Zo zwart wit zal het niet zijn, je kent gewoon de 30ers met een goede baan in je dorp niet meer. Vermoedelijk omdat jouw sociaal leven daar niet meer is. Er zijn gewoon mensen die na hun studie teruggaan of er via zo'n aantrekkelijke oppasmoeder terechtkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Terechte klacht.
Nadeel is alleen dat wanneer je als 25-30 jarige weer (terug) in een dorp gaat wonen, je bijna alleen maar tussen saaie en burgerlijke mensen leeftijdsgenoten zit die nooit verder zijn gekomen dan het mbo waar je amper een fatsoenlijk gesprek mee kan houden.
Althans ; Het dorp waar ik ben opgegroeid zijn alle hoogopgeleiden van mijn leeftijd wel uit vertrokken. Het enige wat er nog woont zijn chicks die als oppasmoeder werken en een huis hebben gekocht in dezelfde straat als hun ouders. Of gasten die in de bouw zitten ofzo.
Niks mis mee, maar wanneer je zelf in de financiële sector carriere probeert te maken, zit je toch wel redelijk ver van het ''vuur'' af om het zo maar te zeggen.
Ben jij die bolle gast op dat filmpje die juichend naar buiten kwam?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zou die blonde geven als ik nu nog maagd was en een week niet had gefapt.
Amsterdamse student gespot.quote:
Nee, ik was de cameraman.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben jij die bolle gast op dat filmpje die juichend naar buiten kwam?
Zulke mensen heb je in Rotterdam ook. Van die mensen die denken dat Rotterdam de bewoonde moderne wereld is en daarbuiten alleen maar gehuchtjes zijn waar ze nog in 1800 leven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Amsterdammers die doen alsof Amsterdam het centrum van de wereld is
Dat is in elke (grotere) stad wel aan de orde denk ik. Gewoon negeren en doorlopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zulke mensen heb je in Rotterdam ook. Van die mensen die denken dat Rotterdam de bewoonde wereld is en daarbuiten alleen maar gehuchtjes zijn waar ze nog in 1800 leven.
Wel negersquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:21 schreef Gary_Oak het volgende:
Daarom Rotterdam.Geen last van toeristen, hoeren, junks of Ajacieden hier.
Klopt. Ik ken zelfs mensen uit Dordrechtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is in elke (grotere) stad wel aan de orde denk ik. Gewoon negeren en doorlopen
"Ja maar in de stad heb je allerlei voorzieningen ook in de buurt!"quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zulke mensen heb je in Rotterdam ook. Van die mensen die denken dat Rotterdam de bewoonde moderne wereld is en daarbuiten alleen maar gehuchtjes zijn waar ze nog in 1800 leven.
Ik mis die smeltkroes van debiele turken agressieve marokkaantjes irritante zwarten en ongewassen pakistanen in lange gewaden niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:07 schreef Ryon het volgende:
Blijf inderdaad weg uit Amsterdam. Je wordt niet gemist.
Geen niggers poppen met AK's in de backquote:
dat moet dat wel een dorp in "the middle of nowhere" zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Terechte klacht.
Nadeel is alleen dat wanneer je als 25-30 jarige weer (terug) in een dorp gaat wonen, je bijna alleen maar tussen saaie en burgerlijke mensen leeftijdsgenoten zit die nooit verder zijn gekomen dan het mbo waar je amper een fatsoenlijk gesprek mee kan houden.
Althans ; Het dorp waar ik ben opgegroeid zijn alle hoogopgeleiden van mijn leeftijd wel uit vertrokken. Het enige wat er nog woont zijn chicks die als oppasmoeder werken en een huis hebben gekocht in dezelfde straat als hun ouders. Of gasten die in de bouw zitten ofzo.
Niks mis mee, maar wanneer je zelf in de financiële sector carriere probeert te maken, zit je toch wel redelijk ver van het ''vuur'' af om het zo maar te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |