Goede post. Ik zie jou altijd graag verschijnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:08 schreef trabant het volgende:
Bij Cuba denken we aan Castro en Che en ouwe auto's.
Maar wie kent Compay Segundo en Ibrahim Ferrrer buiten de context van de Buena Vista Social Club? De debuut-elpee daarvan leek in 1997 niet te vermijden? Die plaat draaiden ze die zomer in elke kroeg, waardoor je een Bohemian Rhapsody-effect kreeg: Zo goed als het ook mocht wezen, te vaak gehoord is ook niet goed.
Soms is er op het Afro-Latino-festival iin Bree (B) een act met goede son of een andere Cubaanse stijl maar die knullen aan de knoppen zetten alles zo gruwelijk hard dat ik er niet meer heen durf.
En dat is jammer. Te hard verknalt de sfeer. Mongols die gasten achter de knoppen. Geen gevoel voor de bal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:08 schreef trabant het volgende:
Soms is er op het Afro-Latino-festival iin Bree (B) een act met goede son of een andere Cubaanse stijl maar die knullen aan de knoppen zetten alles zo gruwelijk hard dat ik er niet meer heen durf.
Goede kick.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
In de vorige eeuw kwam ik deze tegen in een Spaans dorp...
Prachtig om die ouwe gasten te zien ...
Zeker.quote:
Wist niet van het bestaan af tot Barts kick in mijn topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist niet van het bestaan af tot Barts kick in mijn topic
5 CD's heb ik ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel eens naar Cuba geweest?quote:
Nee helaas nog nooit, Oost Suriname was het dichtst in de buurt.quote:
Als je gek bent met de muziek moet je er zeker eens heen. Compay Segundo en al zijn oude maten zijn er niet meer. Maar zijn gedachtegoed nog wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee helaas nog nooit, Oost Suriname was het dichtst in de buurt.
Durf niet te vliegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als je gek bent met de muziek moet je er zeker eens heen. Compay Segundo en al zijn oude maten zijn er niet meer. Maar zijn gedachtegoed nog wel.
quote:
Met de auto ga ik overal heen, op een boot ook, de trein is al lastiger en vliegtuig denk ik niet eens over na.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]Ik geef je gelijk. Ik durf het ook niet. Maar ik doe het wel. Je bent dan w.s. een controlfreak die zijn "lot" niet uit handen durft te geven. Hier precies hetzelfde. Hoewel de statistiek ons ongelijk geeft is het wat mij betreft een kwestie dat je je net blijkt te bevinden in de uitzondering op de statistiek. Het slaat nergens op maar dat komt niet over. Dus altijd klamme handen hier en rituelen om het toestel in de lucht te houden.
Dat is gelukt tot nu toe.
Neuh hoor heb ooit omara portuondo in het concertgebouw gezien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:23 schreef Bart2002 het volgende:
Mmmm.... Ik ben de enige liefhebber hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |