Welke supermarkt was jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:08 schreef Sked het volgende:
echt vet vervelend als je in de rij bij de supermarkt staat en dan opeens heel nodig naar de wc moet
Kijk danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind je die jongeman in je post icon sexy?
Dat haarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kijk dan
[ afbeelding ]
Maar als hij weggaat bij Groningen ga ik weer een nieuwe UI maken
He Etsuquote:
Hier zit het eigenlijk heel normaal vergeleken met de bekerfinale zoals in m'n UIquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat haar
Kan je toch niet aantrekkelijk vinden
Is dat een fijne?quote:
Ja maar sowieso blond geverfd haar bij mannenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier zit het eigenlijk heel normaal vergeleken met de bekerfinale zoals in m'n UI
Ik heb nooit keelontstekingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet je je keelamandelen eruit halen
daarna geen last meer gehad
gewoon keelpijntje dusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nooit keelontstekingEn ik twijfel ook of dit er 1 is want ik heb geen koorts, maar zo voelt m`n keel wel in ieder geval
Die zijn net al ingeslagen uiteraard. En bananen en versgeperst sinaasappelsapquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon keelpijntje dus
citroenstrepsils () inslikken en klaar
en een goede fles whisky?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn net al ingeslagen uiteraard. En bananen en versgeperst sinaasappelsap
Komt goud
heel goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn net al ingeslagen uiteraard. En bananen en versgeperst sinaasappelsap
Komt goud
Ik wil m`n keel helenquote:
Nee, als je veel slijmproductie hebt geen romige productenquote:
Jammer, kon het altijd proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als je veel slijmproductie hebt geen romige producten
Jammer Etsu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |