abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157177286
quote:
2s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik -of beter, mijn ex- had drie konijnen, die ik bij einde relatie mee kreeg. Twee zijn er inmiddels overleden, nummer drie leeft nog en is ook zo'n 9 jaar oud nu :)
Met konijnen heb ik alleen maar pech gehad ;( Paar jaar geleden de laatste weer terug naar het asiel gebracht (heb alleen asieldieren gehad) voor een nieuw maatje en een ander huisje. Ik trok het niet meer dat ze dood gingen. -O-
pi_157177394
Een goede dag vandaag! Wakker geworden van het geschaterlach van mijn lief, dat het t-shirt vond dat ik laatst gekocht had en bij hem in de kledingkast had gelegd..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...eind van de middag een ik iets van Myraela (welkom thuis! :* ):
https://www.seasonwithlov(...)oemkool-uit-de-oven/

En vanavond de NPO-docu over de Nationale Opera op teevee!

Jeuj. *O*

</dagboekpost>
Let me see you stripped down to the bone
pi_157177424
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag gerepeteerd voor Halloween party. Ga voor t eerst op rock dansen! Oud nr: Alice Cooper - Poison.
:D Poison! :D

Wordt het gefilmd? Ah toe, ah toeeeee?
pi_157177447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:54 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Poison! :D

Wordt het gefilmd? Ah toe, ah toeeeee?
Je zoekt gewoon een excuus om naar FFT te kijken :7
pi_157177453
Zo de update van B&G eens bekijken op een groot scherm. Zag mobiel de zoute canarische aardappeltjes al liggen. Puik! ^O^
pi_157178496
Ach cavia's toen ik klein was hadden we Piet. Als we met zijn allen..7 pers...aan tafel zaten zat ie luid te miepen. Zeiden we Piet!! ging ie steeds zachter miepen :D

Voor de kinderen kochten we een cavia bij de dierenwinkel want die zou worden afgemaakt om het vieze oog. Hij heette eerst Mopje. Toen na het bezoek aan de dierenarts was t mopje eenoog en hij leefde nog lang en gelukkig O+
pi_157178522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:51 schreef minilot het volgende:
Een goede dag vandaag! Wakker geworden van het geschaterlach van mijn lief, dat het t-shirt vond dat ik laatst gekocht had en bij hem in de kledingkast had gelegd..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jos!

Oh wacht... 🤓
pi_157178543
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja.. ik hou van touristisch. was mij zelfs wat te klein. net zoals vorige maan op Cyprus... Ik wil veel drukte :@
No smilies! Ieder zijn ding, das nou juist zo lekker toch dat je kan kiezen!! *O*
pi_157178554
Zo. g is uitgepoedeld we gaan ontbijten en nieuwe avonturen beleven :W
pi_157180190
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jos!

Oh wacht... 🤓
De helft van 'm ja. ;)
pi_157180238
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:15 schreef Bluezz het volgende:
Zo. g is uitgepoedeld we gaan ontbijten en nieuwe avonturen beleven :W
Wat zien die gefrituurde geitenkaasballetjes van gisterenavond er goed uit, Bloes!

En het terras in de Jameos del Aqua ziet er in verslagen altijd wel erg tof uit, zit het daar inderdada zo leuk als het op foto's lijkt? :)

Enneh, krijgen we nog wat supermarktfoto's? *)
pi_157181560
Hihi! :@

SPOILER
pi_157181612
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:18 schreef minilot het volgende:
Hihi! :@

SPOILER
Is bij jullie geen beperking toch? *)
pi_157181680
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 29-10-2015 13:35:33 ]
pi_157181771
Morgen naar de Efteling! *O*
De Indische Waterlelies heropent na een wekenlange renovatie! *O*
Zonder Paul de Leeuw als verteller! *O*
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:52:27 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_157182142
heb mezelf een kleine uitdaging bezorgd

Klik:drie keer raden wie dat verhaal over Paddy mag vertellen....

Gisteren generale repetitie en dat ging vrij goed, nu hopen dat de zenuwen me niet gaan nekken :X

SPOILER
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_157182284
Wat gaaf TAV! :D ^O^
Wel eens eerder op een podium gestaan?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:00:18 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_157182298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:59 schreef minilot het volgende:
Wat gaaf TAV! :D ^O^
Wel eens eerder op een podium gestaan?
Paar keer, maar dat was voor werk en niet met zo'n vaste tekst. En het is best veel, ben al met al een kwartier aan het woord, verdeeld over 18 blokjes.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_157182430
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:00 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Paar keer, maar dat was voor werk en niet met zo'n vaste tekst. En het is best veel, ben al met al een kwartier aan het woord, verdeeld over 18 blokjes.
Mag je het grote groene boek er wel bij houden op het podium? :)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:10:26 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_157182478
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Mag je het grote groene boek er wel bij houden op het podium? :)
Ja, juist wel, bedoeling is dat het voorlezen is. Immers waargebeurd he, dan kun je geen details missen ;)
pi_157182486
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:10 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, juist wel, bedoeling is dat het voorlezen is. Immers waargebeurd he, dan kun je geen details missen ;)
Ja, dat leek me ook. Maar dan is de hoeveelheid tekst in elk geval op dat punt niet iets om je veel zorgen over te maken. :)
Heel veel plezier ermee alvast! ^O^
pi_157182736
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:32 schreef minilot het volgende:
Morgen naar de Efteling! *O*
De Indische Waterlelies heropent na een wekenlange renovatie! *O*
Zonder Paul de Leeuw als verteller! *O*
Jaa! Ik ga volgende week en ik ben heel erg benieuwd! *O*
Heel blij dat de Paul-de-Leeuw-versie weg is, en fijn ook dat de boel er waarschijnlijk weer wat beter uit ziet. De laatste keer dat mijn vriend en ik er waren (iets meer dan twee jaar terug) was het een beetje sneu, met elfjes die amper draaiden enzo. ;(
pi_157182743
En TAV, wat gaaf!
pi_157182763
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:28 schreef Atifa het volgende:

[..]

Jaa! Ik ga volgende week en ik ben heel erg benieuwd! *O*
Heel blij dat de Paul-de-Leeuw-versie weg is, en fijn ook dat de boel er waarschijnlijk weer wat beter uit ziet. De laatste keer dat mijn vriend en ik er waren (iets meer dan twee jaar terug) was het een beetje sneu, met elfjes die amper draaiden enzo. ;(
Allemaal opgelost! Het sprookje is sinds de opening ervan in 1966 nog nooit zo grondig onder handen genomen als in de afgelopen paar weken. :Y
pi_157182845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef minilot het volgende:
SPOILER
Op die manier valt dat toch wel mee? Dat lijkt me minder erg dan een datingsite eigenlijk :') (en ja...daar heb ik ervaring mee :') )
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_157182905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Allemaal opgelost! Het sprookje is sinds de opening ervan in 1966 nog nooit zo grondig onder handen genomen als in de afgelopen paar weken. :Y
Daar ging ik eigenlijk ook wel van uit! :P

Misschien dat mijn vriend dan eindelijk snapt dat het, sinds ik als vijfjarig meisje weigerde verder te lopen en mijn ouders een keer of vier african beat hebben moeten aanhoren, mijn favoriete sprookje in het sprookjesbos is.
pi_157182906
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Op die manier valt dat toch wel mee? Dat lijkt me minder erg dan een datingsite eigenlijk :') (en ja...daar heb ik ervaring mee :') )
Daar heb je gelijk in. :Y
Maar ik ben er sowieso niet zo van, dat hele daten. Nooit graag willen doen. Als ik mijn tong of iets anders in iemand wilde steken was dat altijd bij vage feestjes, of in een verhit vriendschappelijk moment of whatever.. Maar echt zo bewust op date gaan vind ik wel zo enorm lustvernietigend! Haalt de hele spontaniteit van iemand leren kennen er voor mij uit.

Maar da's heel persoonlijk hoor! :Y Ieder z'n ding. :)
pi_157182913
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ook. Datingsites. -O-

Ik haal mijn partners gewoon van Fok. :')
pi_157182920
Ik haal ze uit de kroeg *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157182939
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:43 schreef Atifa het volgende:

[..]

Daar ging ik eigenlijk ook wel van uit! :P

Misschien dat mijn vriend dan eindelijk snapt dat het, sinds ik als vijfjarig meisje weigerde verder te lopen en mijn ouders een keer of vier african beat hebben moeten aanhoren, mijn favoriete sprookje in het sprookjesbos is.
Afrikaan Beat. ;)

Maar inderdaad: mijn favoriete sprookje in het Bos is het nét niet, maar hij staat wel erg hoog. O+
pi_157182944
We gaan vanavond uit eten, verplicht verjaardagsnummer. In een snackbar. Hoewel ze nu ook hamburgers in duizend varianten en schnitzels serveren. En soep.

Ik hoop maar dat het een goede hamburger is.
pi_157182962
Uit eten in een snackbar. Serieus? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157182963
quote:
2s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:
We gaan vanavond uit eten, verplicht verjaardagsnummer. In een snackbar. Hoewel ze nu ook hamburgers in duizend varianten en schnitzels serveren. En soep.

Ik hoop maar dat het een goede hamburger is.
Ik zou best een schnitzel lusten nu. :9
pi_157182969
Dit is zo'n toffe versie hè? O+

Dat koortje op 02:30 ook! :)
pi_157182973
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Uit eten in een snackbar. Serieus? :D
Het is een cafetaria. ;(

http://hollebus.nl/over-de-holle-bus
pi_157182994
quote:
2s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:

Het is een cafetaria. ;(

http://hollebus.nl/over-de-holle-bus
Dat ziet er al beter uit dan het snackbar idee dat ik in mijn hoofd had 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157182997
Als ik niet had hoeven rijden had ik flink wijn gedronken, maar ja. :')
pi_157183004
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ziet er al beter uit dan het snackbar idee dat ik in mijn hoofd had 8-)
Ik woonde daar vroeger, en toen was het echt een snackbar. :P Dat idee krijg ik ook niet uit m'n hoofd. Maar we zullen zien. :Y)
pi_157183062
pi_157183300
Ik eet zaterdag weer eens buiten de deur. Bij het onvolprezen Sirtaki in Tilburg, de gezellige Griek die al vijftien jaar lang een paar keer per jaar mijn Efteling-clan van een prima bord vlees voorziet wanneer we na een lange dag in de Efteling nog even dringend een hap eten nodig hebben. *)
Niet culinair verantwoord, wel heel geschikt voor de gelegenheid :)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:17:28 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157183372
Weet iemand hier hoe je stoofpeertjes klaar maakt? Iemand op de golfclub moest er vanaf (en nu heb ik twee kilo héle kleine stoofpeertjes. Wat doet een mens daarmee? Ik lust het zelf niet graag, denk ik, maar ik maak het voor Arty en de oude dame die ik soms bezoek.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:19:39 #92
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_157183404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hier hoe je stoofpeertjes klaar maakt? Iemand op de golfclub moest er vanaf (en nu heb ik twee kilo héle kleine stoofpeertjes. Wat doet een mens daarmee? Ik lust het zelf niet graag, denk ik, maar ik maak het voor Arty en de oude dame die ik soms bezoek.
Kwam deze vraag pas geleden niet ook al voorbij? Of kwam het toen van iemand anders:?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:22:33 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157183447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Kwam deze vraag pas geleden niet ook al voorbij? Of kwam het toen van iemand anders:?
Oh dat zou kunnen, ik spam hem overal! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:22:38 #94
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_157183451
quote:
Vraag het aan Piet!
Siesta & Fiesta!
pi_157183463
quote:
Schillen, maar het stokje eraan laten, en dan stoven in port met een kaneelstokje erbij, ik doe ook het rasp van een sinaasappel, eventueel een beetje suiker maar dat hoeft wat mij betreft niet echt. En dan ongeveer drie uur op zacht vuur.

Ga je nog steeds langs die dame van de babbeltruc, dude? Wat lief!
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:24:51 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_157183484
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dat zou kunnen, ik spam hem overal! :o
Als je even terugzoekt; volgens mij had je al antwoord ;)
pi_157183501
Oude vrouwtjes houden volgens mij allemaal van stoofpeertjes! :Y
En ik! :9 Bereiding precies zoals Atifa schrijft, laat alleen soms ook een vanillestokje meetrekken.
pi_157183562
Zeg LHO en Isegrim, weten jullie toevallig waar ik op loopafstand van Lantaren/Venster in R'dam in ongeveer een half uurtje iets lekkers kan eten? Geen uitgebreid gangendiner dus, maar een snel bord vreten :)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:31:26 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157183574
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:23 schreef Atifa het volgende:

[..]

Schillen, maar het stokje eraan laten, en dan stoven in port met een kaneelstokje erbij, ik doe ook het rasp van een sinaasappel, eventueel een beetje suiker maar dat hoeft wat mij betreft niet echt. En dan ongeveer drie uur op zacht vuur.

Ga je nog steeds langs die dame van de babbeltruc, dude? Wat lief!
Ja, de babbeltrucdame en ik zijn inmiddels dikke vriendinnen. Ik ga er eens per week (ongeveer) langs. Ze vindt dat erg fijn, zegt ze. En ik eigenlijk ook wel. Ze praat voornamelijk over zichzelf, maar ik luister graag, dus we hebben er allebei pret van. En ik krijg na afloop een zure mat. :9

Ik ga je stoofpeertjesrecept navolgen, dank! Ik heb her en der gevraagd naar recepten, maar ik durf het almaar niet aan. Ik hou niet erg van koken met fruit en snap ook de charme ervan niet. Nu me er toch maar aan wagen.

@TAV: ik ga ook even terugzoeken. Dank voor de reminder!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_157183585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, de babbeltrucdame en ik zijn inmiddels dikke vriendinnen. Ik ga er eens per week (ongeveer) langs. Ze vindt dat erg fijn, zegt ze. En ik eigenlijk ook wel. Ze praat voornamelijk over zichzelf, maar ik luister graag, dus we hebben er allebei pret van. En ik krijg na afloop een zure mat. :9

Ik ga je stoofpeertjesrecept navolgen, dank! Ik heb her en der gevraagd naar recepten, maar ik durf het almaar niet aan. Ik hou niet erg van koken met fruit en snap ook de charme ervan niet. Nu me er toch maar aan wagen.
Een zure mat! :D Gaaf. En wat tof van je, al kost het natuurlijkminder moeite als je het zelf ook gewoon leuk vindt om er langs te gaan :) Iedereen blij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')