SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb fiiiijn getraind! Fitheid lijkt deze dagen echt een beetje met de willekeur van de dag te gaan, en vandaag was het goed! 400tjes en 1000tjes gedaan, waarvan de laatste drie 400tjes op spikes. Het gekke is dat ik op mijn normale schoenen wel last had van mijn bil/lies en op de spikes 0,0. De trainer zag ook duidelijk dat ik daar beter op liep. Helaas moet ik er nog steeds rustig op opbouwen..
400tjes gingen tussen de 1.29 en 1.36 en 1000tjes allebei rond de 4.21. Voelt nog wel wat omwennig om weer relatief wat meer snelheid te trainen
Ik ben trouwens op zoek naar een broek voor over mijn tight, voor naar wedstrijden en trainingen en zo. Een soort trainingsbroek van hele lichte stof maar wel warm, liefst met een rits aan de zijkant of wijde pijpen zodat hij over je schoenen aan en uit kan. Heeft iemand een gouden tip?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En nog in 2:05 ook. Het leven is wat dat betreft niet zo vanzelfsprekend, maar het leeft tegelijkertijd wel ontspannender als we dat niet al te vaak beseffen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:58 schreef GotC het volgende:
Ik ook. Half jaar geleden een HM lopen en nu..
![]()
@cee, balen van die klachten. Als het in je (aanvullende) verzekering zit, zou ik meteen afspraak maken met een fysio, misschien is er een trucje tegen de klachten (was bij mij gelukkig wel zo).![]()
12 uur werken, 10x400M bij de AV, Ik ben gesloopt. Ik mocht ze vandaag op 1.25 lopen. Als ik dat nou gewoon een hele marathon doe, zit ik ruim onder de 3 uur.![]()
Ik had mijn armsleeves en handschoenen wel thuis mogen laten. Het was vandaag 20 graden en ook de komende dagen blijft het zacht met 17 graden en regelmatig zon op zondag.![]()
Morgen loop ik niet. En zaterdag ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:09 schreef steffelonio het volgende:
@Murmeli, de maand is nog niet voorbij he?Maar mooi maandtotaal!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb zoiets: http://all4running.nl/har(...)dames-13282-060.html Maar dan moeten de ritsen aan de zijkant wel groot genoeg zijn voor je schoenen (ik heb een relatief kleine maat hardloopschoenen, dus past het meestal wel). Een paar hardloopgenootjes hebben een broek met ritsen langs de hele zijkant, maar ik weet niet waar je die kunt vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb fiiiijn getraind! Fitheid lijkt deze dagen echt een beetje met de willekeur van de dag te gaan, en vandaag was het goed! 400tjes en 1000tjes gedaan, waarvan de laatste drie 400tjes op spikes. Het gekke is dat ik op mijn normale schoenen wel last had van mijn bil/lies en op de spikes 0,0. De trainer zag ook duidelijk dat ik daar beter op liep. Helaas moet ik er nog steeds rustig op opbouwen..
400tjes gingen tussen de 1.29 en 1.36 en 1000tjes allebei rond de 4.21. Voelt nog wel wat omwennig om weer relatief wat meer snelheid te trainen
Ik ben trouwens op zoek naar een broek voor over mijn tight, voor naar wedstrijden en trainingen en zo. Een soort trainingsbroek van hele lichte stof maar wel warm, liefst met een rits aan de zijkant of wijde pijpen zodat hij over je schoenen aan en uit kan. Heeft iemand een gouden tip?
Ik ben een weekje ziek geweest, en bij gebrek aan eetlust aan de groene smoothies begonnen om toch iets meer dan kippensoep naar binnen te krijgen. Nu nog steeds elke ochtend aan de spinazie-banaan-sinaasappel-amandelmelk-smoothie, en naast dat ik me nu enorm hipster voel, bevalt het eigenlijk wel prima. Makkelijke manier om wat gezonds naar binnen te slurpen (als het aan mij zou liggen zat er bijna nooit groente door m'n avondeten). En ik ben toch maar aan de buikspieroefeningen, braaf, bijna elke ochtend op m'n matje. Als je met lopen duidelijk merkt dat je buikspieren meh zijn, gaat er toch iets mis
![]()
![]()
Nee mijn wedstrijdschoenen waar ik gisteren op liep hebben ook geen demping of dikke zolen of iets. Het ligt eraan dat ik meer grip heb met de spikes en dus minder met mijn enkels draai of zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Regenbroek?Zou het misschien aan het drop verschil kunnen liggen?
En een regenbroek heb ik wel maar ik hoef niet 3kg zweet lichter aan te komen bij een training
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah, die ziet er al best fijn uit! Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 06:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb zoiets: http://all4running.nl/har(...)dames-13282-060.html Maar dan moeten de ritsen aan de zijkant wel groot genoeg zijn voor je schoenen (ik heb een relatief kleine maat hardloopschoenen, dus past het meestal wel). Een paar hardloopgenootjes hebben een broek met ritsen langs de hele zijkant, maar ik weet niet waar je die kunt vinden.
Ik ben een weekje ziek geweest, en bij gebrek aan eetlust aan de groene smoothies begonnen om toch iets meer dan kippensoep naar binnen te krijgen. Nu nog steeds elke ochtend aan de spinazie-banaan-sinaasappel-amandelmelk-smoothie, en naast dat ik me nu enorm hipster voel, bevalt het eigenlijk wel prima. Makkelijke manier om wat gezonds naar binnen te slurpen (als het aan mij zou liggen zat er bijna nooit groente door m'n avondeten). En ik ben toch maar aan de buikspieroefeningen, braaf, bijna elke ochtend op m'n matje. Als je met lopen duidelijk merkt dat je buikspieren meh zijn, gaat er toch iets mis
Goed bezig met de groene smoothies! Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
TT![]()
Dank je GotC, elke dag lees ik de email van haar zus nog een keer en denk ik even aan haar!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het is het minste wat we kunnen doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
TT![]()
Dank je GotC, elke dag denk ik wel even aan haar!
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?![]()
![]()
Je proeft niks van de spinaziequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is het minste wat we kunnen doen
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?een smoothie met wortel, peer en gember was wat minder geslaagd. En niet groen.
![]()
Bloemkool met banaan. Apart. Het klinkt een beetje als haring met slagroom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had vanochtend bloemkool-banaanpap als ontbijt naar aanleiding van het feit dat instagram-hipsters zeiden dat het zo lekker was, maar die zijn toch echt beter in zichzelf voor de gek houden dan ik denk ik.![]()
Vroeger aten ze 's ochtends boterhammen met pindakaas.
Vroeger liepen ze harder dan nu.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pff, hoesten, snotteren, zoon die ook hoest en daardoor gezellig elke nacht even komt buurten, zenuwen van zwangere vriendin die op springen staat.
Maar verder wel zin in de LVML hoor![]()
![]()
![]()
![]()
99% Van alle hypes is dan ook een uitgedacht marketingconcept. We trappen er bijna allemaal in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Vroeger aten ze 's ochtends boterhammen met pindakaas.
Vroeger liepen ze harder dan nu.![]()
Bloemkool heeft niet echt een sterke smaak, dus als je dat pureert met banaan heb je gewoon een aangedikt bananenprutje. Echt vies was het ook niet hoor, maar ik houd het toch liever bij mijn kwarkje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bloemkool met banaan. Apart. Het klinkt een beetje als haring met slagroom.
Ach, anders had ik de bloemkool die over was misschien weggegooid dus
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is het minste wat we kunnen doen
Groene smoothies, bah! Btw, iemand interesse in een zgan juicer van Philips?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: