Als het Nora/Demi wordt spring ik zodadelijk op m'n fiets en ga ik in Lint effe aankloppen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:58 schreef Jaarsma93 het volgende:
Dan heb je zo dus Nora met lisa/demi 😐 lekker weer...
A Pony is not a hairdo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Jindra zonder pony, nu zien we waarom niemand een pony moet nemen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:01 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou wel eens bier willen gaan drinken met Marthe... lijkt me een relaxte meid...
Allemaal Engels tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:03 schreef tralalala het volgende:
Maar één duo mag dus Nederlands zingen? Ook lekker eerlijk
Heb ik gemist dan, wat deed ze met dat manneke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:05 schreef Maartel het volgende:
Demi is echt een beetje gesaboteerd met dat Kosimo shot.
Knijpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heb ik gemist dan, wat deed ze met dat manneke?
Haha viel mij ook opquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:05 schreef Maartel het volgende:
Demi is echt een beetje gesaboteerd met dat Kosimo shot.
Hopelijk een stomp gevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze werd tijdens juryuitspraken in beeld gebracht terwijl Kosimo haar aandacht trok en zij hem afwijzend gebaarde dat ze even naar de jury aan 't luisteren was. Maar dat ze net dat afwimpelen in beeld brengen is wel een rare keuze.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iets te sensueel nekkusje. En toen zoomden ze in op zijn stijve.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |