hmm dat dacht ik al. dan ga ik hem waarschijnlijk niet doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag. Duurde láng.
Van 12 artikelen (snickers, mars, bounty, maltesers ed.) de kortste houdbaarheidsdatum met productiecode noteren en daarna de langste houdbaarheidsdatum met productiecode noteren. Vervolgens een foto maken van het schap waar je de meeste artikelen kon vinden en daarna nog 5 foto's van 5 verpakkingen om datum+productiecode te controleren.
Ik vond wel 5 snickers met 4 oktober 2015 als houdbaarheidsdatum.
Overigens had ik ook mijn dochter bij me die van alles uit het schap trok, dus waarschijnlijk kan het wel sneller
Was bij mijn ouders waar hij ook nog open stond maar gisteren kwam ik er niet aan toe en in een dorp zijn ze op zondag niet openquote:Op zondag 1 november 2015 16:10 schreef Albert86 het volgende:
Vanmiddag weer een xl-s medical check gedaan bij de Etos. Weer 3 euro erbij. Was toch in de stad en zag dat de etos waar ik net voorbij liep er nog in stond. Dus nog ff meegepakt.
die skylander enzo die lukten nog wel, stonden allemaal op de games afdeling, zijn pakketten voor de xbox playstation en wii enzo...quote:Op zondag 1 november 2015 17:40 schreef loezzzje het volgende:
ik vond de game opdracht ook vervelend. alle games fotograferen was nog wel ok. maar daarna moest je ook skylanders & lego etc. op de foto zetten. ik heb daar zero verstand van dus snel geannuleerdwel jammer dat ik al 15 min bezig was met die opdracht
say yes to no is op zich best makkelijk. Je moet alleen maar 2 foto's maken van anderen met die toastjes.quote:Op zondag 1 november 2015 18:58 schreef Vincento17 het volgende:
Die Say yes to no staat nu op 8 euro + aankoopvergoeding. Misschien dat ik hem toch wel ga doen...
die had ik dan weer heel snel gevonden maar bij die skylanders heb ik het snel opgegeven. ook omdat ik de dansen & speelgoed opdracht daar al had gedaan dus ik stond al een kwartier in die winkel.quote:Op zondag 1 november 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alleen ze hadden geen speciaal display waar te reserveren spellen waren en er was wel een lijst met posters aan de muur dus ik gaf aan dat die spellen wel te bestellen waren, daarom is het afgekeurd... onzin.
Er was gewoon geen wand met alle te bestellen spellen enzo... Alleen posters maar als ik die op de foto had gezet hadden ze dat vast ook afgekeurd. Maar omdat ik dus wel zette dat het te bestellen was werd hij afgekeurd. Dat er wel een wand had moeten zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 23:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
die had ik dan weer heel snel gevonden maar bij die skylanders heb ik het snel opgegeven. ook omdat ik de dansen & speelgoed opdracht daar al had gedaan dus ik stond al een kwartier in die winkel.
Maakt niks uit dacht ik. Staat ook in de opdracht. Mag alleen geen luik voor het raam zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 09:32 schreef KennisIsMacht het volgende:
Heb net de etalage optiecien check gedaan. Wat een werk voor 2,50. Wilde er nog een doen maar toch maar geannuleerd. Als deze goed wordt gekeurd ga ik die misschien nog doen. De winkel was wel nog gesloten, weet niet of dat uit maakt.
Oke top, nu maar hopen danquote:Op maandag 2 november 2015 09:41 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Maakt niks uit dacht ik. Staat ook in de opdracht. Mag alleen geen luik voor het raam zijn.
Welke opdrachten?quote:Op maandag 2 november 2015 09:50 schreef loezzzje het volgende:
Hier staan er 4 opticien opdrachten open in hetzelfde winkelcentrum maar ben een beetje huiverig om hem te doen vanwege het vele werk.
Ik vind die opdracht niet zo fijn eugenlijk. Ik wacht eerst goedkeuring af van die ik net heb gedaan voordat ik er meer doequote:Op maandag 2 november 2015 10:14 schreef loezzzje het volgende:
Eerst was het alleen pearle volgens mij. Nu staan er ook andere opticien tussen.
beloofd niet veel goeds, heb net ook een creatieve opdracht gedaan en die is al nagekeken haha. Laat zo wel wetenquote:
Goedgekeurd! Je moet wel heel goed lezen wat in welke categorie hoort, en zoveel mogelijk dingen apart benoemen denk ik. Niet heel makkelijke opdracht maar weer eens iets anders laten we maar zeggen hahaquote:
hmm niet echt iets voor de maandagochtend dusquote:Op maandag 2 november 2015 11:09 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Goedgekeurd! Je moet wel heel goed lezen wat in welke categorie hoort, en zoveel mogelijk dingen apart benoemen denk ik. Niet heel makkelijke opdracht maar weer eens iets anders laten we maar zeggen haha
heb je bitterballen in je tostiapparaat gedrukt?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was slechts 1 raam van de twee, sta je dan brillen te tellen.
Geloof me dat daarna elke etalage een eitje is.![]()
Wel lekker om de hele winkel op de foto te zettenquote:Op maandag 2 november 2015 14:38 schreef KennisIsMacht het volgende:
Planten check: Foto van het hele aanbod binnenplanten. Bij intratuin is dit toch niet te doen haha?
weet je zeker dat je de juiste had? Zoals op de voorbeeldfoto?quote:Op maandag 2 november 2015 17:34 schreef eenjongen... het volgende:
Ik kan ss geen bericht sturen via de app, dat knopje werkt niet. Raar, er is namelijk een opdracht is afgekeurd omdat ik de display er niet op had staan maar wel aangegeven had dat die er wel was. Terwijl ik hem 2x op de foto heb gezet...
knop leidt bij mij naar mail. Vandaar dat ik de afkeuring van mijn gamesopdracht maar zo gelaten heb,quote:Op maandag 2 november 2015 17:34 schreef eenjongen... het volgende:
Ik kan ss geen bericht sturen via de app, dat knopje werkt niet. Raar, er is namelijk een opdracht is afgekeurd omdat ik de display er niet op had staan maar wel aangegeven had dat die er wel was. Terwijl ik hem 2x op de foto heb gezet...
100% zeker, net de opdracht nog een keer gelezen. Had deze opdracht namelijk ook al vorige week ofzo bij een andere winkel gedaan, dus wist precies wat ik moest doen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:52 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
weet je zeker dat je de juiste had? Zoals op de voorbeeldfoto?
Je kan het alsnog altijd proberen. Mail is support@smartspotter.nl, zet je e-mailadres bij het onderwerp.
Ik zag hem ja. Wel vreemd dat je een selfie moet maken... Dus op basis van hoe je eruit ziet mag je wel of niet meedoen met een check. Discriminatie?quote:Op maandag 2 november 2015 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Hmm binnenkort opdracht voor grote modeketen (H&M?). Heb mij opgegeven. Ben benieuwd.
Waarom discriminatie? Wat denk je dat er gebeurd bij een sollicitatiegesprek. Daarnaast, niet elke vorm van selectie is discriminatie. Anders kan iemand vanuit het VMBO wel solliciteren op een universitaire functie en als hij wordt afgewezen het op discriminatie gooien.quote:Op maandag 2 november 2015 20:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zag hem ja. Wel vreemd dat je een selfie moet maken... Dus op basis van hoe je eruit ziet mag je wel of niet meedoen met een check. Discriminatie?
Bij Roamler?quote:Op maandag 2 november 2015 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Hmm binnenkort opdracht voor grote modeketen (H&M?). Heb mij opgegeven. Ben benieuwd.
Kan zijn dat ze al genoeg inzendingen hebben. Mijne is geaccepteerd.quote:Op maandag 2 november 2015 20:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bij Roamler?
Ik zie 'm namelijk niet staan.
Hij verdwijnt als je jezelf op hebt gegeven.quote:Op maandag 2 november 2015 20:56 schreef eenjongen... het volgende:
Bij mij staat die ook niet, had mij er ook voor opgegeven.
Maar sinds wanneer staat die er dan? Als het de gene is die ik denk dat het is heb ik me er al 2 maanden geleden voor opgegeven.quote:Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij verdwijnt als je jezelf op hebt gegeven.
Nee hij staat/stond er sinds vanavond op.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer staat die er dan? Als het de gene is die ik denk dat het is heb ik me er al 2 maanden geleden voor opgegeven.
oohw vreemdquote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee hij staat/stond er sinds vanavond op.
Nee, het is diezelfde opdracht van een tijdje geleden. Als je 'm toen al invulde dan zie je 'm nu niet opnieuw. :-)quote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee hij staat/stond er sinds vanavond op.
Ze zullen wel een soort van voorselectie hebben gemaakt en hem niet heel lang open laten staan anders moeten ze teveel inzendingen beoordelen denk ik.quote:
Oh? En wat was toen uiteindelijk de opdracht?quote:Op maandag 2 november 2015 21:33 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Nee, het is diezelfde opdracht van een tijdje geleden. Als je 'm toen al invulde dan zie je 'm nu niet opnieuw. :-)
Aah ja daar dacht ik al aanquote:Op maandag 2 november 2015 21:33 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Nee, het is diezelfde opdracht van een tijdje geleden. Als je 'm toen al invulde dan zie je 'm nu niet opnieuw. :-)
Niks van gehad volgens mijquote:Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Oh? En wat was toen uiteindelijk de opdracht?
haha wauwquote:Op maandag 2 november 2015 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt die keten alleen dameskleding. Dus lijkt me heel goed mogelijk.
Welke keten?quote:Op maandag 2 november 2015 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt die keten alleen dameskleding. Dus lijkt me heel goed mogelijk.
Daarom ook mijn vraagquote:Op maandag 2 november 2015 22:49 schreef Fopje het volgende:
Er staat toch helemaal niks bij over welke keten het gaat?
Heb hem ook net gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:46 schreef hahadoei het volgende:
Net even de kantine check gedaan, geld verdienen op school hehe
Oliebollencheck?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:08 schreef hahadoei het volgende:
En die oliebollen checkMoest net even nieuwe snaren kopen en tegenover de winkel stond een kraam dus meteen even gedaan.
Ah die heb je al een tijd geleden geaccepteerd ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:12 schreef hahadoei het volgende:
[..]
Ja. Opdracht heet www.oliebollenkaart.nl
staat er nu inquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah die heb je al een tijd geleden geaccepteerd ofzo?
Ik heb hem niet hoorquote:
Als ik hem op 50km zet, zie ik hem nog niet hahaquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef hahadoei het volgende:
[..]
Misschien alleen in bepaalde steden?
Of vanaf een bepaalde level misschien?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef hahadoei het volgende:
[..]
Misschien alleen in bepaalde steden?
Dan staat hij er normaal ook gewoon, vreemd!quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of vanaf een bepaalde level misschien?
Ik heb denk ik het antwoord! Net heb ik mijn Roamler app geupdated (had toevallig gisteren op Facebook gelezen dat ze vanochtend voor 8 uur werkzaamheden aan de app hadden), en nu zie ik de oliebollen check wel opeens!quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of vanaf een bepaalde level misschien?
Alleen nu de vraag, hoe vind je zo'n kraampje. Gewoon toeval denk ik haha.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:14 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Jaa je hebt gelijk ik moest ook de app updaten en nu zie ik hem ook.
Ik weet ze hier in de buurt alle 40 wel te staanquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:22 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Alleen nu de vraag, hoe vind je zo'n kraampje. Gewoon toeval denk ik haha.
40 kramen? Op wat voor plekken staan ze dan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet ze hier in de buurt alle 40 wel te staan
Ik zit nu alleen al boven mn tax qua hoeveelheid ballen die ik normaal in een jaar eet
hier veel bij de AH/Plus en in het centrum van de stad weet ik 1 bij een brug, 2 bij een plein,quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:25 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
40 kramen? Op wat voor plekken staan ze dan bijvoorbeeld?
Ik zou er eerlijk gezegd geen één zo weten te noemen
Misschien nu ik van de check weet, ik ook opeens kraampjes zie staan!quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:25 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zag ze hier gister wel op veel plekken staan, en nog niet gedaan volgens de kaart dus misschien vandaag of morgen een gratis oliebol halen.
Vaak in de buurt van wat winkels/klein winkelcentrum of op een pleintje.
Top! Misschien valt het me nu wel meer op. Maar het moeten dus permanente zijn, maar geen gebouw toch? Dus gewoon rijdende kraampjes die maandenlang op 1 locatie staan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier veel bij de AH/Plus en in het centrum van de stad weet ik 1 bij een brug, 2 bij een plein,
gewoon zo'n kraam op wielen idd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Top! Misschien valt het me nu wel meer op. Maar het moeten dus permanente zijn, maar geen gebouw toch? Dus gewoon rijdende kraampjes die maandenlang op 1 locatie staan?
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef KennisIsMacht het volgende:
Maar het moeten dus permanente zijn, maar geen gebouw toch? Dus gewoon rijdende kraampjes die maandenlang op 1 locatie staan?
Dat is ook idd de reden dat ik ze weet te vinden, omdat ik ze zo veel mogelijk uit de weg gaquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:33 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ze vallen me altijd op want ik hou wel van oliebollen en bij elke die ik zie wil ik wat kopen maar ik hou me meestal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |