Nou, zo goed dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis verschillende kazen hoor. Blauwaderkaas bijvoorbeeld.
Niets kan tippen aanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis verschillende kazen hoor. Blauwaderkaas bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Dat dan je vriendin in SG is en naar Little India gaat met je "vriendje", samen gaat eten en drinken en zo, knus.
Dat ze dan al 3,5 week een kadootje van mij voor hem in haar backpack draagt.
Dat ze dan gisteren nog zegt "Het is nog steeds heel! Ga het morgen geven!"
Dat ze dan vandaag vergeet het af te geven..........................
#jeverzinthetniet
Goatcheesequote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niets kan tippen aanGeitenkaas
Of twijfelaar, maar die heb je alleen bij de AH (is koe, schaap en geit gemixt)
Ze heeft t afgegeven bij de hotel lobby (ze zit inmiddels in t vliegtuig terug) en hij is onderweg om t op te halen nuquote:
Zo lekkerquote:
Op een bruin afbakbroodjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo lekker
Met honing, met knoflook, puur, jong, oud, don't care!
Ben niet zo'n loempia fan. Tauge is the most overrated veggie EVER en ik vind t deeg niet zo lekker, plus ze zuigen zich vol met vet. Maar..... dit is het overwegen waard!quote:
Met walnoten en zo.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft t afgegeven bij de hotel lobby (ze zit inmiddels in t vliegtuig terug) en hij is onderweg om t op te halen nu
Is gewoon een loempia gevuld met enkel geitenkaas.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben niet zo'n loempia fan. Tauge is the most overrated veggie EVER en ik vind t deeg niet zo lekker, plus ze zuigen zich vol met vet. Maar..... dit is het overwegen waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |