quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk bakkie! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wat voor oldtimer hebben jullie?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
coole boodschappen bak!
(hier vandaagde old timer voor de deur aan het volladen om dingen naar de stort te brengen rnd de tijd dat de lagere scholen uitgingen, minimaal twee kinderen gehoord die achterop bij papa of mama zaten die zeiden "zo een auto wil ik later ook!" te schattig (hij viel ook wel op want noodgedwongen dubbel geparkeerd)
ah dus gisteren ging het ontzettend goed, mooi zo!quote:
dat je nog tonijn durft te eten daarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:48 schreef Bluezz het volgende:
En pickeld tuna![]()
Fijn weekend allemaal, wij hebben nog 1 hele vakantiedag over.. dan weer lekker naar huis
Ja deze was goed apart en lekker gelukkigquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat je nog tonijn durft te eten daar
Safe trip back zondag!
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja deze was goed apart en lekker gelukkig
Mooie foto's wederom! Fijn dat jullie zo lekker genieten samenquote:
Stel je niet aan. Wij wonen tegenover een dagopvang voor hondenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Morgen ga ik gebraden of gebakken hond eten, ik ben het geblaf zo zat
Verder is een top vakantie!!!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:28 schreef Bluezz het volgende:
En eigenlijk is g de held...en niet alleen in de grot. Vooral op vakanties wordt hij met zijn neus op de feiten gedrukt en geconfronteerd met hoe ziek hij eigenlijk is![]()
Ja juist wel ondanks alles!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]dat is dan wel minder ja.
Maar hij geniet toch ook wel ondanks dat het confronterend is af en toe?
Gaat naar omstandigheden goed. Hij is thuis maar moet meerdere keren per week naar het ziekenhuis voor controle. Hij is net zo'n vechtertje als zijn grote broerquote:
Vakantie-zonnig liedje jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor Bluezz. Aanvulling op reactie op wat eten en drinken we vandaag-topic:
Goedzo!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gaat naar omstandigheden goed. Hij is thuis maar moet meerdere keren per week naar het ziekenhuis voor controle. Hij is net zo'n vechtertje als zijn grote broer
Leuk weer! Precies genoeg foto's en omschrijvingen om te lezenquote:
wow in Italië een slechtere pizza eten dan diepvriesquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Mijn opa was zo dat hij ooit een keer een verkeerde mossel had gegeten. Daarna wilde hij ze nooit meer.
Zo ben ik dan weer niet maar op een vakantie als iets zwaar tegenvalt dan kies ik toch maar iets anders ookal is het in een ander restaurant
Zo heb ik in Italië 1x pizza gegeten die zo smerig was dat ik de weken erna geen pizza meer heb besteld.
Zelfs een Dr. Oetker is nog lekkerder dan die meuk in het restaurant
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:28 schreef Bluezz het volgende:
En eigenlijk is g de held...en niet alleen in de grot. Vooral op vakanties wordt hij met zijn neus op de feiten gedrukt en geconfronteerd met hoe ziek hij eigenlijk is![]()
Ja! Was echt heel erg ernstig. We zaten toen ook wel bij een behoorlijk toeristisch restaurantje hoor. Was even gemak. De rest van de vakantie hebben we geloof ik bijna alleen maar in familie-restaurantjes gegeten in dat dorp/stadjequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow in Italië een slechtere pizza eten dan diepvries![]()
Ik ben van het voorjaar ziek geworden van een verkeerde makreel en sindsdien hoef/durf ik dat niet meer.
Mijn smerigste pizza ooit was ook al in Italiëquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo heb ik in Italië 1x pizza gegeten die zo smerig was dat ik de weken erna geen pizza meer heb besteld.
Zelfs een Dr. Oetker is nog lekkerder dan die meuk in het restaurant
Ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn smerigste pizza ooit was ook al in Italië
Nice!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
Mercedes station van bijna 40 jaar oud
Ik nog niet. Maar paar biertjes ter ontspanning helpen vast welquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:22 schreef Isabeau het volgende:
TAV succes vanavond, komt wel goed, weet ik zeker
Wel filmpjes posten als je dronken het podium op moet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik nog niet. Maar paar biertjes ter ontspanning helpen vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |