abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 29 oktober 2015 @ 12:21:32 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157180654


Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 29-10-2015 13:23:45 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157180715
Even blijven rondhangen en nu kan ik hem wel doen *O*
pi_157181047
Die koeler opdracht van de jumbo O+ heb er net 4 gedaan. Als ze worden goedgekeurd toch zo'n 20 euro verdiend in een uurtje.
pi_157181114
quote:
dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend.
quote:
Je maakt een foto van het schap en beantwoordt de vragen die je op je scherm krijgt
quote:
Hoe wordt ik een Roamler?
quote:
diegene die de invite heeft verstuurtd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt
Nizno zou je deze fouten in de OP kunnen veranderen? Dank u! ^O^
  roze donderdag 29 oktober 2015 @ 12:58:26 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157181235
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:43 schreef loezzzje het volgende:
Die koeler opdracht van de jumbo O+ heb er net 4 gedaan. Als ze worden goedgekeurd toch zo'n 20 euro verdiend in een uurtje.
Ik ga hem ook doen :o
Your beauty never ever scared me.
pi_157181291
quote:
2s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ga hem ook doen :o
bij sommige supermarkten is ie wel 5 euro waard en hoe meer actiekoelingen je kunt vinden, hoe meer je verdient :o tis dat ik zo moet werken, anders had ik nog een rondje gedaan.
  One tough cookie donderdag 29 oktober 2015 @ 13:20:48 #7
169210 liesje1979
pi_157181593
Had per ongeluk een foutje gemaakt bij de toastjes, ik vind dat scrollwieltje vervelend maar toch goed gekeurd gelukkig! O+
Iemand een idee hoe lang het nu duurt voor ik deel 2 krijg bij mijn opdrachten?
pi_157181638
Net voor het eerst aangesproken bij een opdracht voor Smartspotter. Was volgens mij de eigenaresse van de winkel, dus die let daar dan wel wat meer op. Vooral dat het zonder hun toestemming gebeurde vond ze erg volgens mij, dus even doorverwezen naar Smartspotter zelf voor meer informatie en de opdracht afgemaakt.
  One tough cookie donderdag 29 oktober 2015 @ 13:24:20 #9
169210 liesje1979
pi_157181641
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:48 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nizno zou je deze fouten in de OP kunnen veranderen? Dank u! ^O^
Ik ben Nizno niet maar heb het even aangepast.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:43:27 #10
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157181979
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
Had per ongeluk een foutje gemaakt bij de toastjes, ik vind dat scrollwieltje vervelend maar toch goed gekeurd gelukkig! O+
Iemand een idee hoe lang het nu duurt voor ik deel 2 krijg bij mijn opdrachten?
Toen ik hem de eerste keer deed kwam deel 2 er te staan zodra ze deel 1 hadden goedgekeurd. Daarna staat deel 2 gewoon de hele tijd open zodat je de opdracht nog een kan doen bij een andere supermarkt.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:51:56 #11
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157182129
Iemand nog een invite voor Roamler over? Heb zelf mijn laatste weggegeven aan iemand hier op het forum maar nu heb ik mijn neefje ook aangestoken met het virus. Hij zou graag een invite willen hebben.

:)
pi_157185440
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:51 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand nog een invite voor Roamler over? Heb zelf mijn laatste weggegeven aan iemand hier op het forum maar nu heb ik mijn neefje ook aangestoken met het virus. Hij zou graag een invite willen hebben.

:)
Ik heb er nog wel een.
pi_157185537
Is dit een grap. Net bij smartspotter bij elmex en sanex check het hele schap sanex vergeten op de foto te zetten (2x elmex gedaan, was niet op aan het letten).

"Gefeliciteerd! Je hebt de opdracht helemaal goed uitgevoerd".

:')

Is dit altijd zo bij smartspotter?

Edit: Hoe werkt uitbetalen bij smartspotter?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_157185749
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:25 schreef KennisIsMacht het volgende:
Is dit een grap. Net bij smartspotter bij elmex en sanex check het hele schap sanex vergeten op de foto te zetten (2x elmex gedaan, was niet op aan het letten).

"Gefeliciteerd! Je hebt de opdracht helemaal goed uitgevoerd".

:')

Is dit altijd zo bij smartspotter?

Edit: Hoe werkt uitbetalen bij smartspotter?
Ik heb een keer bij Roamler een heel veel grotere fout gemaakt die werd goedgekeurd :P
Uitbetaling kan je laten doen door dat op de site in te stellen. Vanaf dat moment wordt elke donderdag bij een bedrag boven de 20 euro automatisch uitbetaald. Dit kun je ook gewoon uitzetten.
pi_157186017
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:40 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik heb een keer bij Roamler een heel veel grotere fout gemaakt die werd goedgekeurd :P
Uitbetaling kan je laten doen door dat op de site in te stellen. Vanaf dat moment wordt elke donderdag bij een bedrag boven de 20 euro automatisch uitbetaald. Dit kun je ook gewoon uitzetten.
Top, tanks!
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  One tough cookie donderdag 29 oktober 2015 @ 18:46:55 #16
169210 liesje1979
pi_157187143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:40 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik heb een keer bij Roamler een heel veel grotere fout gemaakt die werd goedgekeurd :P
Uitbetaling kan je laten doen door dat op de site in te stellen. Vanaf dat moment wordt elke donderdag bij een bedrag boven de 20 euro automatisch uitbetaald. Dit kun je ook gewoon uitzetten.
Nu ben ik wel benieuwd. :@
pi_157187518
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd. :@
Ik had 2 babymelkchecks geaccepteerd. 1 bij de ah en 1 bij de kruidvat, die dicht bij elkaar zitten
Toen deed ik per ongeluk de kruidvat bij de ah. Daar kwam ik achter toen ik weer naar buiten liep en heb toen de ah ook nog bij de ah gedaan. Allebei goedgekeurd :+
  One tough cookie donderdag 29 oktober 2015 @ 19:02:35 #18
169210 liesje1979
pi_157187631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:58 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik had 2 babymelkchecks geaccepteerd. 1 bij de ah en 1 bij de kruidvat, die dicht bij elkaar zitten
Toen deed ik per ongeluk de kruidvat bij de ah. Daar kwam ik achter toen ik weer naar buiten liep en heb toen de ah ook nog bij de ah gedaan. Allebei goedgekeurd :+
Lol! _O-
pi_157188973
Pfft 3 van de 4 koeler opdrachten bij SS afgekeurd want ik had de foto's niet van boven gemaakt. De koelingen zijn transparant dus je kunt van voren zo zien wat er in ligt :') Volgens mij was deze ongesteld want ik vind het echt grote onzin.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 29 oktober 2015 @ 20:02:19 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_157189043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:59 schreef loezzzje het volgende:
Pfft 3 van de 4 koeler opdrachten bij SS afgekeurd want ik had de foto's niet van boven gemaakt. De koelingen zijn transparant dus je kunt van voren zo zien wat er in ligt :') Volgens mij was deze ongesteld want ik vind het echt grote onzin.
kun je bij berichten niet een nieuw bericht maken met die opmerking? Of krijg je bij SS nie zo'n goede feedback mogelijkheid als bij Roamler?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157189147
quote:
99s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:02 schreef Nizno het volgende:

[..]

kun je bij berichten niet een nieuw bericht maken met die opmerking? Of krijg je bij SS nie zo'n goede feedback mogelijkheid als bij Roamler?
Je kunt ze idd een berichtje sturen en dan krijg je een mail terug met een antwoord. Ik doe het toch wat minder makkelijk als bij roamler want ik vind het nogal omslachtig. Er staat idd in de opdracht dat het van boven moet maar omdat ze transparant waren had ik zoiets van oh zo is het ook goed. Niet dus :{ En die ene die goedgekeurd is die is ook niet van boven gemaakt.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:05:15 #22
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157191093
Er komen morgen aardig wat opdrachten aan.
pi_157191788
5 euro babymelk bij netto :D morgen proberen een paar te pakken.
pi_157193573
Ik had hetzelfde bij jumbo. Vanmiddag wel van boven de foto's gemaakt maar ik moet daarvoor mijn telefoon dus best hoog houden. Voelt zo stom als het heel rustig is.
pi_157194884
Ik heb via marktplaats ook een roamler invite gekregen en al vijf euro verdiend :7 . Ik heb ook net een smartspotter invite gekregen. Heerlijke appies O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')