Met konijnen heb ik alleen maar pech gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik -of beter, mijn ex- had drie konijnen, die ik bij einde relatie mee kreeg. Twee zijn er inmiddels overleden, nummer drie leeft nog en is ook zo'n 9 jaar oud nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....eind van de middag een ik iets van Myraela (welkom thuis!):
https://www.seasonwithlov(...)oemkool-uit-de-oven/
En vanavond de NPO-docu over de Nationale Opera op teevee!
Jeuj.![]()
</dagboekpost>Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag gerepeteerd voor Halloween party. Ga voor t eerst op rock dansen! Oud nr: Alice Cooper - Poison.
Je zoekt gewoon een excuus om naar FFT te kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:54 schreef minilot het volgende:
[..]Poison!
![]()
Wordt het gefilmd? Ah toe, ah toeeeee?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:51 schreef minilot het volgende:
Een goede dag vandaag! Wakker geworden van het geschaterlach van mijn lief, dat het t-shirt vond dat ik laatst gekocht had en bij hem in de kledingkast had gelegd..Jos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht... 🤓
No smilies! Ieder zijn ding, das nou juist zo lekker toch dat je kan kiezen!!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja.. ik hou van touristisch. was mij zelfs wat te klein. net zoals vorige maan op Cyprus... Ik wil veel drukte
Wat zien die gefrituurde geitenkaasballetjes van gisterenavond er goed uit, Bloes!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:15 schreef Bluezz het volgende:
Zo. g is uitgepoedeld we gaan ontbijten en nieuwe avonturen beleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:18 schreef minilot het volgende:
Hihi!
Is bij jullie geen beperking toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 29-10-2015 13:35:33 ]Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Paar keer, maar dat was voor werk en niet met zo'n vaste tekst. En het is best veel, ben al met al een kwartier aan het woord, verdeeld over 18 blokjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:59 schreef minilot het volgende:
Wat gaaf TAV!![]()
![]()
Wel eens eerder op een podium gestaan?
Mag je het grote groene boek er wel bij houden op het podium?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Paar keer, maar dat was voor werk en niet met zo'n vaste tekst. En het is best veel, ben al met al een kwartier aan het woord, verdeeld over 18 blokjes.
Ja, juist wel, bedoeling is dat het voorlezen is. Immers waargebeurd he, dan kun je geen details missenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Mag je het grote groene boek er wel bij houden op het podium?
Ja, dat leek me ook. Maar dan is de hoeveelheid tekst in elk geval op dat punt niet iets om je veel zorgen over te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, juist wel, bedoeling is dat het voorlezen is. Immers waargebeurd he, dan kun je geen details missen
Jaa! Ik ga volgende week en ik ben heel erg benieuwd!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:32 schreef minilot het volgende:
Morgen naar de Efteling!![]()
De Indische Waterlelies heropent na een wekenlange renovatie!![]()
Zonder Paul de Leeuw als verteller!
Allemaal opgelost! Het sprookje is sinds de opening ervan in 1966 nog nooit zo grondig onder handen genomen als in de afgelopen paar weken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:28 schreef Atifa het volgende:
[..]
Jaa! Ik ga volgende week en ik ben heel erg benieuwd!
Heel blij dat de Paul-de-Leeuw-versie weg is, en fijn ook dat de boel er waarschijnlijk weer wat beter uit ziet. De laatste keer dat mijn vriend en ik er waren (iets meer dan twee jaar terug) was het een beetje sneu, met elfjes die amper draaiden enzo.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef minilot het volgende:
Op die manier valt dat toch wel mee? Dat lijkt me minder erg dan een datingsite eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en ja...daar heb ik ervaring mee
)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Daar ging ik eigenlijk ook wel van uit!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Allemaal opgelost! Het sprookje is sinds de opening ervan in 1966 nog nooit zo grondig onder handen genomen als in de afgelopen paar weken.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op die manier valt dat toch wel mee? Dat lijkt me minder erg dan een datingsite eigenlijk(en ja...daar heb ik ervaring mee
)
Ik ook. Datingsites.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op die manier valt dat toch wel mee? Dat lijkt me minder erg dan een datingsite eigenlijk(en ja...daar heb ik ervaring mee
)
Afrikaan Beat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:43 schreef Atifa het volgende:
[..]
Daar ging ik eigenlijk ook wel van uit!
Misschien dat mijn vriend dan eindelijk snapt dat het, sinds ik als vijfjarig meisje weigerde verder te lopen en mijn ouders een keer of vier african beat hebben moeten aanhoren, mijn favoriete sprookje in het sprookjesbos is.
Ik zou best een schnitzel lusten nu.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:
We gaan vanavond uit eten, verplicht verjaardagsnummer. In een snackbar. Hoewel ze nu ook hamburgers in duizend varianten en schnitzels serveren. En soep.
Ik hoop maar dat het een goede hamburger is.
Dat ziet er al beter uit dan het snackbar idee dat ik in mijn hoofd hadquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Het is een cafetaria.![]()
http://hollebus.nl/over-de-holle-bus
Ik woonde daar vroeger, en toen was het echt een snackbar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet er al beter uit dan het snackbar idee dat ik in mijn hoofd had
Kwam deze vraag pas geleden niet ook al voorbij? Of kwam het toen van iemand anders:?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hier hoe je stoofpeertjes klaar maakt? Iemand op de golfclub moest er vanaf (en nu heb ik twee kilo héle kleine stoofpeertjes. Wat doet een mens daarmee? Ik lust het zelf niet graag, denk ik, maar ik maak het voor Arty en de oude dame die ik soms bezoek.
Oh dat zou kunnen, ik spam hem overal!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kwam deze vraag pas geleden niet ook al voorbij? Of kwam het toen van iemand anders:?
Vraag het aan Piet!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hier hoe je stoofpeertjes klaar maakt? Iemand op de golfclub moest er vanaf (en nu heb ik twee kilo héle kleine stoofpeertjes. Wat doet een mens daarmee? Ik lust het zelf niet graag, denk ik, maar ik maak het voor Arty en de oude dame die ik soms bezoek.
Schillen, maar het stokje eraan laten, en dan stoven in port met een kaneelstokje erbij, ik doe ook het rasp van een sinaasappel, eventueel een beetje suiker maar dat hoeft wat mij betreft niet echt. En dan ongeveer drie uur op zacht vuur.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Als je even terugzoekt; volgens mij had je al antwoordquote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, ik spam hem overal!
Ja, de babbeltrucdame en ik zijn inmiddels dikke vriendinnen. Ik ga er eens per week (ongeveer) langs. Ze vindt dat erg fijn, zegt ze. En ik eigenlijk ook wel. Ze praat voornamelijk over zichzelf, maar ik luister graag, dus we hebben er allebei pret van. En ik krijg na afloop een zure mat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:23 schreef Atifa het volgende:
[..]
Schillen, maar het stokje eraan laten, en dan stoven in port met een kaneelstokje erbij, ik doe ook het rasp van een sinaasappel, eventueel een beetje suiker maar dat hoeft wat mij betreft niet echt. En dan ongeveer drie uur op zacht vuur.
Ga je nog steeds langs die dame van de babbeltruc, dude? Wat lief!
Een zure mat!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, de babbeltrucdame en ik zijn inmiddels dikke vriendinnen. Ik ga er eens per week (ongeveer) langs. Ze vindt dat erg fijn, zegt ze. En ik eigenlijk ook wel. Ze praat voornamelijk over zichzelf, maar ik luister graag, dus we hebben er allebei pret van. En ik krijg na afloop een zure mat.![]()
Ik ga je stoofpeertjesrecept navolgen, dank! Ik heb her en der gevraagd naar recepten, maar ik durf het almaar niet aan. Ik hou niet erg van koken met fruit en snap ook de charme ervan niet. Nu me er toch maar aan wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |