beschikbare vrouwen hoeft geen kut te zeggen over de slagingskans, maar dan je moet je wel gaan richten op die kwalitatieve doelgroep en niet de kansloze kwantiteit.
[..]
Zonder te willen ontkennen dat er ook wel een kern van waarheid zit in het geklaag, gaat het inderdaad niet alleen om wat de ander wel of niet doet. Het gaat om een dynamiek en klagen over de mensen die je niet of niet voor de juiste reden willen geeft minder ruimte voor wat en/of wie je wel zou willen (zijn)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |