Stel je voor dat ze in een beveiligerspakje lopenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Meer mensen behoefte aan hen omdat ze een shirtje dragen.
Simpel volk![]()
Ge-luk-kig niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kom jij uit Den Haag toevallig?
Mannen met kleine piemeltjesquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jammer dat motorrijden ook dit slag mensen aantrekt.
Ja absurd he?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Kom op man zo ga je toch niet met mensen om joh. Ik was echt al 10 keer weg geweest als je zo'n tokkie wijf naar je hebt staan schreeuwen. Rot op
Ja mooi he, zoveel verborgen talent in de schilderswijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Allemaal dokters daar aan dat plein johIk weet waar ik ga wonen als ik ooit ziek wordt. Altijd veel hulp om je heen.
Ditquote:Op woensdag 4 november 2015 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als je nou eens begint met je normaal te gedragen.
Ik heb uberhaupt nog nooit een politieagent gesproken, laat staan dat ik aangevallen ben.
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:46 schreef Fylax het volgende:
Oja laten we het gedrag van pubers goedpraten
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Niemand ziet er gezond uit daar.
Ja maar m'n oma werd 100 en die rookte een pakje per dag!11quote:Op woensdag 11 november 2015 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Ze is bang voor keelkanker? En steekt een peuk op?
Ja. Dat ja.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja maar m'n oma werd 100 en die rookte een pakje per dag!11
Zuiguhhhquote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef JaneDoe het volgende:
hoe eet je zonnebloempitten zonder tanden in je smoel?
Tennisbal door een tuinslang.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:05 schreef JaneDoe het volgende:
hoe eet je zonnebloempitten zonder tanden in je smoel?
proefles.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij krijgt zijn eerste les op een parkeerplaats naast de snelweg?![]()
Worden vaak lege parkeerterreinen gebruikt voor voertuigbeheersingslessen op de motor.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
is bij den hoorn, bekende plek voor motorrijles hierquote:Op woensdag 11 november 2015 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Dan nog. wat is dat voor plek om te leren motorrijdenquote:
wat, jij dacht dat je de eerste les gelijk de weg op gaat?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan nog. wat is dat voor plek om te leren motorrijden
die gast uberhaupt ...brrrquote:
Nee, ik dacht dat daar speciaal afgesloten terreinen voor waren.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat, jij dacht dat je de eerste les gelijk de weg op gaat?
Er zijn een paar rijscholen die dat hebben, maar de overgrote meerderheid oefent op openbare terreinen.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat daar speciaal afgesloten terreinen voor waren.
sja deze kreeg hij cadeau voor zn verjaardagquote:Op woensdag 11 november 2015 22:22 schreef Ticootje het volgende:
Dus steeds 3 lessen en dan weer sparen?
Ze was ziek en is uit haar functie gezet omdat ze dacht dat ze de koning van de kroon wasquote:
Haha okee.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze was ziek en is uit haar functie gezet omdat ze dacht dat ze de koning van de kroon was
Een meter groot, een Duits accent en lekker manisch. Is hij dat zonder pillen ook?quote:
Ze is echt niet de slimste, dat lijkt me vrij duidelijkquote:Op woensdag 18 november 2015 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol dat ze niet door heeft dat die vent alleen voor een verblijfsvergunning met haar is getrouwd.
Iddquote:Op woensdag 18 november 2015 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol dat ze niet door heeft dat die vent alleen voor een verblijfsvergunning met haar is getrouwd.
Ik wil wel zien hoe hij er nu uitziet.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind hem ergens wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een meter groot, een Duits accent en lekker manisch. Is hij dat zonder pillen ook?
Maar vriendelijke jongen, ja.
Als je normaal overkomt en een degelijk cv hebt niet nee.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat is dit voor drama tvdit is toch sneu eigenlijk, dat dat volk dat niet doorheeft. Mijn vader had laatst een vaste baan opgezegd omdat die op een schopstoel stond en een week later had hij een andere baan. Het is echt niet zo moeilijk als dat het lijkt.
Dat.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als je normaal overkomt en een degelijk cv hebt niet nee.
Maar deze sjonnies weten zich echt geen houding te geven in het dagelijks leven, ze zijn ook niet anders gewend.
En dan nog verbaast zijn dat ze geen werk kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Zonder beschaving kom je nergens.
Ze hebben ook geen vermogen om na te denken. In de omgeving ook niemand die daar van afwijkt.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan nog verbaast zijn dat ze geen werk kunnen vinden.
Lastig voor te stellen maar er zijn mensen die zo hard werken.quote:
Nu vind ik haar ook geen 76 om te zien.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:59 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch een absurd gezicht om een vrouw van 76 in een shirt met een doodshoofd erop te zien....
Doet mies het plein niet meer?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen die nu het pleintje doet zit op het eerste gezicht wel meer beschaving dan bij die vrouw die het eerst deed.
Wel lullig om het te beloven en niet te geven though.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het is een stagedan is het wettelijk niet verplicht geld te krijgen.
True. Maar voor hetzelfde geld heeft hij wel wat toegezegd.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als je een vergoeding overeenkomt is dat niet vrijblijvend natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar als het afgesproken is dan moet je je daar wel aan houden....quote:Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 22:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die blonde is echt een enge man.
Judo ?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van het broodje dan?
Kickje WGRquote:Op woensdag 18 november 2015 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als het afgesproken is dan moet je je daar wel aan houden....
De vraag is dus wat er in z'n stage-overeenkomst stond.
Best apart ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:07 schreef Leandra het volgende:
Wat een dienstverlening bij de dierenwinkel....
quote:Op woensdag 18 november 2015 22:07 schreef Leandra het volgende:
Wat een dienstverlening bij de dierenwinkel....
Hoezo?quote:
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wonen die twee jongens nou samen? Echt als stel?
Ook welkom in 2015quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hij komt in ieder geval 10x slimmer over dan de andere wijkbewoners.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die Ali heeft een uitspraak waarmee je aan de telefoon eigenlijk niet kunt horen dat het een Marokkaan is. Bijna uniek.
quote:Op woensdag 18 november 2015 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval 10x slimmer over dan de andere wijkbewoners.
klopt, tis namelijk een turkquote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die Ali heeft een uitspraak waarmee je aan de telefoon eigenlijk niet kunt horen dat het een Marokkaan is. Bijna uniek.
Dat heet homofilie.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zoals ik het zie is hij dat ook :pquote:Op woensdag 18 november 2015 22:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval 10x slimmer over dan de andere wijkbewoners.
Ik heb het idee dat sommigen het er ook min of meer om doen, dat ze wel gewoon ABN (of het locale dialect/accent) beheersen, maar dat het op een of andere manier stoerder is om te praten alsof je nog met één been in Marokko staat.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi. Dat vond ik de hele tijd al.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn schoorsteen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:12 schreef tong80 het volgende:
'Wie is de andere persoon die aangifte doet ?'
'ZIJN TANTE !![]()
![]()
Je was me net voorquote:
Dat denk ik ook weleens ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommigen het er ook min of meer om doen, dat ze wel gewoon ABN (of het locale dialect/accent) wel beheersen, maar dat het op een of andere manier stoerder is om te praten alsof je nog met één been in Marokko staat.
Zelfs op WO niveau merk je nog duidelijk dat de details van het Nederlands niet helemaal begrepen worden door een groot deel van de studenten met allochtone ouders. Lidwoorden en bijvoeglijke naamwoorden gaan vaak fout.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommigen het er ook min of meer om doen, dat ze wel gewoon ABN (of het locale dialect/accent) wel beheersen, maar dat het op een of andere manier stoerder is om te praten alsof je nog met één been in Marokko staat.
oh zo ahahhahaquote:Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit is toch geen dierenarts
dit is een dierenwinkel vol met schreeuwende mensen
Ja, dat is wat anders, lidwoorden zijn echt lastig in het Nederlands, maar je hoeft het niet uit te spreken alsof je vers geëmigreerd bent als je hier geboren bent.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zelfs op WO niveau merk je nog duidelijk dat de details van het Nederlands niet helemaal begrepen worden door een groot deel van de studenten met allochtone ouders. Lidwoorden en bijvoeglijke naamwoorden gaan vaak fout.
Dat is het ook gewoon. Als je het in zo'n wijk voor elkaar krijgt om iets van jezelf te maken dan wil niemand meer iets met je te maken hebben want dan voel je je zogenaamd beter. Dus lekker met z'n allen aan de grond blijven zitten, dan hoef je de grote enge wereld niet in.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommigen het er ook min of meer om doen, dat ze wel gewoon ABN (of het locale dialect/accent) beheersen, maar dat het op een of andere manier stoerder is om te praten alsof je nog met één been in Marokko staat.
Joh.quote:
Ik zou het anders verwoorden. Je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon. Als je het in zo'n wijk voor elkaar krijgt om iets van jezelf te maken dan wil niemand meer iets met je te maken hebben want dan voel je je zogenaamd beter. Dus lekker met z'n allen aan de grond blijven zitten, dan hoef je de grote enge wereld niet in.
Mwah, dat denk ik dan weer wel.... hij loopt de boel vast niet voor het eerst in de maling te nemen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol die vent weet ook niet wat hem overkomt.
'NOEM ME GEEN JEZUS, ASOCIALE LUL'quote:
Ik heb helemaal geen zus, lul.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
'NOEM ME GEEN JEZUS, ASOCIALE LUL'
Oh?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:26 schreef TimKuik het volgende:
Jammer dat die Joey een acteur is...
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:26 schreef TimKuik het volgende:
Valt je dat echt niet op?quote:
Jij hebt dit gevoel ook ja?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:26 schreef TimKuik het volgende:
Vind het ook erg gespeeld allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |