Ik heb weleens een lezing van Spong bijgewoond waarbij hij, na een vraag uit de zaal, zei dat hij VVD stemt. Hij maakte zich politiek gezien vooral druk om de belastingdruk.quote:
Hij zal best rechts stemmenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb weleens een lezing van Spong bijgewoond waarbij hij, na een vraag uit de zaal, zei dat hij VVD stemt. Hij maakte zich politiek gezien vooral druk om de belastingdruk.
De VVD is dan ook een linkse partij volgens de nieuwe definities die veel mensen hanteren. Doen allemaal van die linkse dingen als het serieus nemen van de democratische rechtspraak en dergelijke.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb weleens een lezing van Spong bijgewoond waarbij hij, na een vraag uit de zaal, zei dat hij VVD stemt. Hij maakte zich politiek gezien vooral druk om de belastingdruk.
Spong was ook een vriendje van Fortuyn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik krijg een spontane erectile dysfunctie van dat mens. Stel je al die rimpelige huidlagen eens voor.quote:
Zouden ze achterkamertjespolitiek hebben bedreven?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Spong was ook een vriendje van Fortuyn.
Denk het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zouden ze achterkamertjespolitiek hebben bedreven?
Badr zou het goed doen in een Amerikaanse gevangenis. Lekker trainen, af en toe vechten en maar Alfa zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:10 schreef DKUp het volgende:
Strafbare feiten plegen en daarna janken dat je niet kan trainen....
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Badr zou het goed doen in een Amerikaanse gevangenis. Lekker trainen, af en toe vechten en maar Alfa zijn.
De pegulanten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:12 schreef matthijst het volgende:
Waarom zit die kut er als ze niks wil zeggen?
Ja dit gaat nergens heen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:12 schreef matthijst het volgende:
Waarom zit die kut er als ze niks wil zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |