Wel vies geluk natuurlijk. En die penalty ook nog eens mis in eerste instantiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor de EL speelden ze wel aardig vorige week.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
ZIE WAT JE HIER DOET VUILE KLOOTZAK
Gewoon zoals inso doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat ik dan een permban heb aangevraagd want dat zou ik echt niet kunnen verdragen.
quote:
100 x kanker in een topic posten dan krijg je vanzelf een langdurige ban onder deze beleidsbepalers.quote:
Leuke uitzending wel, veel kijkplezierquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:24 schreef Elan het volgende:
K ga Derksen & Pi-air god kijken, let jij een beetje op Inso Stijn?
Pi-air moet lekker gaan golfenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:24 schreef Elan het volgende:
K ga Derksen & Pi-air god kijken, let jij een beetje op Inso Stijn?
Bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuke uitzending wel, veel kijkplezier.
Ik weet nog dat Inso tekeer ging tijdens de Klassieker '13 Ajax 2-1 Feyenoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
100 x kanker in een topic posten dan krijg je vanzelf een langdurige ban onder deze beleidsbepalers.
Hoe anders was dat vroeger
Thuis wel goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[
Groningen is zo belachelijk slecht dit seizoen![]()
Tot volgend jaarquote:
Die aflevering kon ik niet zien. Hopelijk kan ik hem nog terugvindenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt
Hans was ook erg fijn, wel erg dat die oude Kraay in een gesloten inrichting zit
Flopjaarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beker is nu wel alleen nog maar te verkrijgen door allerlei treurwilgenclubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |