doe dan ook niet zo kansloos over Dirkie.quote:
Als iemand kansloos doet is het Dirk. Wat een neppe man is dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo kansloos over Dirkie.
Dirk faket niks, met Dirkie hadden we het EK wel gehaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als iemand kansloos doet is het Dirk. Wat een neppe man is dat.
Zo kunnen we nog wel uren doorgaan met bepalen wie er wel of niet een mening over iets mag hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo kansloos over Dirkie.
Ze hebben gewonnen dus het heeft geholpen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel uren doorgaan met bepalen wie er wel of niet een mening over iets mag hebben.
Ik vind het slechts treurig dat je onder het mom van SLIMMIGHEDEN, INZET & MENTALITEIT je a): volledig laat gaan tegenover gastjes van 19/20/21 en je b): om iedere beslissing de scheidsrechter en of grensrechters uit te kafferen.
Nou, ik zal nooit mer een mening hebben hoor!11!!!!
Haha, hou alsjeblieft op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen dus het heeft geholpen.
Grensrechter zijn is de meest ondankbare taak, denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond dat schreeuwen tegen die arme grensrechter wel een beetje treurig van Dirk.
ed de goeyquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.onderdelat.nl/(...)ieve-keepersliedjes/
geen dank
Leuke speler is dat.quote:
Scoorde hij tegen PSV?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb je vast alleen onthouden van zijn 1-1 tegen PSV in 2011/12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |