Casualshowquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon blijft nog even hangen voor Utopia
Tijd zat nu ie geen mod meer isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik schrik hier een beetje van.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tijd zat nu ie geen mod meer is
Ik hbe dit eerder op de avond al gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Want?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik schrik hier een beetje van.
Hij kon er niet tegen dat users hem de hele tijd "casual" gingen noemen, daar ging zijn gezag.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik schrik hier een beetje van.
Nu jou nog wegpestenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kon er niet tegen dat users hem de hele tijd "casual" gingen noemen, daar ging zijn gezag.
In dat geval was dit een onvermijdelijke beslissing. Hij moest dealen met de situatie die zijn voorgangers achter hebben gelaten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kon er niet tegen dat users hem de hele tijd "casual" gingen noemen, daar ging zijn gezag.
Doe eens aardig over eriksd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In dat geval was dit een onvermijdelijke beslissing. Hij moest dealen met de situatie die zijn voorgangers achter hebben gelaten.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:12 schreef Pharkus het volgende:
Paxcon stopt met het modden van SES. We danken Paxcon voor al zijn tijd en inzet om SES in goede banen te leiden.
Niet geheel kansloos, eens zien wat er fit is bij PSV tegen die tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel. Leuk potje en thuis. Ook bewezen dat we ze kunnen verslaan dus prima.
Eerst maar eens kijken of het bij ons een beetje fit wil wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet geheel kansloos, eens zien wat er fit is bij PSV tegen die tijd
Als het kan is het dit jaar, de halve Eredivisie ligt er al uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of het bij ons een beetje fit wil wordenMaar ag beker is vooral leuk voor de extra potjes, want winnen lukt toch niet. Dus als het thuis is vind ik het altijd wel prima eigenlijk.
Denk dat Feyenoord hem wint. Psv neemt het niet zo serieus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het kan is het dit jaar, de halve Eredivisie ligt er al uit
Philip had anders wel op Schaars na de sterkste opstelling neergezet tegen Genemuidenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord hem wint. Psv neemt het niet zo serieus.
Feyenoord zal wel winnen, AZ ook welquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord hem wint. Psv neemt het niet zo serieus.
Ik denk alleen Excelsior door. Verder eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:22 schreef Pascalus het volgende:
Ik voorspel:
Heracles Almelo - PSV
VV Capelle - VVSB
Feyenoord - Willem II
Roda JC - SC Heerenveen
Achilles '29 - FC Utrecht
HHC - NEC
Excelsior '31 - FC Den Bosch
Kozakken Boys - AZ
#nostradamus
En dan in de kwartfinale tegen Capelle. #amateursindehalvefinalegenotquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk alleen Excelsior door. Verder eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |