SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goede TTNu al zin in
Vooraf had ik getekend voor gisteren verliezen en volgende week winnen denk ik maar heb toch wel een vervelend gevoel over gisteren![]()
okequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Nu alweer zin in de volgende wedstrijd. Broertjes de Boer en Veltman weer lekker mad.
Genieten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Nu alweer zin in de volgende wedstrijd. Broertjes de Boer en Veltman weer lekker mad.
Genieten'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Net zo mad als Kazimquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Genieten![]()
Klopt!quote:
Ik heb nu alweer zin in de wedstrijd. Eindelijk weer echte toekomstig topspelers zoals Cillessen -> bijna doelman van Man U, Bazoer -> nieuwe Toure/Pogba, Tete de nieuwe Reiziger, Veltman nieuwe Nesta, Dijks nu al de beste LB in de Eredivisie, Klaassen is hopelijk dan weer fit want ik heb al in tijden geen nieuwe Bergkamp meer gezien, Milik kopie van Lewandowski, El Ghazi Golden boy.![]()
Je vergeet Riedewald, Dijks, Gudelj,Fischerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt!
Ik heb nu alweer zin in de wedstrijd. Eindelijk weer echte toekomstig topspelers zoals Cillessen -> bijna doelman van Man U, Bazoer -> nieuwe Toure/Pogba, Tete de nieuwe Reiziger, Veltman nieuwe Nesta, Dijks nu al de beste LB in de Eredivisie, Klaassen is hopelijk dan weer fit want ik heb al in tijden geen nieuwe Bergkamp meer gezien, Milik kopie van Lewandowski, El Ghazi Golden boy.![]()
Dijks heb ik genoemd!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet Riedewald, Dijks, Gudelj,Fischer![]()
Inclusief wissel en jeugdspelers, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh Sorry. Doe even de hele selectie vinden we leuk
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Volgens mij zit het internetslot er weer op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Inclusief wissel en jeugdspelers, weten we dat ook weer![]()
Hij is een nieuwe club aan het zoeken voor Boilesen inlcusief nieuwe woonruimte.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef PeeJie_ het volgende:
Waar is Jordiii trouwens, heb ik iets gemist?Oh.![]()
Dat denk ik niet. Jij post toch nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij zit het internetslot er weer op.Oh.![]()
Moest lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Jij post toch nog.![]()
haha die sunrise toch. Nu zien we hem in ieder topic en na twee nederlagen op een rij zien we hem nergens meer.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ach ik vind het wel leuk voor die jongen dat hij een grapje heeft gevonden waar hij dan zelf lekker stuk om gaat. Het boeit toch ook niet of wij het dan leuk vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:39 schreef Seam het volgende:
haha die sunrise toch. Nu zien we hem in ieder topic en na twee nederlagen op een rij zien we hem nergens meer.
Oh.![]()
Zou hij echt denken dat we boos zijn als hij zoiets post?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk voor die jongen dat hij een grapje heeft gevonden waar hij dan zelf lekker stuk om gaat. Het boeit toch ook niet of wij het dan leuk vinden![]()
Zo dom zal hij toch niet zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou hij echt denken dat we boos zijn als hij zoiets post?
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.Oh.![]()
Dat is net zoiets als de sympathiekere helft van het duo Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dom zal hij toch niet zijn?
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
kijken jullie ook zo uit naar de loting?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik denk niet dat Ajax overwintert in de EL eerlijk gezegd, dus nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijken jullie ook zo uit naar de loting?Oh.![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dom zal hij toch niet zijn?
Toch?
Ik vond Sunri5e nog altijd wel het slimmere broertje van de tweeling Sunri5e en PizzaGeit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: