Inso kan zonder drank ook gewoon lekker gek doen XDquote:
lekker gek is nog een understatementquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso kan zonder drank ook gewoon lekker gek doen XD
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:36 schreef Fok-it het volgende:
Oh hij zat toch te trollen
Niet dronken
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:04 schreef Typisch het volgende:
Heeft inso gedronken?
Beter van niet.
Hij heeft zich gisteren nogal misdragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:04 schreef Typisch het volgende:
Heeft inso gedronken?
Beter van niet.
Oh oke, dan is het goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft zich gisteren nogal misdragen.
Iets met oncontroleerbare celdeling en Israëlische medemensen in de mix.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oke, dan is het goed.
Jongeren Harde Kerngod
Ik stond op RR.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice.
Stond voor de verandering op T, wat een bende
Die was heel snel binnenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stond op RR.
Goed doek wel, zag alleen niets van het Veltman.
Jullie mogen gerust samen op de zonnebank, ik ben niet jaloers ingesteld.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je mag toch wel andere vrienden hebben van johannes_vermeer
bans worden niet besproken .quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet Inso in het vervolg nadenken of Kate trots op hem zou zijn voordat hij bepaalde termen op het internet gooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo op je teentjes getrapt zijn, jij. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach bij AZ is het vast dat ze door het oorverdovende geluid van de klappertjes onder de indruk waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |