Dat je moet lopenquote:Op woensdag 11 november 2015 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
Morgen ook mijn eerste twee ritjes!
Heemstede - Zwolle en Zwolle - Meerkerk, spannend!
Ik zie veel over Meerkerk voorbij komen, zijn er daar nog dingen waar ik op moet letten?
Repost(?) of is dat een andere pendelbus aan het begin van de pagina?quote:Op donderdag 12 november 2015 14:19 schreef Amoeba het volgende:
Sick, Autoreset heeft een pendelbus tot 1 januari voor Sloterdijk - Maltaweg
Nee dezelfde, maar dat had ik niet gelezen. Sorry!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:38 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Repost(?) of is dat een andere pendelbus aan het begin van de pagina?
Jelly.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:09 schreef yosander het volgende:
Morgen per Mini Cooper (met buitenlands kenteken) van Grunn naar Amsterdam en daarna een A3 van Haarlem naar Almere brengen
Jij hebt ooit een gloednieuwe Tesla mogen rijdenquote:
Daar mag jij helemaal niet in rijdenquote:Op donderdag 12 november 2015 16:09 schreef yosander het volgende:
Morgen per Mini Cooper (met buitenlands kenteken) van Grunn naar Amsterdam en daarna een A3 van Haarlem naar Almere brengen
Mits ontheffing welquote:Op donderdag 12 november 2015 18:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar mag jij helemaal niet in rijden
Ik zal kijken of ik zo'n hendige map voor je achterover kan drukken ;-)quote:Op donderdag 12 november 2015 17:29 schreef underground1009 het volgende:
Lekker bezig Niels, welkom!
Van de week ook met een (relatief) nieuwe AR'er in Nijkerk naar het station gelopen, de nieuwere medewerkers hebben zo'n hendige map met het logoLijkt mij ook wel chill haha
Dit vroeg ik mij ook af, heb hier over gebeld;quote:Op donderdag 12 november 2015 19:00 schreef PizzametKebab het volgende:
Na het invullen van m'n ritbon krijg ik: Je hebt een vervolgrit gehad. Wil je nog een ritbon invullen?
Is het invullen van een ritbon voor m'n tweede rit dus noodzakelijk of is 1 ritbon voor 1 dag genoeg?
Gaat om EW
Tnx alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |